Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Γέμισε το διαδίκτυο από εκδότες-μπλόγκερς που τώρα μας μιλάνε στον ενικό.




Χατζηνικολάου ανοίγοντας ένα καινούργιο μπλογκ επιστρατεύοντας και τον Στάθη (πρώην της Ελευθεροτυπίας νυν της Real). Και δικαίως αναρωτήθηκε κάποιος ακούγοντάς το: «Μα δεν του φτάνουν του Χατζηνικολάου όλα τα Μέσα που έχει για να εκφράζεται; Τώρα θέλει και μπλογκ;». Φαίνεται πως σε καποιους δεν αρκούν τα twitter, τα ραδιόφωνα, οι εφημερίδες και τα σάιτ των μέσων που έχουν για να εκφραστούν και να πουν αυτά που θέλουν.

Φαίνεται τελικά πως είναι της μόδας όλοι οι δημοσιογράφοι – εκδότες (βλέπε και τον Σερ. Κοτρώτσο) να έχουν κι από ένα μπλογκ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ (κατα-δικό τους). Φαίνεται πως ξαφνικά αποφάσισαν να μας μιλάνε στον ενικό...
Παρόλα αυτά καλή αρχή και καλή συνέχεια στο enikos



zoornalistas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου