Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΓΙΑΤΙ ΔΕΣΠΟΤΑ ΜΟΥ;



Σε ακουσα Αγιε Δεσποτα Θεσσαλονικης να λες οτι πρεπει να μαθουμε να ζουμε φτωχα. Γιατι Δεσποτα μου, με επιασες να κλεβω το παγκαρι και ζω ανεμελη ζωη;

Ναι Δεσποτα μου να μαθω στη ζωη μου να ζω λιτα,αλλα αυτο ειναι προυποθεση παιδειας να καταναλωνουμε αυτα που μας ειναι αναγκαια και οχι να τροφοδοτουμε και τον σκουπιδοντενεκε. Τα τρια εκατομμυρια του συμπολιτη σου Βενιζελου που εχει στην Τραπεζα του ειναι αναγκαια και αλλων των υπολοιπων που εκαναν την πολιτικη σε αργομοισθια τους. Δεν εκλεψα Δεσποτα μου ουτε την κεφαλι μιας καρφιτσας. Δεν μπορω Δεσποτα μου να τους αφησω στα χερια του Θεου, θα τους πολεμησω χωρις ελεος, οπως εκανε και ο Χριστος που ειπε οτι "μετατρεψατε τον οικο μου, σε οικο εμποριου" και ασκησε βια. Οχι Αγιε Θεσσαλινικης, ο Οικος μας ειναι η χωρα που κατοικουμε με την παναρχαια παραδοση της και τις πευματκες αξιες που φερει και που εχουμε Ιερη υποχρεωση να τις φρουρουμε αγρυπνως απο τα αρπαχτικα της προσκαιρωτητος και της ματαιης μωροφυλοδοξιας τους. 

 http://www.zougla.gr/blog/article/488533

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου