*** ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ συνέντευξη έδωσε χθες στη livesport ο επιχειρηματίας Γιώργος Νίκας * ΜΕΤΑΞΥ άλλων, δήλωσε «θα στηρίξω τον Δημήτρη, θα είμαι δίπλα του, θα κάνω ό,τι μπορώ» * ΓΙΑ το αν θα τσοντάρει τίποτα λεφτά, δεν είπε τίποτα * ΘΑ περιμένει, είπε, να παρουσιαστεί ολοκληρωμένο το εγχείρημα * ΟΤΑΝ λοιπόν με το καλό παρουσιαστεί το ολοκληρωμένο εγχείρημα, ο κ. Νίκας μπορεί και να τσοντάρει με λεφτά του * ΜΕΧΡΙ τότε, όλα είναι απλά μία όμορφη, έξυπνη και εντελώς τζαμπέ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ***
*** ΤΡΙΑ ματς έδωσε μέχρι σήμερα η Σενεγάλη, τρείς φορές στον πάγκο ο δικός μας Παπέ Σισέ * ΔΕΝ θα το έλεγα και ... κακό αυτό * ΜΑΛΛΟΝ καλό είναι * ΤΟ επόμενο ματς, πάντως, είναι για μεθαύριο Παρασκευή, με την Ουγκάντα * ΚΑΙ ... βλέπουμε ***
«ΣΩΚΡΑΤΗ ΕΣΥ, SUPER ΜΠΙΖΝΑ» !
ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥ ΕΥΡΩ !
ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ !
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ, ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΙΝΤΡΑΚΟΜ !
ΕΚΡΗΞΗ ΤΩΝ ΣΙΕΛΟΓΟΝΩΝ ΑΔΕΝΩΝ ΣΠΙΡΤΖΗ ΠΟΥ ... ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ : ΜΠΙΖΝΑ «ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ...ΥΓΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ»
*** ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών * ΤΙΤΛΟΣ : «Αναδείχθηκε ο προσωρινός ανάδοχος του νέου Ηλεκτρονικού Συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων. Χ. Σπίρτζης: «Μία ακόμη δέσμευσή μας υλοποιείται προς όφελος των πολιτών και της υγιούς επιχειρηματικότητας»
*** ΚΑΙ το κείμενο : «Στην τελική ευθεία μπαίνει η διαδικασία για την έναρξη κατασκευής του νέου συστήματος αναλογικών διοδίων σε όλους του Αυτοκινητόδρομους της χώρας * ΣΤΙΣ 28 Ιουνίου η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση», αποσφράγισε τις οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων σχημάτων
*** ΤΑ σχήματα αυτά ήταν : Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech (Ιταλία), Μυτιλιναίος - Nusz (Ουγγαρία)
*** ΜΕ βάση των έλεγχο των οικονομικών προσφορών και σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσέφερε το κάθε σχήμα, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων το σχήμα « Άκτωρ – Intrakat – Ιntrasoft Inl- Autostrade Tech»
*** ΜΕ τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του Υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη * ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων * ΟΛΟ το σύστημα των αυτοκινητοδρόμων γίνεται, ηλεκτρονικά, μια ενιαία υποδομή
*** Ο ΧΡΗΣΤΗΣ του οδικού δικτύου δεν θα χρειάζεται να ασχολείται αν η υποδομή που κινείται ανήκει σε διαφορετικές εταιρείες η το δημόσιο, να σταματά και να καθυστερεί * ΓΙΝΕΤΑΙ οικονομία κλίμακας, το όφελος της οποίας θα περάσει άμεσα στον χρήστη * ΣΚΟΠΟΣ του διαγωνισμού ήταν ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η συντήρηση για πέντε χρόνια ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης οδικού δικτύου * ΤΟ σύστημα λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ όλων όσων λειτουργούν στο δρόμο είτε είναι ιδιώτες είτε δημόσιο
*** ΑΣ δούμε όμως τώρα τι σημαίνουν όλα αυτά και τι συμβαίνει ΠΙΣΩ απ' όλα αυτά, με την οπτική του απλού Ελληνα πολίτη * ΚΑΤ' αρχήν, «πόσο πάει το μαλλί» * ΠΟΣΟ δηλαδή θα στοιχίσει το έργο * Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ, σύμφωνα με τη «Διαύγεια», φτάνει στα 400.637.000, πούμε το ΦΠΑ ξεπερνάει το ΜΙΣΟ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ, με προοπτική να φτάσει στα ΕΝΝΙΑΚΟΣΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΔΙΣ
*** ΤΗ δουλειά την πήρε η κοινοπραξία των εταιρειών του Μπόμπολα και του Κόκκαλη * Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ του Μυτιληναίου ήρθε δεύτερη, παρά το γεγονός ότι πρόσφερε μεγαλύτερη έκπτωση ( 10 % ο Μπόμπολας – 30 % ο Μυτιληναίος ) αλλά δεν πρόκειται βεβαίως να το κάνει και ... θέμα * ΟΛΟ και κάτι τις θα περισσέψει και γι' αυτή, σ' αυτές τις δουλειές δεν υπάρχουν «μοναχοφαγάδες»
*** ΚΑΤΑ την πρώτη μέρα εργασιών του Χρηματιστηρίου, μετά την ανακοίνωση του Υπουργείου, η μετοχή της ΙΝΤΡΑΚΟΜ πήγε 1,5 ευρώ πάνω
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΠΙΡΤΖΗ : «ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ... ΠΟΛΙΤΩΝ»
*** ΑΣ δούμε όμως και τις δηλώσεις Σπίρτζη, δηλαδή του αρμόδιου υπουργού σύριζα, με αφορμή την προσωρινή ανακήρυξη αναδόχου : * «ΑΛΛΗ μία σημαντική πρωτοβουλία της Κυβέρνησής μας βρίσκεται στην τελική φάση για την έναρξη υλοποίησής της * ΓΙΑ να φτάσουμε σήμερα στην ανακήρυξη προσωρινού αναδόχου υπήρξε συστηματική και μεθοδική δουλειά 2,5 χρόνων από την Υπηρεσία Οδικών Τελών του Υπουργείου, η οποία συστήθηκε από την παρούσα Κυβέρνηση, συνεργασία με τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε. αλλά και με το σύνολο των παραχωρήσεων της Χώρας
*** Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ του έργου αυτού θα σημάνει και το τέλος των υφιστάμενων χρεώσεων διοδίων σε πολίτες και επιχειρήσεις και την έναρξη της αναλογικής χρέωσης που θα προκύπτει από τη χρήση που θα κάνει ο κάθε ένας στο Οδικό Δίκτυο * ΜΙΑ ακόμη δέσμευσή μας υλοποιείται προς όφελος των πολιτών και της υγιούς επιχειρηματικότητας * ΤΕΛΟΣ, με το νέο σύστημα θα υπάρξει συνολικός έλεγχος της πορείας των παραχωρήσεων και κανένας δε θα μπορεί να αυθαιρετεί»
*** ΛΟΙΠΟΝ, έχουμε και λέμε, τέσσερα και πέντε εννιά * ΕΠΙ δυόμιση χρόνια γινόταν συστηματική και μεθοδική δουλειά, μας λέει * ΚΑΙ μετά από δυόμιση χρόνια τέτοιας και τόσης δουλειάς, έπρεπε να φτάσουμε στο παραπέντε των εκλογών και της αναπόφευκτης ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ γιά να ανακηρυχτεί ο ανάδοχος ; * ΕΙΝΑΙ πολύ περισσότερο από μία απλή ... σύμπτωση αυτό * ΤΟΣΟ ώστε να απορρίπτεται ... από μόνη της ως ενδεχόμενο
*** ΚΑΙ τι μας λέει παρακάτω ο Σπίρτζης ; * ΟΤΙ με την ολοκλήρωση του έργου θα τελειώσουν και οι ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ και επιχειρήσεις ! * ΔΗΛΑΔΗ, τι ακριβώς εννοεί ο τύπος ; * ΟΤΙ δεν θα υπάρχουν πλέον διόδια, ότι θα περνάμε παντού χωρίς να πληρώνουμε, ή ότι απλά, δεν θα πληρώνουμε όσα πληρώνουμε τώρα ; * ΕΠΙΤΗΔΕΣ τα μπουρδουκλώνει, για να δημιουργεί τέτοιες ψευδαισθήσεις, ο παμπόνηρος * Η ΑΛΗΘΕΙΑ όμως είναι εντελώς διαφορετική και ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ συνάμα * ΜΕ το νέο σύστημα, όχι μόνο θα πληρώνουμε, αλλά θα χρεωνόμαστε και πολύ περισσότερα, από τα σημερινά
*** ΚΑΙ για το τέλος * Η «ΔΕΣΜΕΥΣΗ» τους, λέει ο Σπίρτζης, θα είναι προς όφελος των πολιτών και της ΥΓΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ! * ΟΠΑ ! Το έσκασε το παραμύθι, τελικά * ΔΗΛΑΔΗ, ο Μπόμπολας, ο Κόκκαλης, ο Μυτιληναίος και οι άλλοι, πού έφτασαν στα τελικά, αποτελούν μέρη της «υγιούς επιχειρηματικότητας» * ΕΝΩ δηλαδή θα μπορούσε να ήταν και της άρρωστης, της νοσηρής τοιαύτης * ΔΕΝ μας εξηγεί όμως τα κριτήρια ο Σπίρτζης, ούτε και λέει χαρακτηριστικά παραδείγματα ΝΟΣΗΡΗΣ επιχειρηματικότητας * ΑΡΑ, βάλε, σου λέει, με το μυαλό σου όποιους και όσους θέλεις
ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ : Ο BIG BΡΟTHER ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΑΝΤΟΥ ... ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !
*** ΤΙ γίνεται όμως με το νέο σύστημα, αυτό το δορυφορικό, πού ανέλαβε να φτιάξει η κοινοπραξία Μπόμπολα – Κόκκαλη ; * ΒΑΣΗ των όσων προκύπτουν από τα διάφορα ρεπορτάζ και δημοσιεύματα και με την επιφύλαξη, πάντα, κάποιας πιθανής παρερμηνείας, δεδομένου ότι πολύ λίγοι διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις, το εν λόγω σύστημα δεν είναι απλά αμφιβόλου επιτυχίας, αλλά και απολύτως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, αφού δεν σέβεται την συνταγματικά κατοχυρωμένη ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ του πολίτη !
*** ΗΔΗ στη Γερμανία, το σύστημα αυτό έχει ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ, διότι κρίθηκε ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ, επειδή δεν εξασφαλίζει την μυστικότητα των προσωπικών δεδομένων * ΣΕ καμία απολύτως χώρα, λένε οι πληροφορίες, δεν έχει εγκατασταθεί ακόμη, ακριβώς επειδή θεωρήθηκε ΠΑΝΤΟΥ και ΣΕ ΟΛΕΣ αντισυνταγματικό * ΣΤΗΝ Ελλάδα το θέμα προέκυψε αμέσως μετά την δημιουργία από τον σύριζα ( εκ του ... πονηρού ; ) υπουργείου ... διαστημικής πολιτικής με αρμόδιο τον γνωστό Παππά
*** Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ του συστήματος, απλοποιημένη, αφορά την φωτογράφηση, από δορυφόρο, όλων των αυτοκινήτων πού κινούνται στην ελληνική επικράτεια, κατά την κίνησή τους * ΒΑΣΕΙ των φωτογραφιών αυτών, θα ελέγχονται οι διανυόμενες αποστάσεις και θα καταλογίζονται οι ανάλογες χρεώσεις * ΟΜΩΣ ! Επειδή είναι αδύνατον να φωτογραφίζεται ΜΟΝΟΝ η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ενός αυτοκινήτου, χωρίς παράλληλα να φωτογραφίζεται και ΟΛΟΚΛΗΡΟ το όχημα ( και το εσωτερικό του, φυσικά, μαζί με τους επιβαίνοντες ), στην πραγματικότητα θα ελέγχονται δορυφορικά ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΩΧΟΥΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
*** ΜΙΛΑΜΕ γιά ένα τεράστιο και πανταχού παρόντα BIG BROTHER, πού θα δημοσιοποιεί την κάθε μας κίνηση, την κάθε μας επαφή, την κάθε μας κοινωνική σχέση, τα πάντα όλα, πού θα έλεγε και ο Αλέφαντος * ΤΙΠΟΤΑ δεν θα μπορεί να μένει κρυφό, τίποτα δεν θα μένει έξω από την ΚΡΙΣΗ του δορυφορικού Big Brother, πού θα μεταβιβάζει τις πληροφορίες του σε κάποιο κέντρο ελέγχου * ΤΟ οποίο, βεβαίως ΤΙΣ ΟΙΔΕ ποιος θα το χειρίζεται και με τι τρόπο θα το χρησιμοποιεί * ΘΑ παρακολουθούνται τα πάντα, από τους πάντες
*** ΒΕΒΑΙΩΣ, την τύχη του υφιστάμενου προσωπικού, των εργαζομένων στα σημερινά διόδια, αφήνω να τη μαντεύσετε * ΑΥΤΟ το «η ολοκλήρωση του έργου αυτού θα σημάνει και το τέλος των υφιστάμενων χρεώσεων διοδίων» πού είπε ο Σπίρτζης, είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ, κατά την ταπεινή μου άποψη * ΕΙΠΕ αυτό πού ήθελε να πει, χωρίς να ασχολείται με τις ... «ασήμαντες λεπτομέρειές του» * ΜΙΑ τυπική, συνηθέστατη συριζαίϊκη τακτική, πού συναντούσαμε σχεδόν καθημερινά στα τεσσεράμισι χρόνια της πολιτικής χολέρας
ΤΟ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΜΑΤΣΑΚΙ !
ΟΜΩΣ ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ «SPORTRADAR» ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
*** ΟΛΑ αυτά, ήταν φυσικό στην πιάτσα των «ψαγμένων» να δημιουργούν διάφορα σενάρια, κάποια εκ των οποίων πραγματικά εφιαλτικά * ΕΝΑ εξ αυτών, πού θεωρώ βεβαίως εντελώς απίθανο, αλλά το παραθέτω ακριβώς για να διαπιστώσει ο αναγνώστης ως πού μπορεί να φτάσει η λαϊκή αμφισβήτηση, είναι και το παρακάτω
*** ΛΕΝΕ λοιπόν, ότι όλα όσα συνέβησαν με τα διόδια, όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες, ήταν ΕΞ ΑΡΧΗΣ σχεδιασμένα και μεθοδευμένα, προκειμένου να περάσει «στα μαλακά» και χωρίς αντιδράσεις η ανάθεση * ΕΝ ολίγοις, ότι ο «καυγάς» ανάμεσα στον Σπίρτζη και την εταιρεία στην οποία ανήκουν τα διόδια, για τις «αυξήσεις» πού δεν έγιναν, ήταν ΣΤΗΜΕΝΟΣ ! * ΝΑ θυμηθούμε τι έγινε ; * ΞΑΦΝΙΚΑ, η εταιρεία εκμετάλλευσης των διοδίων ανακοίνωσε αυξήσεις * ΑΠΟ 2,80 σε 3 ευρώ γιά τώρα και σε 3,30 από την αρχή του νέου έτους
*** Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ( δλδ. με τον Σπίρτζη, σε μια χοντροκομμένη προσπάθεια να εμφανιστεί ως λαϊκός ήρωας ) εμφανίστηκε έξαλλη από οργή και εξέδωσε πράξη νομοθετικού περιεχομένου, με την οποία απαγόρευε τις αυξήσεις * Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επανήλθε με απειλές γιά αγωγές και προσφυγές στη Δικαιοσύνη * ΚΑΥΓΑΣ τρικούβερτος δηλαδή, αλλά το αποτέλεσμα ήταν να μη γίνουν αυξήσεις και βεβαίως να ανακηρυχθεί ο ανάδοχος του έργου * ΠΟΥ δεν ήταν άλλος από την κοινοπραξία Κόκκαλη – Μπόμπολα
*** ΧΡΗΣΤΙΚΗ ... λεπτομέρεια, πού «στηρίζει» το σενάριο ; * Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκμετάλλευσης διοδίων με την οποία «τσακώθηκε» ο Σπίρτζης, ανήκει στον ... Μπόμπολα ! * Ο ΟΠΟΙΟΣ, όπως είπαμε, πήρε στη συνέχεια τη δουλειά των πεντακοσίων εκατομμυρίων, με ανοιχτή προοπτική για ένα σχεδόν δις * ΔΕΝ ξέρω αν υπάρχει ανάλογο επιχειρησιακό προηγούμενο, στη χώρα μας
ΠΑΣΑ ΣΤΗΝ ... ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΑΟ ΚΑΙ ΑΕΚ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΑΚΑ
ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ : ΤΙ ΕΙΧΕΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ;
*** ΜΟΥ γράφει ο George Argyrioy : * «ΣΕ μπάσκετ και ποδόσφαιρο και οι δύο εκ των τριών «εξυγιαντών» παίζουν τζάμπα στο ΟΑΚΑ ! * ΟΥΤΕ καν ρεύμα και νερό δεν πληρώνουν * ΟΛΑ τζάμπα, χρόνια τώρα »
*** ΕΙΝΑΙ απολύτως αληθές αυτό, αλλά ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ οι ομάδες * ΑΦΟΥ τους το επιτρέπουν και αφού τις ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ αυτοί πού διοικούν το ΚΡΑΤΙΚΟ στάδιο, θα ήταν ΚΟΡΟΪΔΑ να μην το εκμεταλλευτούν τα λαμόγια
*** ΠΡΕΠΕΙ να επισημάνω εδώ, δυό πραγματάκια για να είμαστε δίκαιοι και σωστοί * ΠΡΩΤΟΝ, ότι τις διοικήσεις στο ΟΑΚΑ τις διορίζει η εκάστοτε ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και βεβαίως τις ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ εντολές εκτελούν και τις ΔΙΚΕΣ της πολιτικές ακολουθούν
*** ΚΑΙ δεύτερον, ότι ΤΑ ΙΔΙΑ γινόντουσαν και επί Νέας Δημοκρατίας, ίσως και πιο ... εμφατικά ακόμα * ΑΠ' ό,τι είχαμε διαβάσει σε κάποια ρεπορτάζ, τόσο ο Παναθηναϊκός, όσο και η Αεκ είχαν προχωρήσει σε ... ρύθμιση των χρεών τους * ΤΟ αν ακολούθησαν τη ρύθμιση ή την εγκατέλειψαν στο δρόμο, είναι κάτι πού δεν γνωρίζω * ΜΟΝΟΝ ένας εισαγγελέας θα μπορούσε να διατάξει έρευνα και να αποκαλυφθούν τα πάντα * ΤΙ να κάνουμε όμως, επί σύριζα οι εισαγγελείς είχαν ... άλλες δουλειές να κάνουν * ΠΙΟ ... «σοβαρές» * ΘΟΥ Κύριε ! ***
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου