Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Αυτοκτόνησε 48χρονος στο κέντρο της Καβάλας


Τέλος στη ζωή του έβαλε αργά το βράδυ του Σαββάτου ένας 48χρονος άνδρας στην Καβάλα.

Ο αυτόχειρας αυτοπυροβολήθηκε με κυνηγετική καραμπίνα και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του kavalawebnews.gr, ο αυτόχειρας δεν ήταν κάτοικος Καβάλας, αλλά φιλοξενούνταν από φιλικά του πρόσωπα, στο σπίτι των οποίων αυτοκτόνησε. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου