Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

«Όλοι στο 39ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - "Οδηγητή"» - 19-20-21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΡΙΤΣΗ

Eftychia Stafyllidi

Eftychia Stafyllidi15 Σεπτεμβρίου 5:51 μ.μ.
19-20-21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΡΙΤΣΗ
«Όλοι στο 39ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - "Οδηγητή"» - Συζήτηση για τις κεντρικές εκδηλώσεις στην Αθήνα (VIDEO)


Με τα στελέχη της ΚΝΕ Νίκο Ρεμπάπη και Ρόζα Γαργαλάκου
http://www.902.gr/eidisi/festival-kne-odigiti/26674/oloi-sto-39o-festival-kne-odigiti-syzitisi-gia-tis-kentrikes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου