......................................Η Αριστερά στην 3η χιλιετία μόνο ως δύναμη ηθικής ανατροπής μπορεί να υπάρξει!
Όταν ακριβαίνει το κόμιστρο στα ταξί, τότε ο άνθρωπος βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους να επιλύσει τις διαφορές του. Τότε σιγά σιγά οι Δικαστές μετουσιώνονται σε ένα μόρφωμα αντίστοιχο της “Ακαδημίας Αθηνών”, οι Δικηγόροι σε ρασοφόρους φιλόσοφους που τριγυρνάνε και νουθετούν τους πολίτες και οι Δικαστικοί υπάλληλοι σε γραφιάδες κάποιου… Υπουργείου.Επιχειρούν καθημερινά (αγνοώ αν είναι στοχευμένο ή μη καθώς απεχθάνομαι τις θεωρίες συνωμοσίας σε ένα σύμπαν όπου οι πολίτες αδιαφορούν για την κοινωνία) να απαξιώσουν τη Δικαιοσύνη, ως ανδραγάθημα του Διαφωτισμού και των Επαναστάσεων για την ισότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου