![]() |
| Σοκ στην Πάτρα: Στο νοσοκομείο μετά την ανακοίνωση της απόλυσής του |
Ένας εκ των πέντε λιποθύμησε μόλις του ανακοινώθηκε η απόλυση και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο πλησιέστερο οσοκομείο.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για πολύτεκνο, ο οποίος επί χρόνια δούλευε στην εταιρεία.
Οι συνάδελφοί του συγκλονισμένοι από τις εικόνες που εκτυλίχθηκαν, με δάκρυα στα μάτια, δήλωναν κάτι παραπάνω από απογοητευμένοι με την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά εργασίας.
Στο εργοστάσιο μέχρι πριν λίγα χρόνια εργαζόντουσαν 150 άτομα και σήμερα απασχολεί 40 άτομα, ενώ πλέον το προσωπικό θα μειωθεί και άλλο.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/sok_sthn_patra_sto_nosokomeio_meta_thn_anakoinwsh_ths_apolyshs_toy.2038658.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου