Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Κατάληψη στο υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης


Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα κατάληψη του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων από 20 περίπου υπαλλήλους του που αντιδρούν στα νέα μέτρα της κυβέρνησης.

Σημειώνεται ότι μέσα στο 2012 θα πραγματοποιηθούν – σύμφωνα με πληροφορίες – 15.000 απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων από την κατάργηση οργανισμών, φορέων και δομών του Δημοσίου.

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου