Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

«Μπλόκο» βίας σε οργισμένους πολίτες


Περισσότεροι από 20 πολίτες, οι οποίοι στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν το Μέγαρο Μαξίμου, όπου βρίσκεται σε εξέλιξη η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, βρήκαν αντίσταση από δύο διμοιρίες των ΜΑΤ.


Σύμφωνα με τους διαδηλωτές που συγκεντρώθηκαν αρχικά στην πλατεία Συντάγματος, λίγο μετά τις 19:00, δύο διμοιρίες των ΜΑΤ τους απώθησαν με βία, ανακόπτοντας την πορεία τους, στο ύψος της πρεσβείας της Αιγύπτου, στη Βασιλίσσης Σοφίας
.



zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου