Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!



ΟΛΟΙ & ΟΛΕΣ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΠΡΩΪ
ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ & ΤΗ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
*_*_*_*_*_*


ΙSKRA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου