Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

«Φύγετε κλέφτες από εδώ»



Με πολύ κόσμο, αλλά και παρατράγουδα ολοκληρώθηκε η κοπή της πίτας του Ολυμπιακού Βόλου στο Εκθεσιακό Κέντρο της πόλης.

Κόκκινο πανί αποδείχθηκε για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού Βόλου η πρώην Βουλευτής και νυν επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δήμου Βόλου, Ζέττα Μακρή. Όταν την αντίκρυσαν άρχισαν να φωνάζουν συνθήματα.



«Φύγετε κλέφτες από εδώ» ήταν το βασικό σύνθημα που κυριάρχησε, αναγκάζοντάς όλους τους πολιτικούς που βρέθηκαν στην εκδήλωση να αποχωρήσουν
.

Πηγή:e-volos/volosfans

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου