![]() |
| φωτ. οδοφρ. |
Σχόλιο προ κειμένου. Ούτε μια ψήφο στα εξαπτέρυγα του διεθνοποιημένου Κεφαλαίου "Πράσινους".
Οδόφραγμα κριτικής.
Ο Κ. ΣΗΜΙΤΗΣ ΜΙΛΑ ΣΤΗΝ
¨ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ¨ - ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΞΙΟ – ¨ΑΡΙΣΤΕΡΑ¨ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ
ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ «ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ» ΣΑΝ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ¨ΠΡΑΣΙΝΩΝ¨/
ΒΟΜΔΑΡΔΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ/
Αλέξανδρος Κουτσομητόπουλος
Ένα από τα γνωστά για
την ¨δημοκρατική¨ τους δράση στο κόσμο Γερμανικά ¨κομματικά ιδρύματα¨ , το
προσκείμενο στο κόμμα των ¨Πρασίνων¨ Heinrich Boell
–Stiftung , διοργανώνει στο
Βερολίνο διήμερο ¨ επιστημονικό¨ συνέδριο ( σε συνεργασία με το
¨F-U/B ”
, ¨Ινστιτούτο Ελληνικής
και Λατινικής Φιλολογίας του Ελεύθερου Πανεπιστημίου Βερολίνου¨ ) με το …
¨αγωνιώδες ερώτημα¨ :
¨Πως μπορεί η Ελλάδα να
επαναπροσδιοριστεί στην Ε.Ε. – Η Ελλάς σε Κρίση ¨ (
¨Hellas in der Krise
-
Wie kann sich
Griechenland in Europa neu erfinden? ¨ ).
Εισαγωγικά επισημαίνω (
πριν σας κουράσω με τα ιδιαίτερα σχόλια μου ) για κάθε ενδιαφερόμενο ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
¨LIFE-STREAM¨ από την ιστοσελίδα
του ιδρύματος που το διοργανώνει. Σύμφωνα με την ανακοίνωση θα μπορούσαν να
τεθούν και Ερωτήσεις από τους τηλεακροατές/ θεατές μέ
¨CHAT¨. Προσωπικά αμφιβάλω
εάν θα φτάσουν όλες οι ερωτήσεις προς τους ομιλητές , μετά από την ¨προεπιλογή¨
που υποχρεωτικά θα κάνουν οι διοργανωτές , αλλά αξίζει τον κόπο για τον κάθε
ενδιαφερόμενο γερμανομαθή ακροατή. Εδώ :
boell.de/stream
Στην παραπάνω
ηλεκτρονική διεύθυνση μπορείτε να παρακολουθήσετε και να ¨συμμετάσχετε¨
:
Α) Τρίτη 23/1 από τις 6
μ.μ. ( έναρξη και μάλλον οι πρώτοι εισηγητές με τον Κ. Σημίτη και Κον-μπεν τιτ
)
Β) Τετάρτη 24/1 από τις
10 π.μ. μέχρι τις 8 μ.μ. ( εισηγήσεις και παρεμβάσεις κυρίως καθηγητών
)
Σαν βασικοί – αρχικοί
εισηγητές παρουσιάζονται στην πρόσκληση οι κ.κ. Κ. Σημίτης και ο γνωστός για την
¨ανατρεπτική¨ του δράση στο Γαλλικό Μάη του 68΄, σήμερα ¨πράσινος¨ βουλευτής και
αντιπρόεδρος της Ομάδας Πράσινων Κομμάτων του Ευρωκοινοβουλίου Κον –Μπεν- Τιτ .
Το πάνελ πλαισιώνεται
επίσης από άλλες ¨σημαίνουσες προσωπικότητες¨ , όπως τον κ.
Jens Bastian
εκ μέρους της ¨ Ομάδας
Δράσης¨ της Ε.Ε. γα την Ελλάδα ( EU-Task Force
für
Griechenland, κάτι σαν τους
¨Rangers
των Ομάδων ¨ΔΕΛΤΑ¨… ) ,
τον κ. Νίκο Χρυσόγελο εκ μέρους των ¨Πρασίνων¨ της Ελλάδας , τον καθηγητή κ.
Κωνσταντίνο Τσουκαλά ( μαζί με τους κ.κ. Βέλτσο και Βεργόπουλο στην ομάδα
γνωστών και φίλων του κ. Σημίτη στο Κολωνάκι , χωρίς να υπονοούμε τίποτα με αυτό
) και τον πολύ αγαπητό τα τελευταία χρόνια στις γερμανικές εκθέσεις βιβλίου
συγγραφέα κ. Πέτρο Μάργαρη.
Προσωπικά περιμένω
¨εκπλήξεις¨ από τον κ. Σημίτη που παρέδωσε το ¨δαχτυλίδι¨ το 2002 στο έτερο
ήμισυ των ¨ημέτερων –προστατευτικών – συμμαχικών δυνάμεων¨ , στον κ. Γεώργιο (
β΄) Παπανδρέου ( από την Γερμανία στις Η.Π.Α δηλαδή , στα πλαίσια της ¨εναλλαγής
των κομμάτων , των προσωπικοτήτων και των ξένων δυνάμεων στην δημοκρατία… ).
Ίσως να ασκήσει , μετά από δύο χρόνια και τρία ¨μνημόνια¨ παράδοσης και
υποθήκευσης των Ελευθεριών , της περιουσίας και του μέλλοντος του ελληνικού λαού
, ¨δριμεία κριτική¨ στον Γ. Παπανδρέου για τους ¨χειρισμούς του¨ και στις
¨αγορές¨ που ¨αλλοιώνουν την δημοκρατία¨.
ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ
ΘΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ- ΟΛΩΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ- Ο Κ. ΣΗΜΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ¨ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ
ΕΥΡΩΠΗΣ¨ - ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΗΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ( 20/1 ) Κώστας Σημίτης
:
«Μοιραίο λάθος η
υπογραφή του μνημονίου»
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=32388&Itemid=131
Για να ακολουθήσει
σήμερα με την παρακάτω δήλωση ( με σκοπό μάλλον να μας ¨τρελάνουν¨ ) ο έτερος
της Κολωνακιώτικης παρέας , ο ¨Ρομπέν των Προλεταρίων¨, ο κ. Γ. Στουρνάρας του
¨Ι.Ο.Β.Ε.¨ ( ψεκάστε , πουλήστε , αναδιαρθρώστε τα πάντα ) :
Στουρνάρας: «Χαμένη» η
δεκαετία του ευρώ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63605004
Το τι θα πουν οι ¨
ψαγμένοι¨- σοσιαλδημοκράτες και ¨οικολόγοι¨ Γερμανοί το γνωρίζουμε ήδη από τις
θέσεις του ¨Νέστορα¨ – πρώην Καγκελάριου Χέλμουτ Σμιτ και γενικότερα από την
αρθρογραφία της ¨Φιλελεύθερης και Φίλο- Ευρωπαϊκής ¨ εφημερίδας
¨Die ZEIT”
. Στην οποία αναπολούν
τις ¨καλές εποχές¨ όπου η Γερμανία με ¨χαμηλούς τόνους¨ , πουλώντας για τα μικρά
παιδιά της πολιτικής το image
μιας ¨Ευρωπαϊκής
Γερμανίας¨ και όχι μιας ¨Γερμανικής Ευρώπης¨ , που πάντα από το 1870 στην
νεότερη εποχή , αδιάλειπτα-προωθούσε . Αναπολούν την ¨Δημοκρατία της Βόννης ¨ (
για την οποία η κ. Μαργαρίτα Μαθιοπούλου είχε γράψει ένα σχεδόν ¨ερωτικό βιβλίο)
η οποία με το ΄Μάρκο¨ και την ΕΟΚ υπονόμευε , διείσδυε και εξαγόραζε μέχρι
τελικής διάλυσης ( όπως την Ελλάδα για παράδειγμα ή την Γιουγκοσλαβία ) όλη την
¨Ευρύτερη Ευρωπαϊκή Περιφέρεια της Γερμανίας ¨, με παράλληλες πολλές
¨πολιτιστικές διαλέξεις στα ανά τον κόσμο ¨Ινστιτούτα Γκαίτε¨, υποτροφίες και
¨ευρωπαϊκά κονδύλια¨.
Κάνουν πως δεν
καταλαβαίνουν την διαχρονική Νομοτέλεια του γερμανικού καπιταλισμού και μιλούν
για ¨κακιά και συντηρητική Μέρκελ¨. Οι ¨προοδευτικοί¨ τύπου Σρέντερ , Σμίτ και η
¨οικολογική συνιστώσα¨ του Φίσερ τα έκαναν καλλίτερα…
Το συνέδριο για την
Ελλάδα της Heirich
Boell-Stiftung
¨κοσμούν επίσης¨ ο
σημερινός πρέσβης της Ελλάδας στο Βερολίνο κ. Δημήτριος ΡΑΛΛΗΣ ( λόγω συνειρμών
συγκινήθηκα πολύ όταν διάβασα πως ο πρέσβης μας στην Γερμανία τυχαίνει να έχει
το ονοματεπώνυμο Δ. Ράλλης…) και ο πρόξενος της Γερμανίας στην Θεσσαλονίκη κ.
Wolfgang
Hoelscher-Obermaier
, όπως βέβαια και ο
εκπρόσωπος του Ελληνό-Γερμανικού Επιμελητηρίου κ.
Martin
Knapp. Λόγω ευαίσθητου
νευρικού συστήματος δεν αναφέρω άλλα ονόματα , κυρίως του καθηγητικού
¨προοδευτικού¨ κατεστημένου , οι γερμανομαθείς μπορούν να τα διαβάσουν από μόνοι
τους στην παρακάτω ανακοίνωση του ιδρύματος
Boell
:
http://www.boell.de/calendar/VA-viewevt-de.aspx?evtid=10651
Ήδη από την διατύπωση
του προς συζήτηση θέματος του συνεδρίου ( πως θα επαναπροσδιοριστεί , διάβαζε
επανενταχθεί , η Ελλάδα στην Ευρώπη ) , όπως επίσης και από τους καλά
επιλεγμένους συμμετέχοντες σε αυτό μπορούμε να υποθέσουμε χωρίς δογματισμό πως
τα αποτελέσματά του , παρά το ¨ευρύ¨ διανοητικό φάσμα των ομιλητών , είναι
¨προδιαγεγραμμένο¨ και εντάσσεται στις πάγιες μετά το 1950 γερμανικές ( είτε
Χριστιανοδημοκρατικές , είτε Σοσιαλδημοκρατικές με ¨πράσινη παραλλαγή¨ )
στρατηγικές για την … ¨Ευρώπη¨.
Την στιγμή που όλη η
ανθρωπότητα μιλά και σκέπτεται για το ¨που πάει η Γερμανία¨ (ιδιαίτερα μετά την
¨πτώση του τείχους¨) , ¨Ποιος ήταν και ποιος είναι ο ρόλος και ο σκοπός της
Ευρωπαϊκής Ένωσης από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης της σαν
¨Ε.Ο.Κ.¨.
Την στιγμή που θα
έπρεπε α διοργανώνονται πολλά , παρά πολλά συνέδρια για το πώς μπορεί να
ενταχθεί η Γερμανία στις βασικές αξίες του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και της
δημοκρατίας , του ευρωπαϊκού ουμανισμού και διαφωτισμού όπως εκφράστηκαν στην
γαλλική και ρώσικη επανάσταση , όπως και στον μεγάλο αντιφασιστικό –
αντιιμπεριαλιστικό αγώνα του 1939 – 1945 ( ανεξάρτητα από τις παλινδρομήσεις και
τις παλινορθώσεις ) , διοργανώνουν συνέδριο όχι για να ερευνήσουν τον διαχρονικό
( μετά το 1832 ) ρόλο της Γερμανίας στην οικονομική καθυστέρηση της Ελλάδας και
τις νέο – κατοχικές υπαγορεύσεις της σήμερα , αλλά για το πώς μπορεί – ακόμα
περισσότερο – να ενταχθεί η Ελλάδα στα Γερμανικά ¨οράματα¨ για την οικονομία ,
την εργασία , το Σύνταγμα και το κράτος.
Αντί να τεθούν τα
ερωτήματα για ποιο λόγο διατηρήθηκε η εύθραυστη ειρήνη στην Ευρώπη για 62 χρόνια
και εάν ήδη είναι ¨πολλά¨ σε σχέση με τους προηγούμενους πολεμικούς κύκλους .
Τι σημαίνει το γεγονός
ότι η Γερμανία πρωτοστατεί ήδη , με την Ε.Ε. ή μόνη της , στην συγκρότηση ¨Νέων
Αξόνων¨ με διαρκώς εναλλασσόμενες μετά το 1990 πολυμερείς και διμερείς
οικονομικές και στρατιωτικές συμμαχίες , οι οποίες παίρνουν ανταγωνιστική θέση
απέναντι σε άλλες χώρες , αναρωτιούνται για το μέλλον της Ελλαδας στην Ευρώπη,
ΟΠΟΥ Η ¨ΕΥΡΩΠΗ¨ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ¨ΟΥΔΕΤΕΡΗ
ΕΝΝΟΙΑ¨.
Πιστεύουμε πως όποιος
θέλει να εξετάσει την θέση και τον ρόλο της Ελλάδας στην Ευρώπη ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ – ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ – ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ …
Υ.Γ. Εκτιμάται με
¨βεβαιότητα¨ ότι ο κ. Σημίτης στην διάρκεια της εισήγησης του ¨θα διαμαρτυρηθεί
έντονα ¨ για την ¨παρακράτηση¨ του κ. Χριστοφοράκου στην Γερμανία και για τις
πολιτικές των μεταπολεμικών γερμανικών εταιρειών να λαδώνουν κρατικούς
αξιωματούχους για να λάβουν – πέρα των αρχών του ¨ελεύθερου ανταγωνισμού¨,
προνομιακά και υπερκατοστολογημένα έργα και πως θα εισηγηθεί να καταβάλουν η
Siemens
, η Μ.Α.Ν. και τα
Ναυπηγεία του Κιέλου τις πρέπουσες ¨αποζημιώσεις¨ , όπως επίσης και η
“Hochtief”
τα 500 εκατομμύρια
Φ.Π.Α. που οφείλει στο Ελληνικό Δημόσιο.
¨Άλλες πληροφορίες
επίσης λένε¨, πως κ. Σημίτης θα ζητήσει να καταργηθεί άμεσα η ¨Συνθήκη της Ε.Ε.
( Δουβλίνο ΙΙ ) ¨ , την οποία επέβαλε η Γερμανία ώστε να καταστεί η Ελλάδα
αποθήκη προσφυγικών ρευμάτων που προκαλούν οι ιμπεριαλιστικοί πόλεμοι του ΝΑΤΟ
με την ενεργό στρατιωτική συμβολή της Γερμανίας…
¨Έχει διαρρεύσει επίσης
η πληροφορία¨, ότι ο κ. Σημίτης και άλλοι καθηγητές ,πρώην υπότροφοι Γερμανικών
Α.Ε.Ι., θα ζητήσουν από το Βήμα του Συνεδρίου ¨την άμεση καταβολή των Γερμανικών
Επανορθώσεων¨, του εξαναγκαστικού δανείου της Τ.τ.Ε. προς το 3ο Ράϊχ και τον
συμψηφισμό του μεγαλού γερμανικού ελλείμματος-παθητικού στο ¨Ελληνό-Γερμανικό
Συμψηφιστικό( Κλήρινγκ )
1936-1945¨.
Για την περίπτωση που η
Γερμανία συνεχίσει να αρνείται τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το διεθνές
δίκαιο , ο κ. Σημίτης φέρεται αποφασισμένος να εισηγηθεί επίσημα τον αποκλεισμό
συμμετοχής των γερμανικών εταιρειών σε δημόσια και ιδιωτικά έργα στην Ελλάδα ΚΑΙ
επίσης , μετά την εισήγηση του φίλου του καθηγητή του διεθνούς δικαίου κ. Π.
Ροζάκη ( ο οποίος ¨ως γνωστόν¨ είναι ειδικευμένος σε θέματα υπεράσπισης εθνικής
κυριαρχίας ...¨ ) , την άμεση προσφυγή της Ελλάδας κατά της Γερμανίας στο ¨Δ.Δ.
τ. Χάγης¨.
Εάν τελικά όλα αυτά δε
γίνουν και δεν ειπωθούν , τότε σίγουρα δεν θα φταίει ο κ. Σημίτης – ούτε οι
εγνωσμένοι ¨προοδευτικοί καθηγητές¨ που θα συν ευρεθούν μαζί του στο περιώνυμο
συνέδριο , αλλά κάποια ¨μυστηριώδης 5η Φάλαγγα ¨ που ταλανίζει την ¨κοιτίδα της
δημοκρατίας¨ εδώ και πολλές δεκαετίες , επικαλούμενη την ¨φιλία , την λήθη και
την συμφιλίωση¨ για λόγους ¨ανωτέρας βίας¨
.
Τέλος είναι η ύστατη
ευκαιρία να πει , μετά από το ¨ευχαριστούμε τους Αμερικάνους¨ και το
¨ευχαριστούμε τους Γερμανούς¨ για την…
¨τεχνική βοήθεια¨
.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου