Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

(Τα πρώτα αποτελέσματα από την προδοτική πώληση των αεροδρομίων); Ryanair: Από ποια ελληνικά αεροδρόμια απειλεί ότι θα φύγει

Τις προθέσεις των νέων ιδιοκτητών των περιφερειακών αεροδρομίων – της κοινοπραξίας Fraport/Slentel – περιμένει να δει ο Michael O'Leary, o Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair για να πράξει τα ανάλογα. Βρέθηκε την Τρίτη στην Αθήνα και σε Συνέντευξη Τύπου ανέφερε ότι «φοβόμαστε - μπορεί να κάνουμε και λάθος - ότι η Fraport θα αρχίσει να χτίζει λαμπερά μαρμάρινα και γυάλινα παλάτια την ώρα που η επιβατική κίνηση θα μειώνεται. Εάν τα περιφερειακά αεροδρόμια δεν θέλουν ανάπτυξη, θα πάμε αλλού».
AdTech Ad

Πρόκειται για την αγαπημένη του τακτική, αυτή του «μαστίγιου και του καρότου», που περιφέρει από αγορά σε αγορά με βασικό όπλο τον μεγάλο όγκο επιβατών που μεταφέρει η Ryanair. Πριν από λίγες ημέρες απειλούσε το ιταλικό κράτος ότι θα φέρει στην Ελλάδα τα αεροπλάνα της  με αφορμή ένα τέλος, ενώ στο παρελθόν να υπενθυμίσουμε ανέφερε ότι δεν θα έρθει στο Ελευθέριος Βενιζέλος εάν δεν μειώσει τα τέλη. Όχι μόνο ήρθε αλλά την Τρίτη παρουσίασε και το πτητικό πρόγραμμα για τον επόμενο χειμώνα (Νοέμβριο 2016 – Μάρτιο 2017) όπου η Αθήνα μέσα από 30 δρομολόγια θα είναι η πρωταγωνίστρια καθώς ο στόχος είναι οι 3,4 εκατ. επιβάτες.
Προσθέτοντας ένα ακόμη αεροσκάφος (το έκτο) στην βάση της Αθήνας θα προστεθούν έξι νέα δρομολόγια προς Βουκουρέστι (καθημερινά), Σόφια (καθημερινά), Μύκονο (καθημερινά), Μπολόνια (4 ανά εβδομάδα), Μάλτα (3 ανά εβδομάδα) και Δουβλίνο (2 ανά εβδομάδα) ενώ θα αυξηθούν οι πτήσεις προς Ρόδο (3 καθημερινά) και Ρώμη (3 καθημερινά).
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος «παίκτης» στο Ελευθέριος Βενιζέλος με μερίδιο 16% ενώ για την φετινή χρονία εκτιμά ότι θα καταγράψει αύξηση επιβατικής κίνησης 25%.
Ο κ. Ο'Leary ανέφερε ότι τον περασμένο Δεκέμβριο υπέβαλε πρόταση στην ελληνική κυβέρνηση – χωρίς ακόμη να έχει πάρει απάντηση – για σχέδιο ανάπτυξης με στόχο τους 10 εκατ. Επιβάτες τα επόμενα τέσσερα χρόνια υπό την προϋπόθεση ότι θα μειωθούν τα τέλη στα αεροδρόμια. Παράλληλα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο euronews ζήτησε συγγνώμη για τα σχόλια που είχε κάνει για τους Έλληνες και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, πέρυσι, σε ιρλανδική εφημερίδα.
Εκεί, είχε δηλώσει: «Η κατάσταση στην Ελλάδα είναι τραγική, όμως η σημαντικότερη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες είναι ότι εξέλεξαν ένα μάτσο παλαβούς για να ξεφύγουν από τη λιτότητα».
«Λυπάμαι για τα σχόλια και τον τρόπο που μεταφέρθηκαν, αλλά νομίζω ότι η βασική επισήμανση που έκανα ισχύει, ότι η εκλογική πλατφόρμα του ΣΥΡΙΖΑ “θα απαλλαγούμε από τη λιτότητα” δεν είχε καμία αξιοπιστία και, όπως αποδείχθηκε, η κυβέρνηση άλλαξε πορεία. Έχουμε περάσει τα ίδια στην Ιρλανδία. Η δυσκολία για τους Έλληνες είναι ότι δεν μπορείς να ξεφορτωθείς τους δανειστές, όταν θέλεις να πας και να δανειστείς περισσότερα χρήματα από αυτούς.»
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/epixeiriseis/ryanair-apo-poia-ellhnika-aerodromia-apeilei-oti-tha-fugei.3911907.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου