Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

ΒΑΡΕΘΗΚΑ...!



Βαρέθηκα οι εγχώριες και ξένες Μέδουσες των ΜΜΕ να μου επιβάλουν επιλεκτικά "ειδήσεις", μόνο ότι τους διευκολύνει, μόνο τ΄ αρνητικά σενάρια τους και τα δικά τους τρομολαγνικά συμπεράσματα…
Βαρέθηκα οι δημοσιογράφοι να μετατρέπουν τους εαυτούς τους απ΄ απλούς κι αντικειμενικούς αναμεταδότες, σε κατασκευαστές και διαχειριστές γεγονότων, επειδή οι "ισχυροί" τους βάζουν χρήματα στις λιγδιασμένες τσέπες τους, για να διαστρεβλώνουν τους πάντες και τα πάντα…
Βαρέθηκα τα γελοία κι ανύπαρκτα επιχειρήματά τους…
Βαρέθηκα να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου...


Βαρέθηκα να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και να νομίζουν ότι με πείθουν…
Βαρέθηκα να μου λένε ότι πρέπει να φοβάμαι και να σκύβω το κεφάλι…
Βαρέθηκα "πατριώτες/εθνοσωτήρες/ελληναράδες", που με ξεπούλησαν στο πιο φτηνό παζάρι, χωρίς καν να με ρωτήσουν…
Βαρέθηκα την παραφροσύνη, ότι αυτοί που με ρήμαξαν, είν΄ οι ιδανικοί για να με σώσουν…
Βαρέθηκα να κακοποιούν την ψυχή μου, τη ζωή μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τους συνανθρώπους μου, τους Έλληνες…
Βαρέθηκα να με θέλουν άβουλο ραγιά και θεατή της πιο μίζερης μορφής επιβίωσης, που επιλέγουν για μένα…
Βαρέθηκα τους φίλους εταίρους ευρωπαίους, που σαν άλλος Πιλάτος, με ρωτούν Ιησού ή Βαρραβά…
Βαρέθηκα να μ΄ απειλούν ευρώ ή δραχμή, σωτηρία ή καταστροφή, όταν οι ίδιοι θέλουν να με διώξουν απ΄ το ευρώ, αλλά ταυτόχρονα τρέμουν και την έξοδό μου και τις οικονομικές συνέπειες που θα χρεωθούν…
Βαρέθηκα να χρεώνουν στην Ελλάδα την αποτυχία της ευρωζώνης…Ναι!Για όλα οι Έλληνες φταίνε!Αφανίστε τους!
Βαρέθηκα τις λυκοφιλίες τους…
Βαρέθηκα να καλύπτουν τα δικά τους χρέη κερδοσκοπώντας σε βάρος μου…
Βαρέθηκα να κοιτάνε την πατρίδα μου λες κι είναι δουλική τους παροικία…
Βαρέθηκα τα βρώμικα σχέδια τους.Δεν τους έκατσε για εμφύλιο σπαραγμό λόγω της ανέχειας, ελπίζω να μην τους κάτσει το δεύτερό τους σχέδιο για εκμετάλευση προβληματικών ομάδων μεταναστών και χρυσαυγιτών και να το επεκτείνουν τελικά σ΄ εμφύλιο, για εκτόνωση της συσσωρευμένης οργής κι εξυπηρέτηση των στόχων τους…
Βαρέθηκα να νοιάζονται για το "καλό" μου και να με καταδικάζουν σε οικονομικό κι εθνικό θάνατο…
Βαρέθηκα τη "στήριξη" τους, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια μαγκούρα, που με βαράει συνέχεια στο κεφάλι και μόνο θολούρα φέρνει στο νου μου…
Βαρέθηκα να προσπαθώ να κατανοήσω τον εδώ και χρόνια διαχωρισμό των εννοιών Ελλάδα- Έλληνες.Μα Ελλάδα είν΄ οι Έλληνες.Ποιο το νόημα της "σωτηρίας" της Ελλάδας μ΄ εξαθλιωμένους κι αυτοκτονημένους Έλληνες;Μήπως τελικά θέλουν και τον γεωγραφικό μας χώρο;
Βαρέθηκα τους τρεις "μεγάλους οικονομικούς οίκους", που σαν σύγχρονες Πυθίες κάνουν προβλέψεις για τις τύχες των λαών…
Βαρέθηκα τους κερδοσκόπους, τραπεζίτες και τεχνοκράτες, που παίζουν στο χρηματιστήριο σαν να ΄ναι σε παιδότοπο και για παιχνιδάκια χρησιμοποιούν ανθρώπινες ψυχές…
Βαρέθηκα την άθλια μειονότητα "Ελλήνων" που κρύψαν τα αξιολάτρευτα λεφτουδάκια τους στην Ελβετία και καραδοκούν σαν τους γύπες πάνω απ΄ τον ετοιμοθάνατο, να κερδοσκοπήσουν μόλις φτάσουμε στην τελική μας πτώση…
Βαρέθηκα την κάθε επιτροπή που συστάθηκε για ν΄ αποκομίσει ένα δις απ΄ τους ιδιαίτερα έχοντες, αλλ΄ οι "καημένοι" τα ΄χασαν κι έτσι προχτές η εφορία έστειλε σ΄ ένα εκατομύριο αδύναμους οικονομικά Έλληνες απειλητικά έγγραφα κατάσχεσης, αν δεν τσακιστούν να πληρώσουν στο δημόσιο οφειλές της τάξης των 300 και 500 ευρώ…
Βαρέθηκα οι πολιτικοί από εντολοδόχοι μου, να γίνονται εξουσιαστές μου και ν΄ αποφασίζουν για μένα-χωρίς εμένα-σαν να ΄μαι αναλώσιμο είδος, σα να μην υπάρχω…
Βαρέθηκα τις καγκελόφρακτες παρελάσεις, τα κάγκελα στο νου, στην ελευθερία, την αξιοπρέπεια και στα δικαιώματά μου…
Βαρέθηκα να μου πετάνε στα μούτρα χημικά επειδή "τόλμησα" να σταθώ απέναντί τους και να τους κοιτάξω κατάματα…
Βαρέθηκα τις γερασμένες και δουλικές τους ψυχές να εκφέρουν απόψεις και να βλέπω μέσα από κάθε κούφιο λόγο τους, να ξεπηδάνε τα καμμένα εγκεφαλικά τους κύτταρα…
Βαρέθηκα την αδιαφορία τους για τους ανθρώπους, που οι ίδιοι οδηγούν στην αυτοκτονία είτε απ΄ απόγνωση είτε από διαμαρτυρία…
Βαρέθηκα να με χειραγωγούν, για να με κρατάνε μέσα στο μικρόκοσμό μου σαν μονάδα.Δεν είμαι μόνο μονάδα.Είμαι μέσα στο σύνολο μονάδων.
Βαρέθηκα να ΄μαι συνένοχος…
Βαρέθηκα τον ωχαδερφισμό…
Βαρέθηκα να με θέλουν φοβισμένο κοπάδι, που στο κάθε φοβικό μήνυμα που αναπαράγουν διαρκώς, να τρέχω στο super market για να γεμίσω τα ντουλάπια μου με γάλα εβαπορέ, ρύζι και μακαρόνια και ν΄ αποσύρω τις όποιες μικροκαταθέσεις μου, για να τις κρύψω κάτω απ΄ το στρώμα.Λες κι αυτό είν΄ η σωτηρία μου…
Βαρέθηκα τον προβληματισμό, την απογοήτευση, την παραίτηση, που οδηγεί στο φόβο ανάληψης ρίσκου, έστω κι αυτό της ψήφου…
Βαρέθηκα τη μετανάστευση των νέων.Στις δεκαετίες ΄50 κι ΄60 μετανάστευαν με passport εργάτη κι οικοδόμησαν Γερμανίες.Σήμερα το passport γράφει συλλογή πτυχίων, γιατί χρειάζονται μυαλά για να στηρίξουν τη δικιά τους τεμπελιά κι αδυναμία νου για παιδεία…
Βαρέθηκα να παραμένω κρυμμένος στη γωνιά που μου ΄δειξαν...
Βαρέθηκα να περπατώ τοίχο-τοίχο…
Βαρέθηκα να μου κουνάνε το δάχτυλο απειλητικά.Δεν έχει πιο κάτω.Ποιοί νομίζουν ότι ΄ναι;…
Βαρέθηκα τις αναλύσεις και τα λόγια…
Λίγο σηκώσαμε το κεφάλι και τρέξανε πανικοβλημένοι ντόπιοι και ξένοι αρχηγοί, για να δουν και καλά τι μπορούνε ν΄ αλλάξουνε υπέρ μας.Σκέψου να ορθώσουμε κι ανάστημα.Παίρνω τη ζωή μου στα χέρια μου.Έχω νου.Έχω ελεύθερη βούληση.Έχω δύναμη.Έχω ευθύνη.Διεκδικώ… Επιλέγω…Να ΄σαι καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου