Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Συγκινητική παρουσία της Κωνσταντίνας Κούνεβα στο διαδίκτυο

Είναι συγκινητική η παρουσία που κάνει στο διαδίκτυο ηΚωνσταντίνα Κούνεβα που θεώρησε υποχρέωση της από την στιγμή που εκλέχτηκε ευρωβουλευτίνα με τον Σύριζα να μας δώσει το στίγμα της για τον τρόπο που θα πολιτευτεί. «Εσείς είστε το πρόγραμμα μου. Οι εργαζόμενοι, οι μετανάστες, οι μονογονεϊκές οικογένεις, οι ανάπηροι» μας λέει. Και συμπληρώνει: «Η μόνη φιλοδοξία μου είναι να μεταφέρω το Ευρωκοινοβούλιο την κραυγή σας, την απελπισία σας και την ελπίδα σας» συμπληρώνει.

Η αγωνίστρια, συνδικαλίστρια, απευθύνει το παρακάτω μήνυμα σε όσους την στήριξαν.



Ευχαριστώ όλους όσοι πίστεψαν στην υποψηφιότητά μου με το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ και με στήριξαν στην προσπάθειά να συνεχίζω τον αγώνα μου σε ένα άλλο επίπεδο, από το οποίο θα μπορώ να βοηθήσω περισσότερο κόσμο! Έχω συγκινηθεί βαθιά! Είναι άλλο πράγμα να υποψιάζεσαι ότι σε αγαπάνε, ότι σε έχουν ανάγκη κι ότι πιστεύουν ότι μπορείς να προσφέρεις, κι άλλο να το διαπιστώνεις.
Και με βοηθήσατε να το διαπιστώσω με τον καλύτερο τρόπο, με την αγάπη και την εμπιστοσύνη
σας. Κάνατε το αδύνατο δυνατό!

Νομίζω ότι εσείς που με υποστηρίξατε από την πρώτη στιγμή κι εγώ δώσαμε πάλι ένα καλό παράδειγμα σε όλη την κοινωνία, κάνοντας μια προεκλογική καμπάνια χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ!

Ελπίζω να σας έχω δίπλα μου σε όλη τη θητεία μου στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο. Εσείς μπορείτε να είστε τα μάτια μου και τ’ αυτιά μου στον πραγματικό κόσμο της δουλειάς και της επιβίωσης, κι εγώ, μαζί με τους άλλους ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της ευρωπαϊκής Αριστεράς, οφείλουμε να γίνουμε η φωνή σας στον αστραφτερό, περίπλοκο, αλλά και ψυχρό κόσμο του ευρωκοινοβουλίου.

Μακάρι αυτή η αγάπη που δημιουργήθηκε και εκδηλώθηκε αυτές τις μέρες να απλώνεται και να δυναμώνει όλο και περισσότερο την κοινωνία μας!

Κωνσταντίνα Κούνεβα


http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/05/blog-post_31.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου