Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

gia

φωτ. οδοφρ.


Μαμά, τα κονομήσανε
στην Τρόικα με πουλήσανε
και τώρα το παίζουν Γερμανοί
και του Φύρερ συνοδοί.



Μαμά, με κοροϊδεύουνε
συνέχεια μαγειρεύουνε,
δώσαν το λόγο στην αρχή
για πιστή υποταγή.

Και τώρα η Τρόικα απαιτεί
η χώρα να ξεπουληθεί
γιατί αυτό το συμφωνήσανε
όταν μας ξεπουλήσανε.

Ξανά λοιπόν η ιστορία
μας αρνείται την πορεία
και πίσω έρχεται ξανά
για να μας φέρει στη σκλαβιά.

Μaς κυβερνούν δοσίλογοι
και ταγμασφαλίτες
που αγαπούν τους Γερμανούς
και θέλουνε τους Χίτες.


blog zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου