Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Μέρος δέκατο έβδομο. (δ. Και αντι-ΣΥΡΙΖΑ κατοχικό φερέφωνο οι τσάτσοι της ΠΑΣΚΕ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ). Υπάρχει "μαφία σκουπιδιών" στην Διαχείριση Απορριμμάτων Αττικής και στον ΕΔΣΝΑ (φορέας διαχείρισης των απορριμμάτων της Αττικής); Ναι, υπάρχει! Μικρή αναδρομή στην ιστορία του όρου. Ντοκουμέντο 17.



Καμαρώστε τους σκατολάγνους της ΠΑΣΚΕ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΣΝΑ, μέσα από την αντιπαράθεσή τους με την Α.ΕΝ.Κ. και αναφωνείστε: Χαίρε μαλακία των ανθρώπων απύθμενη!!!
Διαβάστε:



ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 51.



ΠΈΜΠΤΗ, 24 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2013
Απόφαση-Βόμβα του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τους Αναπληρωτές Προϊσταμένους στο Δημόσιο

Μην εκπλαγείτε αν μετά τις συντάξεις μαϊμού το  επόμενο πρωτοσέλιδο  θα είναι "επιδόματα ευθύνης μαϊμού". Όχι, δεν  θυμήθηκαν την αξιοκρατία, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΟΥΝ !! Στον Σύνδεσμο έχουμε 10 αναπληρωτές προϊσταμένους (έναν Δ/νσης και 9 Τμήματος ), μερικοί για πέραν του έτους.Μια το ένα μια το άλλο, η  τελευταία διοίκηση του ΕΣΔΚΝΑ προτίμησε τις αναπληρώσεις.Το ίδιο κάνει και η Διοίκηση του ΕΔΣΝΑ ...μέχρι να γίνει ο νέος Οργανισμός.  Κάποιοι υπάλληλοι ευνοήθηκαν και φυσικά ...επαναπαύθηκαν.
Δεν ξεχνάμε την αμέριστη υποστήριξη της πλειοψηφίας του σωματείου σε αυτές τις πρωτοβουλίες των διοικήσεων  ... και την χλεύη που εισέπραξαν οι υπάλληλοι που θίγονται από όλα αυτά.
Τώρα τί γίνεται;;
... ανοιχτό σε ερμηνεία και στις συνέπειες που μπορεί να έχει είναι το σημείο της απόφασης που αναφέρει ότι «η άσκηση των σχετικών καθηκόντων εκ μέρους του αναπληρωτή είναι μη νόμιμη».
ΑΝΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΑΠΌ TRO-MA-KTIKO

 

Με μια απόφαση που δημοσιεύτηκε πρόσφατα το Ελεγκτικό Συνέδριο (και συγκεκριμένα το Κλιμάκιο Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα) αποφαίνεται ότι το επίδομα θέσης ευθύνης που χορηγείται στους ορισθέντες ως...
αναπληρωτές προϊστάμενοι οργανικών μονάδων του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α. δεν καταβάλλεται νόμιμα πέραν του ενός μηνός, εφόσον αυτοί δεν έχουν επιλεγεί και τοποθετηθεί στις θέσεις αυτές σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία. (docman.gr/Download/8216.aspx). Η διαδικασία αυτή προδιαγράφεται στο ν. 3839/2010 και σύμφωνα με την παρ. 1δ του άρθρου 51 του ν. 3905/2010 η διαδικασία και τα κριτήρια του ν. 3839/2010 εφαρμόζονται και για την επιλογή των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων των δήμων.

Ειδικότερα, οι προϊστάμενοι διευθύνσεων και τμημάτων επιλέγονται από το οικείο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Σ.Ε.Π.) ή το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο αντιστοίχως και στη συνέχεια τοποθετούνται στις θέσεις αυτές για θητεία πέντε (5) ετών, με απόφαση του οικείου οργάνου. Αν οι θέσεις αυτές κενωθούν πριν από τη λήξη της θητείας ή συσταθούν νέες, οι νέοι προϊστάμενοι επιλέγονται από το οικείο Σ.Ε.Π. ή το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, κατά ρητή επιταγή του νομοθέτη, μέσα σε ένα μήνα από τότε που οι θέσεις κενώθηκαν ή συστάθηκαν. Κατά το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση νέου προϊσταμένου, καθήκοντα αναπληρωτή ασκεί αυτός που πληροί τις οριζόμενες προϋποθέσεις, ο οποίος και δικαιούται από την έναρξη της αναπλήρωσης το προβλεπόμενο για τη θέση επίδομα ευθύνης. Ο αναπληρωτής δικαιούται το προβλεπόμενο για τη θέση επίδομα από την έναρξη της αναπλήρωσης και μέχρι ένα μήνα από αυτήν. Και τούτο διότι εντός του χρονικού αυτού διαστήματος πρέπει, κατά ρητή επιταγή του νομοθέτη, να χωρήσει η επιλογή νέου προϊσταμένου, κατά συνέπεια, μετά την πάροδο αυτού, τόσο η «αναπλήρωση» όσο και η καταβολή του αντίστοιχου επιδόματος παύει να έχει νόμιμο έρεισμα. Αντίθετη ερμηνεία θα είχε ως αποτέλεσμα την επ’ αόριστο διατήρηση αναπληρωτών προϊσταμένων, η οποία δεν ήταν στις προθέσεις του νομοθέτη, που θέλησε την εντός συντόμου χρονικού διαστήματος (ενός μηνός) οριστική τοποθέτηση προϊσταμένων (βλ. Πράξεις Ι Τμ. Ελ.Συν. 134/2009, 35/2008 κ.ά).

Επομένως, σε περίπτωση σύστασης ή κένωσης θέσης προϊσταμένου, το επίδομα θέσης ευθύνης καταβάλλεται στο νόμιμο αναπληρωτή για χρονικό διάστημα ενός (1) μηνός, εντός του οποίου επιβάλλεται σε κάθε περίπτωση να επιλεγεί ο νέος προϊστάμενος. Μετά την παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος, ακόμα και αν η θέση προϊσταμένου παραμένει κενή, λόγω μη κίνησης ή μη ολοκλήρωσης της σχετικής διαδικασίας πλήρωσής της διά μέσω κρίσης του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, η άσκηση των σχετικών καθηκόντων εκ μέρους του αναπληρωτή είναι μη νόμιμη, με συνέπεια αυτός να μην δικαιούται και το αντίστοιχο επίδομα θέσης ευθύνης (πρβλ. Πράξεις Ι Τμ. Ελ. Συν. 206/2011, 43/2010, 170/2009, 35, 22/2008). Με λίγα λόγια, δεν είναι νόμιμη η καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης στον ορισθέντα, με απόφαση του οικείου οργάνου, αναπληρωτή προϊστάμενο, για χρονικό διάστημα πέραν του ενός μηνός από την έναρξη της αναπλήρωσης.

Για τους Δήμους ισχύει επιπλέον η 2/5071/0022/17-01-2012 εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομικών (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΟΝΝΗ-09Ζ) το επίδομα θέσης ευθύνης που προβλέπεται ανά οργανική μονάδα στο άρθρο 18 του ν. 4024/2011 καταβάλλεται από 1-11-2011 μόνο στον υπάλληλο ο οποίος έχει οριστεί με Απόφαση Δημάρχου προϊστάμενος Διεύθυνσης όλων των ομοειδών οργανικών μονάδων (π.χ. Διοικητικού, Οικονομικού κλπ) και για όσο χρόνο ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα ή στο νόμιμο αναπληρωτή του. Επομένως, υπάλληλος Ο.Τ.Α. που ασκεί καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδος χωρίς να έχει τοποθετηθεί στη θέση αυτή νομίμως, δηλ. με απόφαση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, δεν δικαιούται του ως άνω επιδόματος, και το τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέν σε αυτόν επίδομα θέσεως, καταλογίζεται σε βάρος του, καθώς και σε βάρος του Δημάρχου. (ΕΣ Ολομ. 1758/2010)

Έγκυροι νομικοί κύκλοι επισημαίνουν ότι αν δεν υπάρξει κάποια νομοθετική ρύθμιση με αναδρομική ισχύ, τότε εκτός από επιστροφή των χρημάτων του επιδόματος θέσης ευθύνης που υποχρεούνται οι διοικήσεις να απαιτήσουν (ως αχρεωστήτως καταβληθέντα), δεν πρέπει να υπολογιστούν και τα μόρια της αναπλήρωσης (πέραν του ενός μηνός) όταν επιτέλους εφαρμοστεί η προβλεπόμενη διαδικασία των κρίσεων για την επιλογή προϊσταμένων. Ενώ ανοιχτό σε ερμηνεία και στις συνέπειες που μπορεί να έχει είναι το σημείο της απόφασης που αναφέρει ότι «η άσκηση των σχετικών καθηκόντων εκ μέρους του αναπληρωτή είναι μη νόμιμη».

Το θέμα αυτό, που αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία των προϊσταμένων αυτή τη στιγμή στο Δημόσιο (με εξαίρεση τους προϊσταμένους Εκπαίδευσης και τους προϊσταμένους οργανικών μονάδων των Δ.Υ.ΠΕ.), αναδεικνύει την ανικανότητα και ... απροθυμία του Κράτους να εφαρμόσει τους Νόμους που το ίδιο ψηφίζει. Και λέμε απροθυμία, διότι με το να μην εφαρμόζεται η προβλεπόμενη αξιοκρατική διαδικασία αλλά να επιλέγονται προϊστάμενοι κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, διαιωνίζονται τα φαινόμενα ευνοιοκρατίας και συντηρείται η αίσθηση της άδικης και αδιαφανούς διοίκησης στο προσωπικό. Παρότι το θέμα έχει τεθεί και με επερωτήσεις βουλευτών διαφόρων κομμάτων πριν 2 χρόνια (βλ. syn.gr/gr/keimeno.php?id=22911 και aftodioikisi.gr/enae/16336) καμία από τις κυβερνήσεις σε αυτά τα 2 χρόνια δεν το ακούμπησε, διότι δεν είχε την πολιτική βούληση να το κάνει και κατά συνέπεια κυριάρχησε η πολιτική ατολμία και το ... βαθύ κράτος. Κάτι που, δυστυχώς, αναμένεται να συμβεί και σε αυτή την καραμπινάτη περίπτωση παρανομίας, μιας και θίγονται τα ρετιρέ του Δημοσίου και τα ... «δικά μας παιδιά».

attacktv.gr
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟ Ι ΤΜΗΜΑ (ΣΤ ΔΙΑΚΟΠΩΝ)
ΠΡΑΞΗ 34/2012

Αποτελούμενο από την Πρόεδρο του Κλιμακίου Σύμβουλο Χρυσούλα Καραμαδούκη και τους Παρέδρους Κωνσταντίνο Κρέπη (εισηγητή) και Ιωάννη Καλακίκο, συνεδρίασε στην αίθουσα διασκέψεων του Καταστήματός του, που βρίσκεται στην Αθήνα, στις 7 Σεπτεμβρίου 2012, με την παρουσία της Γραμματέως Ερατώς Μαρκόζη, για να αποφανθεί, ύστερα από σχετική διαφωνία που ανέκυψε μεταξύ της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Δήμο ..... και του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Προσωπικού Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΤΑΠ – ΜΜΕ), αν πρέπει  να θεωρηθεί το 161, οικονομικού έτους 2012, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του ανωτέρω νομικού προσώπου.
Αφού μελέτησε τα στοιχεία του φακέλου και έλαβε υπόψη
Την 117/24.8.2012 έγγραφη γνώμη του Αντεπιτρόπου Επικρατείας στο Ελεγκτικό Συνέδριο Κωνσταντίνου Τόλη, κωλυομένου του Γενικού Επιτρόπου Επικρατείας, σύμφωνα με την οποία το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.
Σκέφθηκε κατά το νόμο
Ι. Η Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Δήμο ..... αρνήθηκε, με την 5/8.3.2012 πράξη της, να θεωρήσει το 161, οικονομικού έτους 2012, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Προσωπικού Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΤΑΠ – ΜΜΕ), ποσού 1.293,33 ευρώ, που αφορά στην καταβολή στις υπαλλήλους του Ταμείου ..... και ..... αναδρομικών επιδόματος θέσης ευθύνης για το χρονικό διάστημα από 24.11.2011 έως 29.2.2012, λόγω άσκησης καθηκόντων αναπλήρωσης Προϊσταμένου Διεύθυνσης και Τμήματος, αντίστοιχα. Τη θεώρηση του εντάλματος αυτού αρνήθηκε η Επίτροπος με την αιτιολογία ότι μη νόμιμα καταβάλλεται το ανωτέρω επίδομα για χρονικό διάστημα πέραν του μηνός από την κένωση των θέσεων αυτών, καθόσον στο διάστημα αυτό θα έπρεπε να χωρήσει η επιλογή νέων προϊσταμένων Διεύθυνσης και Τμήματος, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 86 παρ. 7 του ν. 3528/2007. Το ΕΤΑΠ – ΜΜΕ επανέφερε στην Επίτροπο το ανωτέρω χρηματικό ένταλμα για θεώρηση, με το 23983/2061/Κ03/27.4.2012 έγγραφό του, υποστηρίζοντας τη νομιμότητα της εντελλόμενης με αυτό δαπάνης για τους λόγους που εκτίθενται στο ΔΙΔΑΔ/Φ.35.α.5/251/7652/6.4.2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Η Επίτροπος, όμως, ενέμεινε στην άρνησή της να το θεωρήσει και έτσι ανέκυψε διαφωνία, για την άρση της οποίας νόμιμα απευθύνεται, με την από 16.8.2012 έκθεσή της, στο Κλιμάκιο τούτο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 του π.δ. 774/1980, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 77 του ν. 4055/2012 (ΦΕΚ Α΄ 51), καθώς και την ΦΓ10/22098/6.4.2012 απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου (ΦΕΚ Β΄ 1213).
ΙΙ. Ο Κώδικας Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών και Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3528/2007 (ΦΕΚ Α΄ 26), ορίζει στο άρθρο 86, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3839/2010 (ΦΕΚ Α΄ 51/29.3.2010), ότι: «1. (…) 3. α) Η επιλογή προϊσταμένων Διευθύνσεων αντιστοίχου ή ενδιαμέσου (μεταξύ Διευθύνσεως και Τμήματος) επιπέδου οργανικής μονάδας, Τμημάτων και αυτοτελών γραφείων γίνεται από το οικείο Σ.Ε.Π. ή το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο αντίστοιχα, το αργότερο μέσα σε ένα (1) μήνα από τη λήξη της θητείας τους (…) 4. Όσοι επιλέγονται από (…) τα Σ.Ε.Π. και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια τοποθετούνται, με απόφαση του οικείου οργάνου, η οποία εκδίδεται το αργότερο μέσα σε ένα (1) μήνα από τη γνωστοποίηση της επιλογής τους, ως προϊστάμενοι σε αντίστοιχου επιπέδου οργανικές μονάδες για θητεία πέντε (5) ετών (…) 6. Αν κενωθεί θέση προϊσταμένου Διεύθυνσης ή ενδιαμέσου (μεταξύ Διευθύνσεως και Τμήματος) επιπέδου οργανικής μονάδας, Τμήματος ή αυτοτελούς γραφείου πριν από τη λήξη της θητείας ή συσταθεί νέα, το Σ.Ε.Π. ή το Υπηρεσιακό Συμβούλιο επιλέγει νέο προϊστάμενο για το υπόλοιπο της θητείας. Η επιλογή προϊσταμένων για τις θέσεις που κενώθηκαν ή συστάθηκαν γίνεται το αργότερο μέσα σε ένα (1) μήνα από τότε που οι θέσεις κενώθηκαν ή συστάθηκαν με τη διαδικασία της παραγράφου 3 (…)» και, στο άρθρο 87, όπως ομοίως αντικαταστάθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3839/2010, ότι: «1. Τον προϊστάμενο, που απουσιάζει ή κωλύεται, αναπληρώνει στα καθήκοντά του ο ανώτερος κατά βαθμό προϊστάμενος των υποκείμενων οργανικών μονάδων, εφόσον ανήκει σε κλάδο του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται ότι μπορούν να προΐστανται σύμφωνα με τις οικείες οργανικές διατάξεις και επί ομοιοβάθμων ο προϊστάμενος που έχει ασκήσει περισσότερο χρόνο καθήκοντα προϊσταμένου (…) 2. Αν δεν υπάρχουν υποκείμενες οργανικές μονάδες, τον προϊστάμενο αναπληρώνει στα καθήκοντά του ο ανώτερος κατά βαθμό υπάλληλος που υπηρετεί στην ίδια οργανική μονάδα, εφόσον ανήκει σε κλάδο του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται ότι μπορούν να προΐστανται σύμφωνα με τις οικείες οργανικές διατάξεις. Αν υπηρετούν περισσότεροι υπάλληλοι με τον ίδιο βαθμό, αναπληρώνει αυτός που έχει περισσότερο χρόνο στο βαθμό ή αυτός που ορίζεται από τον προϊστάμενο της αμέσως υπερκείμενης μονάδας ή αρχής. 3. (…) 4. Αν κενωθεί ή συσταθεί θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδος, έως την επιλογή και τοποθέτηση νέου προϊσταμένου, εφαρμόζονται οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2. Ο αναπληρωτής προϊσταμένου οργανικής μονάδας κατά την παράγραφο αυτή δικαιούται το προβλεπόμενο για τη θέση επίδομα από την έναρξη της αναπλήρωσης». Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 18 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226), που ισχύει από 1.11.2011 (βλ. άρθρο 32 αυτού), όπως τροποποιήθηκε από την έναρξη ισχύος του με το άρθρο 3 της από 16.12.2011 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α΄ 262), «Στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. οποιουδήποτε επιπέδου καταβάλλεται, για όσο χρόνο ασκούν τα καθήκοντά τους, μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης οριζόμενο, κατά βαθμίδα θέσης, ως εξής; Α) Προϊστάμενοι Διοίκησης (…) ββ) Προϊστάμενοι Διευθύνσεων Διοίκησης, τετρακόσια (400) ευρώ (…) Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοίκησης διακόσια πενήντα (250) ευρώ (…) 3. (…) Ειδικότερα, στην περίπτωση κένωσης ή σύστασης θέσης προϊσταμένου οργανικής μονάδας καταβάλλεται το ως άνω επίδομα στο νόμιμο αναπληρωτή, από την έναρξη της αναπλήρωσης (…)». Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγεται, μεταξύ άλλων, ότι η καταβολή του επιδόματος θέσης ευθύνης σε προϊσταμένους οργανικών μονάδων των δημόσιων υπηρεσιών, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των Ο.Τ.Α., τελεί σε συνάρτηση με τη νόμιμη επιλογή και τοποθέτησή τους στις θέσεις αυτές. Ειδικότερα, οι προϊστάμενοι διευθύνσεων και τμημάτων επιλέγονται από το οικείο  Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Σ.Ε.Π.) ή το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο και στη συνέχεια τοποθετούνται στις θέσεις αυτές για πέντε (5) έτη, με απόφαση του οικείου οργάνου. Αν οι θέσεις αυτές κενωθούν πριν από τη λήξη της θητείας ή συσταθούν νέες, οι νέοι προϊστάμενοι επιλέγονται από το οικείο Σ.Ε.Π. ή το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, κατά ρητή επιταγή του νομοθέτη, μέσα σε ένα μήνα από τότε που οι θέσεις κενώθηκαν ή συστάθηκαν. Κατά το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την επιλογή και τοποθέτηση νέου προϊσταμένου, καθήκοντα αναπληρωτή ασκεί εκείνος που πληροί τις οριζόμενες στο άρθρο 87 του Κώδικα προϋποθέσεις, ο οποίος και δικαιούται από την έναρξη της αναπλήρωσης το προβλεπόμενο για τη θέση επίδομα ευθύνης. Επομένως, σε περίπτωση σύστασης ή κένωσης θέσης προϊσταμένου, το επίδομα θέσης ευθύνης καταβάλλεται στο νόμιμο αναπληρωτή για χρονικό διάστημα ενός (1) μηνός, εντός του οποίου επιβάλλεται σε κάθε περίπτωση να επιλεγεί ο νέος προϊστάμενος. Μετά την παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος, ακόμα και αν η θέση προϊσταμένου παραμένει κενή, λόγω μη κίνησης ή μη ολοκλήρωσης της σχετικής διαδικασίας πλήρωσής της, η άσκηση των σχετικών καθηκόντων εκ μέρους του αναπληρωτή είναι μη νόμιμη, με συνέπεια αυτός να μην δικαιούται και το αντίστοιχο επίδομα θέσης ευθύνης (πρβλ. Πράξεις Ι Τμ. Ελ. Συν. 206/2011, 43/2010, 170/2009, 35, 22/2008).
ΙΙΙ. Στην υπό κρίση υπόθεση, από τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής προκύπτουν τα ακόλουθα: Μετά την κένωση των θέσεων των Προϊσταμένων της Α΄ Διεύθυνσης Ασφάλισης Παροχών (από 17.11.2011) και του Τμήματος Εσόδων – Παροχών της Α΄ Διεύθυνσης Ασφάλισης - Παροχών του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ (από 23.11.2011), εγκρίθηκε, με την 50/23.11.2011 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου, η τοποθέτηση με αναπλήρωση στις θέσεις αυτές των υπαλλήλων του Ταμείου ..... και ....., αντίστοιχα. Σε εκτέλεση της απόφασης αυτής εκδόθηκαν οι 79 και 80/24.11.2011 πράξεις του Προέδρου του ΕΤΑΠ - ΜΜΕ, με τις οποίες οι ανωτέρω τοποθετήθηκαν στις αντίστοιχες θέσεις από 24.11.2011 και μέχρι την επιλογή νέων Προϊσταμένων. Ήδη, με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής εντέλλεται η καταβολή σε αυτές του επιδόματος θέσης ευθύνης από το χρόνο ανάληψης των καθηκόντων τους ως αναπληρωτών προϊσταμένων (24.11.2011) και μέχρι τις 29.2.2012. Περαιτέρω, από το 2985/422/ΚΟ7/16.1.2012 έγγραφο του Τμήματος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Ταμείου προκύπτει ότι η διαδικασία πλήρωσης των θέσεων αυτών με τη νόμιμη διαδικασία (επιλογή από το οικείο Σ.Ε.Π. ή το Υπηρεσιακό Συμβούλιο) δεν έχει ακόμη ξεκινήσει και σε κάθε περίπτωση δεν συντελέστηκε εντός μηνός από την κένωση των αντίστοιχων θέσεων, όπως επιτάσσει η διάταξη της παρ. 6 του άρθρου 86 του ν. 3528/2007. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη νομική σκέψη, μη νόμιμα εντέλλεται η καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης στις ανωτέρω υπαλλήλους για χρονικό διάστημα πέραν του μηνός από τότε που κενώθηκαν οι θέσεις των Προϊσταμένων της Α΄ Διεύθυνσης Ασφάλισης Παροχών και του Τμήματος Εσόδων – Παροχών της Α΄ Διεύθυνσης Ασφάλισης - Παροχών του ΕΤΑΠ – ΜΜΕ, καθόσον εντός του χρονικού αυτού διαστήματος έπρεπε να χωρήσει η επιλογή νέων Προϊσταμένων. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι κατά ένα μέρος της μη νόμιμη και συνακόλουθα το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.
Για τους λόγους αυτούς
Αποφαίνεται ότι το 161, οικονομικού έτους 2012, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Προσωπικού Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΤΑΠ – ΜΜΕ), δεν πρέπει να θεωρηθεί.
η Απόφαση
http://kinisi-esdkna.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2560.html#more









ΠΑΡΑΤΗΜΑ 52.


ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ

ΠΑΣΚΕ –ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ                           ΑΘΗΝΑ 25/01/2013

       Ε.Δ.Σ.Ν.Α.                                               


 
Συνάδελφοι,ες

Με αφορμή την ανάρτηση σημερινού δημοσιεύματος στην ιστοσελίδα της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ στα πλαίσια της δήθεν συνδικαλιστικής ενημέρωσης , αυτοί  πού υποδύονται τους συνδικαλιστές στον Ε.Δ.Σ.Ν.Α., για άλλη μια φορά ασχολούνται, μές την τρελή χαρά τους, πώς θα μπορέσουν να κόψουναπό τούς αναπληρωτές προϊσταμένους το επίδομα!!

Σε αυτή την προσπάθεια τους έχουν αρωγούς και υπηρεσιακούς παράγοντες,  πού αντί να βρούν διατάξεις για το πώς θα χορηγηθεί στους δικαιούχους των χώρων  ΧΥΤΑ και ΣΜΑ το Επικίνδυνο και Ανθυγιεινό επίδομα προσπαθούν με κάθε τρόπο να μην το χορηγήσουν. Γενικότερα δε δείχνουν μια ιδιαίτερη έφεση στο πως θα μειώσουν το εισόδημα των εργαζομένων. Σίγουρα οι ίδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες  και φίλοι της Παράταξης αυτής, προσπαθούν τώρα να δημιουργήσουν πρόβλημα και με το επίδομα των αναπληρωτών προϊσταμένων!  

Είμαστε σίγουροι όταν με το καλό .. γίνουν Κυβέρνηση με τη υποστήριξη και του διεθνή παράγοντα … με  μεγάλη ικανοποίηση θα κόβουν και τους μισθούς των εργαζομένων όταν μάλιστα δεν είναι αρεστοί σε αυτούς.!!
                                                                

                                                       ΓΙΑ ΤΗΝ
                                                 ΠΑΣΚΕ –ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

http://paskesinergasia-edsna.blogspot.gr/









ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 53.



Όταν το δάχτυλο έδειχνε το φεγγάρι ο ηλίθιος κοιτούσε το δάχτυλο......

για να μη  ξεχνάμε
Γιατί άραγε;;
Η ανάρτηση της προηγούμενης Πέμπτης   Απόφαση-Βόμβα του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τους Αναπληρωτές Προϊσταμένους στο Δημόσιο  προκάλεσε το ενδιαφέρον και της ΠΑΣΚΕ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ που μας τίμησε με   ανακοίνωση τη Παρασκευή.
Λοιπόν,  για τη ΠΑΣΚΕ -ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ δεν φταίει η τρόϊκα, δεν φταίει το μνημόνιο, δεν φταίει η κατοχική κυβέρνηση που δεν διστάζει να βουτήξει ότι μέχρι χτες έδινε.
 ΟΧΙ!!! Φταίει η Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση που έβγαλε το δημοσίευμα !!

ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ FACE CONTROL  ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!

Λοιπόν, δεν  είναι βλάκες οι συνάδελφοι της ΠΑΣΚΕ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Αλλά κάνουν το βλάκα για να αποφύγουν να απολογηθούν για την κατοχική κυβέρνηση που στηρίζουν, όταν αυτή  χτυπάει τα εργασιακά δικαιώματα και συμφέροντα.
Και βέβαια για να μη φύγουν από τη γραμμή ...  και γι αυτό  ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ.

Οι συνάδελφοι πρέπει να γνωρίζουν και να κινητοποιηθούν να πάρουν τα μέτρα τους.
Οι εποχές που κανόνιζαν  παροχές οι εργατοπατέρες  περάσανε. ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ !!

http://kinisi-esdkna.blogspot.gr/







ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 54.


ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!!! ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

ΠΑΣΚΕ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ                            ΑΘΗΝΑ 28/01/2013

 

Για να καταλάβουν λοιπόν οι συνάδελφοι της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ότι η ΠΑΣΚΕ –ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ δεν απολογείται για την Τρόϊκα και για καμία Κυβέρνηση τους απαντάμε : Αυτοί πού προσπαθούν να βουτήξουν ότι μέχρι εχθές έδιναν στους εργαζόμενους, είναι μέλη της παράταξής αυτής και υπηρεσιακοί που παριστάνοντας τους ηλιθίους  αποστέλλουν  εμπαθή ερωτήματα προς το Γενικό Λογιστήριο με προφανή σκοπό να πάρουν απαντήσεις που ήθελαν, για να περικόψουν το Επικίνδυνο και Ανθυγιεινό Επίδομα συναδέλφων , τους οποίους οι ίδιοι υπηρεσιακοί και η ίδια η Διεύθυνση  είχαν εντάξει στα Βαρέα και Ανθυγιεινά. Άρα στο συγκεκριμένο ζήτημα το ρόλο της Τρόϊκας έχουν αναλάβει εργολαβικά τα υπηρεσιακά μέλη και φίλοι της παράταξής σας!!!

Ως λαλίστατοι κινδυνολόγοι,  προσπαθείτε να δημιουργήσετε ανασφάλεια και στους αναπληρωτές προϊσταμένους, εκτός  εάν έχετε και δεύτερες σκέψεις!!!  Μιλάτε για όλα !

Τσιμουδιά όμως για τους κουκουλοφόρους  και για την πλαστογραφία e-Mailσυναδέλφου. Για τον επώνυμο χαφιέ ; τον Σταύρο ντε..!, στον οποίο πάει γάντι τοουδείς  αγνωμονέστερος  του  ευεργεντηθέντος .

Λοιπόν οι συνάδελφοι της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  δεν είναι ηλίθιοι, απλά προσπαθούν να καλύψουν τον άθλιο
κουκουλοφόρο και να καλλιεργήσουν τον χαφιεδισμό.  Χαφιέδες, που υποδύονται τους αναρχοαριστερούς, τους διωκόμενους και
τους αντιστασιακούς…!.ΕΥΓΕ στο ΧΑΦΙΕΔΟΡΤΣΟΥΜΟ!!!

Οι εποχές των κουκουλοφόρων επανέρχονται , άλλωστε όπως λέτε, σε Γερμανική κατοχή βρισκόμαστε , αναβίωσαν λοιπόν , ως γενόσημα!!

Σίγουρα δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ , ο Φούχτελ φταίει που βιάστηκε να φύγει από την Ελλάδα και δεν πρόλαβε να δεί ,όλα τα αστέρια της Πολιτικής σκηνής του τόπου μας ,αναγκάζοντας τα σε ταξίδια στην Γερμανία, που πληρώνουν οι εξαθλιωμένοι πολίτες αυτής της Χώρας.

Κλείνοντας να υπενθυμίσουμε στους συναδέλφους της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ότι, θα προασπίσουμε με κάθε τρόπο την απόφαση της Γενικής μας Συνέλευσης , για την κατασκευή από τον Ε.Δ.Σ.Ν.Α. των εργοστασίων απορριμμάτων.

Οι τραγικές φιγούρες μειοψηφιών ,που αρνούνται να συμμορφωθούν στην απόφαση της Γενικής Συνέλευσης μας και στην αναγνώριση της αυτονομίας του Σωματείου μας , έχει καταδικασθεί από τους συναδέλφους μας . Άλλωστε η μεγαλειώδης συγκέντρωση ….των 10 από όλη την Αττική « διαμαρτυρομένων»  ατόμων , κατά την πρώτη ημέρα κατάθεσης των προσφορών για την κατασκευή των εργοστασίων ,δείχνει πόση σχέση έχουν με τα υπαρκτά προβλήματα των συναδέλφων. (Όση ο φάντης με το ρετσινόλαδο.…)

Εάν συνάδελφοι πριν από ένα (1) χρόνο , ακολουθούσαμε τις επαναστατικές σας ..προτάσεις , σήμερα δεν θα υπήρχε ο Ε.Δ.Σ.Ν.Α.




                                                     ΠΑΣΚΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ


http://paskesinergasia-edsna.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου