Τι μαλακίες μού τσαμπουνάς
πάλι;;
Τι σκατά έχεις στο
κεφάλι;;
Για ποιά "δώρα" γιορτών και άδειας
κόπτεσαι;;
Για ποιές συμβάσεις και
δικαιώματα;;
Ποιόν άμοιρο
νέο;;
Πάλι για φάρμακα
ανησυχείς;;
Για το γιαούρτι και την
παξιμάδα;;
Το νοίκι και το
φροντιστήριο;;
Για το ΕΣΥ και τα
σχολειά;;
Ακόμα ονειρεύεσαι
Δημοκρατίες και Θεσμούς;;
Φαντασιώνεσαι ακόμα
Κυριαρχία;; Εθνική Ανεξαρτησία;;
Πάνε αυτά. Τα πήρε το
"εύρηκα"!!
Δεν μιλάς;;
Μυξοκλαίς;;
Πώς τόπες αυτό;;
Ανέλαβαν οι "αρχηγοί" τις
διαπραγματεύσεις;;
Οι καλοί "εταίροι" δεν θα μας
εξοντώσουν;;
'Εχουμε ισχυρή κυβέρνηση 255
Γουρουνιών;;
Θα μας (ξανα) σώσουν!!
Τί
είπες;;
Καλύτερα "εντός" ευρώ
δούλοι και με ένα πιάτο φαί,
παρά "εκτός" και
χρεωκοπημένοι;;
Πας καλά ρε
νούμερο;;
Υπνοβατείς ή
αυνανίζεσαι;;
Δεν το
πήρες χαμπάρι ακόμα;;
Για τίποτα δεν
νοιάζονται.
Μόνο για τους τοκογλύφους, τους
τραπεζίτες και
τους
πλουτοκράτες.
Εντός ή εκτός...δεν έχει διαφορά!!
Εντός ή εκτός...δεν έχει διαφορά!!
Τι καρτεράς
ακόμα;;
Ανταλλάγματα;; Μικρότερη
"ζημιά";;
Σου παίρνουν τη Ζωή, τη Γη και την
Πατρίδα
και σου χαρίζουν χάντρες και
γλειφιντζούρια.
Τί καρτεράς ακόμα;;
Νεοφιλελεύθερους λησταρχαίους έχεις
απέναντί σου.
Που Λεηλατούν και
Ισοπεδώνουν.
Που Αρπάζουν-Βιάζουν-Σκοτώνουν.
Σε λίγο δεν θα μετράμε
νηστικούς.
'Ανεργους-άστεγους-εξαθλιωμένους.
Πεθαμένους θα
μετράμε...
Αλλά...τι μαλακίες λέω κι
εγώ!!...
ΕΜΕΙΣ είμαστε ήδη
πεθαμένοι!!
Γιατί...οι Ανόητοι και
οι Δειλοί
είναι από πάντα
ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ.-
politiko koraki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου