Δράττομαι της ευκαιρίας(πω, πω, πω! πως το ΄πα πάλι αυτό), σχετικά με προηγούμενες αναρτήσεις-σχολιασμούς περί "τρομοκρατικών" παρεών στo blog και κάθησα και σκέφτηκα(όπως είχε ΄πει κι η Παπαρίζου στο άσμα της) να προτείνω(για να ΄χει υπόσταση κι ο σχολιασμός τους) τη σύσταση μιας ανάλογης οργάνωσης, της μοναδικής στη χώρα που ζούμε, αλλά και με τη μοναδική ονομασία της.Δείτε την, θαυμάστε την, δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας(ωχ! τι λέω πάλι).
ΟΝΟΜΑΣΙΑ:ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΣΜΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ:Αφύπνιση του λαού ενάντια στην καταπίεση του κεφαλαίου, της άρχουσας τάξης, των νεφελίμ, των ελοχίμ και της Νίτσας απ΄ την Αγουλινίτσα.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:Χωρίς θέμα, ειρωνική, σαρκαστική κι αμπλαούμπλα.
ΣΥΝΘΗΜΑ:Σηκωθείτε από καναπέδες, ντιβάνια, σουμιέδες, πολυθρόνες, καρέκλες, σκαμπό, μπείτε στο καμπριολέ κι όλοι πάμε για φραπέ.
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ(ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ)
ΟΥΤΙΣ:Ιδεολόγος κι υπεύθυνος στη σύνταξη των αναρτήσεων-προκυρήξεων.
ΒΙΒΙΑΝ:Υπεύθυνη του βασικού ιδεολογικού υπόβαθρου της οργάνωσης, αλλά και στην παρακολούθηση-γραφή επικαιροποιημένων αναρτήσεων-σχολίων.
ΝΙΚΟΣΚ:Υπαρχηγός κι υπεύθυνος στον εκτελεστικό βραχίονα της οργάνωσης.
XEROLAS:Υπεύθυνος-γνώστης στην κατασκευή και συνδεσμολογία εκρηκτικών αναρτήσεων και σχολίων.
Θ.Κ.1821+:Υπεύθυνος στις προμήθειες-απαλλοτριώσεις και τοποθετήσεις εκρηκτικών αναρτήσεων.
KAPETANIOTOSXOINI:Υπεύθυνος κι αναπληρωτής στη σύνταξη μαρξιστικών προκυρήξεων, αλλά και στις εκτελέσεις άλλων ιδεολογικών αναρτήσεων(δηλ. το στόχο που θα επιλέγει, θα του γράφει και την ανάρτηση-προκύρηξη).
ΝΙΤΑSAYOURI:Θα ΄ναι το δεξί(ωχ! συγνώμη), τ΄ ακροαριστερό χέρι του kapetaniotosxoini.
FELICITA-MARIA:Οι άλλες γυναίκες της Πίνδου(ωχ! τι έχω πάθει-οργάνωσης ήθελα να ΄πω) υπεύθυνες στις παραπλανήσεις, απαλλοτριώσεις, διαφυγές κι εκτελέσεις εκρηκτικών σχολίων.
ΜΙΑΜ-ΜΙΑΜ:Υπεύθυνη εστιατορίου της οργάνωσης(γιατί κάπως πρέπει να τρέφετε το πνεύμα μας).
ΕΛΛΗΝΙΔΑ:Υπεύθυνη στρατολόγησης νεώτερης γενιάς "τρομοκρατών" του διαδικτύου.
PSALTIS:Υπεύθυνος για να ψέλνει τα θύματα, να τα ψέλνουμε κι εμείς σ΄ αυτόν, αλλά για να τα ψέλνει και σε μας.
IPHONE:Υπεύθυνος στο ωράριο της οργάνωσης(θα μας ξυπνάει για πρωϊνό φραπέ και θα μας κοιμίζει μετά τον απογευματινό).
ΓΙΑΝΝΗΣ:Υπεύθυνος ψυχαγωγίας της οργάνωσης(μελωδικές κι επαναστατικές εκτελέσεις).
ΑΓΚΑΘΙ:Στους καφέδες της οργάνωσης(μόνη σας υποχρέωση πως θα πίνετε τον καφέ, δηλ. σε φλυτζάνι ή χωρίς).
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ:Αδέλφως Χίτλερ, Μάργκαρετ Σκάσερ, Μαριγούλα και χιλιάδες άλλοι συγγραφείς, λογοτέχνες και μπετατζήδες.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ:Πένθος, Πορνοσυφιλιδική, Χτεσινή, Ελεύθερη Ψώρα, Βραδύνοη, Κοριέρε Ντέλα Ξέρα, Φρικαρό.
ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:Αρρωστέηντεντ Πρεςς, Καρρόητερ, ΦΑΠΕ.
Επίσης μπορεί να συμμετέχουν κι άλλοι, που μπορούν να βοηθήσουν την οργάνωση.
Επειδή κάθε οργάνωση έχει τον αρχηγό της, δυσκολεύομαι να ΄πω ποιός θα ΄ναι, γιατί βλέπω ότι όλοι μας, έχουμε σχεδόν τα ίδια κριτήρια(δηλ. του καναπέ-φραπέ).
Τώρα όσο για τους άλλους που φιλονικούν για τις φατρίες-παρέες, μακάρι να ήταν το ίδιο ενεργοί πολίτες και σ΄ αυτό που τους έρχεται και το παραβλέπουν σφυρίζοντας αδιάφορα.
Υ.Γ.1:Τελικά ούτε ν΄ αγιάσεις δε σ΄ αφήνουν, αφού και τ΄ αρχικά της οργάνωσης παραπέμπει σ΄ αυτό που σχολιάζουν(Ε.Δ.Ο.-Π.Α.Ρ.Ε.Α.).
Υ.Γ.2:Η επόμενη ανάρτηση που θα κάνω θα ΄ναι αισθηματικού περιεχομένου-σε συνέχειες-και θα ΄χει τίτλο "Αγάπη κι έρωτας στον Καρβασαρά".
Υ.Γ.3:Η ανάρτηση αυτή ελπίζω να εκληφθεί ως χιουμοριστική(στους καιρούς που ζούμε ας προσθέσουμε λίγο γέλιο) και δεν έχει κανένα λόγο και διάθεση να θίξει πρόσωπα και καταστάσεις, γιατί κάθε άνθρωπος έχει τους δικούς του σεβαστούς κανόνες κι αγώνες(μπρρρρ.....αυτό το κρύο θα με φάει!).
ΟΝΟΜΑΣΙΑ:ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΣΜΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ:Αφύπνιση του λαού ενάντια στην καταπίεση του κεφαλαίου, της άρχουσας τάξης, των νεφελίμ, των ελοχίμ και της Νίτσας απ΄ την Αγουλινίτσα.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:Χωρίς θέμα, ειρωνική, σαρκαστική κι αμπλαούμπλα.
ΣΥΝΘΗΜΑ:Σηκωθείτε από καναπέδες, ντιβάνια, σουμιέδες, πολυθρόνες, καρέκλες, σκαμπό, μπείτε στο καμπριολέ κι όλοι πάμε για φραπέ.
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ(ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ)
ΟΥΤΙΣ:Ιδεολόγος κι υπεύθυνος στη σύνταξη των αναρτήσεων-προκυρήξεων.
ΒΙΒΙΑΝ:Υπεύθυνη του βασικού ιδεολογικού υπόβαθρου της οργάνωσης, αλλά και στην παρακολούθηση-γραφή επικαιροποιημένων αναρτήσεων-σχολίων.
ΝΙΚΟΣΚ:Υπαρχηγός κι υπεύθυνος στον εκτελεστικό βραχίονα της οργάνωσης.
XEROLAS:Υπεύθυνος-γνώστης στην κατασκευή και συνδεσμολογία εκρηκτικών αναρτήσεων και σχολίων.
Θ.Κ.1821+:Υπεύθυνος στις προμήθειες-απαλλοτριώσεις και τοποθετήσεις εκρηκτικών αναρτήσεων.
KAPETANIOTOSXOINI:Υπεύθυνος κι αναπληρωτής στη σύνταξη μαρξιστικών προκυρήξεων, αλλά και στις εκτελέσεις άλλων ιδεολογικών αναρτήσεων(δηλ. το στόχο που θα επιλέγει, θα του γράφει και την ανάρτηση-προκύρηξη).
ΝΙΤΑSAYOURI:Θα ΄ναι το δεξί(ωχ! συγνώμη), τ΄ ακροαριστερό χέρι του kapetaniotosxoini.
FELICITA-MARIA:Οι άλλες γυναίκες της Πίνδου(ωχ! τι έχω πάθει-οργάνωσης ήθελα να ΄πω) υπεύθυνες στις παραπλανήσεις, απαλλοτριώσεις, διαφυγές κι εκτελέσεις εκρηκτικών σχολίων.
ΜΙΑΜ-ΜΙΑΜ:Υπεύθυνη εστιατορίου της οργάνωσης(γιατί κάπως πρέπει να τρέφετε το πνεύμα μας).
ΕΛΛΗΝΙΔΑ:Υπεύθυνη στρατολόγησης νεώτερης γενιάς "τρομοκρατών" του διαδικτύου.
PSALTIS:Υπεύθυνος για να ψέλνει τα θύματα, να τα ψέλνουμε κι εμείς σ΄ αυτόν, αλλά για να τα ψέλνει και σε μας.
IPHONE:Υπεύθυνος στο ωράριο της οργάνωσης(θα μας ξυπνάει για πρωϊνό φραπέ και θα μας κοιμίζει μετά τον απογευματινό).
ΓΙΑΝΝΗΣ:Υπεύθυνος ψυχαγωγίας της οργάνωσης(μελωδικές κι επαναστατικές εκτελέσεις).
ΑΓΚΑΘΙ:Στους καφέδες της οργάνωσης(μόνη σας υποχρέωση πως θα πίνετε τον καφέ, δηλ. σε φλυτζάνι ή χωρίς).
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ:Αδέλφως Χίτλερ, Μάργκαρετ Σκάσερ, Μαριγούλα και χιλιάδες άλλοι συγγραφείς, λογοτέχνες και μπετατζήδες.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ:Πένθος, Πορνοσυφιλιδική, Χτεσινή, Ελεύθερη Ψώρα, Βραδύνοη, Κοριέρε Ντέλα Ξέρα, Φρικαρό.
ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ:Αρρωστέηντεντ Πρεςς, Καρρόητερ, ΦΑΠΕ.
Επίσης μπορεί να συμμετέχουν κι άλλοι, που μπορούν να βοηθήσουν την οργάνωση.
Επειδή κάθε οργάνωση έχει τον αρχηγό της, δυσκολεύομαι να ΄πω ποιός θα ΄ναι, γιατί βλέπω ότι όλοι μας, έχουμε σχεδόν τα ίδια κριτήρια(δηλ. του καναπέ-φραπέ).
Τώρα όσο για τους άλλους που φιλονικούν για τις φατρίες-παρέες, μακάρι να ήταν το ίδιο ενεργοί πολίτες και σ΄ αυτό που τους έρχεται και το παραβλέπουν σφυρίζοντας αδιάφορα.
Υ.Γ.1:Τελικά ούτε ν΄ αγιάσεις δε σ΄ αφήνουν, αφού και τ΄ αρχικά της οργάνωσης παραπέμπει σ΄ αυτό που σχολιάζουν(Ε.Δ.Ο.-Π.Α.Ρ.Ε.Α.).
Υ.Γ.2:Η επόμενη ανάρτηση που θα κάνω θα ΄ναι αισθηματικού περιεχομένου-σε συνέχειες-και θα ΄χει τίτλο "Αγάπη κι έρωτας στον Καρβασαρά".
Υ.Γ.3:Η ανάρτηση αυτή ελπίζω να εκληφθεί ως χιουμοριστική(στους καιρούς που ζούμε ας προσθέσουμε λίγο γέλιο) και δεν έχει κανένα λόγο και διάθεση να θίξει πρόσωπα και καταστάσεις, γιατί κάθε άνθρωπος έχει τους δικούς του σεβαστούς κανόνες κι αγώνες(μπρρρρ.....αυτό το κρύο θα με φάει!).
blog zoygla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου