«Τελικός σκοπός της Χρυσής Αυγής είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος, στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται, και το πρώτο θα τελεί υπό τις εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή στην αστυνομία και τον στρατό...»
Σημαντική θεωρούν οι ανακρίτριες της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής κατάθεση μάρτυρα, που πριν λίγες ημέρες αυτοβούλως εμφανίστηκε και κατέθεσε σχετικά με τη δομή τους στόχους και τις τακτικές της οργάνωσης. Πρόκειται για υποψήφιο του κόμματος στις βουλευτικές εκλογές του Μαΐου και του Ιουνίου 2012, ο οποίος είχε διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης του κόμματος στη Βουλή.
Όπως εκτιμάται στο Εφετείο, η μαρτυρία του εν λόγω προσώπου, που αναφέρει ότι ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής από το 2005 έως το τέλος του 2013, είναι ιδιαιτέρως αξιοποιήσιμη, καθώς είναι το πρώτο πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της οργάνωσης που πέρασε το ανακριτικό κατώφλι για να "μιλήσει" ως μάρτυρας.
Αναλυτικά η κατάθεση του έχει ως εξής:
"-Ήμουν μέλος από το 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013. Μετείχα ως υποψήφιος στις Εθνικές εκλογές Μαΐου και Ιουνίου του 2012. Η ιδεολογία του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός. Στη ΧΑ μπήκα με πλήρη συνείδηση τις ξεκάθαρα εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας της , της οποίας θερμός θιασώτης ήμουν και εγώ. - Η Χρυσή Αυγή αγωνίζεται για την επικράτηση των ιδεών και αρχών του Εθνικοσισιαλισμού και συνακόλουθα για τη δημιουργία ενός Εθνικοσιαλιστικού Κράτους με σημείο αναφοράς τη μεσοπολεμική Γερμανία, Τελικός σκοπός είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται και το πρώτο θα τελεί υπό τις εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή στην αστυνομία και τον στρατό.
ΕΡ: Ποιές ηταν οι μέθοδοι πραγματοποίησης αυτού του στόχου;
ΑΠ: Εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα , δηλαδή την χρήση προπαγανδιστικού εντύπου και ηλεκτρονικού κομματικού υλικού, πολλές φορές η βία ήταν το μέσο για την πραγμάτωση των σκοπών. Για παράδειγμα από τη στιγμή που το κράτος, όπως θα επιθυμούσε η ΧΑ δεν προέβαινε σε απέλαση των μεταναστών κάθε μέσο που θα τους έξανε τη ζωή δύσκολη , όχι απλά ήταν ανεκτό αλλά επιβαλλόταν για το καλό του έθνους. -....Δεν ήμουν ποτέ παρών να δοθεί ρητή εντολή για επίθεση πλην όμως υπήρχε η γενικότερη άποψη ότι όταν εμείς επιτεθούμε σε αλλοδαπούς όχι μόνο δε θα υφιστάμεθα οποιαδήποτε συνέπεια αλλά αντίθετα θα επιβραβευόμασταν. Εξάλλου οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου.
-Για να μετέχεις σε βίαιες ενέργειές πρέπει πρώτα να ενταχθείς σε έναν πυρήνα για να έχεις την κάλυψη των στελεχών ΧΑ. Η Ιεραρχία ήταν το μέλος στον πυρηνάρχη, ο πυρηνάρχης στον περιφερειάρχη , αυτός αν είναι μέλος Πολιτικού Συμβουλίου απευθείας στον αρχηγό, αν δεν είναι σε κάποιο μέλος του Π.Σ και εκείνος θα απευθυνόταν στον αρχηγό.
-ΕΡ: Για τις δηλώσεις Μιχαλολιάκου κι στελεχών πως καταδικάζουν κάθε μορφή βίας, τι λέτε;
ΑΠ: Θεωρώ αστείο ακόμα και να απαντήσω στην ερώτηση αυτή. Ειναι εντελώς υποκριτικό. -Υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό από κάθε δράση της ΧΑ το οποίο φαίνεται ως αναμνηστική αποτύπωση μεταξύ συναγωνιστών, όπως μας παρουσιαζόταν , αλλά ουσιαστικά χρησίμευσε πως μέσο φακελώματος και οιονεί εκβιασμού. -Τα δόκιμα μέλη κατηχούνταν στην υπεροχή της λευκής φυλής έναντι των υπολοίπων, στο μίσος των Εβραίων και γενικότερα στην ανωτερότητα του ελληνικού έθνους και εν γένει στις αρχές , αξίες και αντιλήψεις του εθνικοσοσιαλισμού. -Τόσο ο αγκυλωτός σταυρός όσο και ο χαιρετισμός με προτεταμένη τη δεξιά αποτελούν σύμφωνα με τη ΧΑ πολιτιστική κληρονομία της πατρίδας μας , ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι μέσα στη ΧΑ, γνωρίζουν πως χρησιμοποιούνται σε απευθείας σύνδεση με την Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία.
ΕΡ: Οι απόψεις αυτές ισχύουν μέχρι σήμερα, ή όπως λένε οι Μιχαλολιάκος και Παπάς, αποτελούν αντιλήψεις της νεότητάς τους;
ΑΠ: Όλες οι αντιλήψεις της ΧΑ σε κάθε επίπεδο , πολιτικό κοινωνικό και παραμένουν αναλλοίωτες από την ημέρα της ιδρύσεως τους μέχρι σήμερα. Ένα κόμμα σαν τη ΧΑ δεν αλλάζει ιδέες σας τα πουκάμισα. -Δεν συμμετείχα σε βίαιες ενέργειες. Ωστόσο δεν υπήρχε στο πρόσωπό μου εξαναγκασμός , γιατί ο ρόλος μου ήταν διαφορετικός. Ωστόσο γνώριζα πολύ καλά από άλλες περιπτώσεις το τι συνέπειες θα είχε για μένα τυχόν εκδήλωσης παραμικρής υπόνοιας αποστασιοποιήσεως... Η συμμετοχή μου ήταν λανθασμένη αλλά συνειδητή. -Ζήτησα εγγράφως τον Ιούνιο 2013 την απεμπλοκή μου απο τον Γενικό Γραμματέα. Μου απάντησε με sms η Ουρανία Μιχαλολιάκου, ότι ο Γενικός Γραμματέας δεν το επιθυμεί. Σας προσκομίζω το τηλέφωνό μου. Από εκείνη την ημέρα και έπειτα έγινα συστηματικά δέκτης κάθε είδους απειλών για τη ζωή μου και ενός αμείλικτου ψυχολογικού πολέμου. -Έχει ήδη ξεκινήσει μια προσπάθεια αμφισβήτησης της ψυχικής μου υγείας προκειμένου να με αποδομήσουν ως προσωπικότητα. Ανάλογες τακτικές και μεθοδεύσεις, κοινωνικής εξόντωσης το λιγότερο, έχουν ακολουθήσει κάθε αποχώρηση μέλους ακόμα και επιφανών στελεχών της ΧΑ, όπως του Περίανδρου, Μπίμπου, Ζαφειρόπουλου και άλλων λιγότερα επωνύμων.
ΕΡ: Γιατι παρακινηθηκατε να φύγετε; Συνετέλεσε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα;
ΑΠ: Δεν μου έκανε εντύπωση η παραπάνω δολοφονία. Όταν διεπράχθη το έγκλημα του Παύλου Φύσσα ήδη βρισκόμουν σε μια κατάσταση απειλών για τη δική μου ζωή. Ως εκ τούτου είχα ήδη αποφασίσει την αποχώρησή μου αναζητώντας τ0ν κατάλληλο τρόπο και χρόνο.
ΕΡ: Ποιά είναι η έννοια του αρχηγού στη ΧΑ;
ΑΠ: Στη ΧΑ η πίστη στον αρχηγό εκφεύγει του προσώπου του και ανάγεται σε ένα επίπεδο μεταφυσικής. Πρόκειται για τη λατρεία στον ίδιο το θεσμό του αρχηγού και επί της ουσίας για την εκδήλωση της απόφασης ενός προσώπου να θέσει όλη του την ύπαρξη υπό τις εντολές του. Τόσο του ιδίου όσο και των προσώπων που αυτός καθορίζει.
ΕΡ: Ο αρχηγός έχει εποπτεία και γνώση των δράσεων των μελών;
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/eglima/to_vathu_laruggi_ths_xryshs_ayghs_eidos_parashmoy_oi_epitheseis_se_allodapous.2852144.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου