Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Καλοκαίρι, ψώνια & ψωνάκια


όταν βλέπεις κορίτσια σ΄αυτό το στυλ στο Ίνσταγκραμ 
 θυμήσου ποιός είναι ο ιδιοκτήτης του γιοτ…
…και λυπήσου τες…


  


http://gregordergrieche.blogspot.gr/2015/08/blog-post_96.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου