ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΗΚΑΝ όλα τα κόμματα, όλα τα ιερατεία, όλες οι μαϊμούδες των ΜΜΕ, όλα τα παπαγαλάκια και ξεχύνουν τα ποτάμια των ηθικών τους αναθυμιάσεων και της γλοιώδους υποκρισίας τους εναντίον της «αποτρόπαιης» πράξης του ξυλοδαρμού του Κουμουτσάκου…
Συνασπίστηκαν διότι διέγνωσαν σωστά. Διέγνωσαν ότι ο ξυλοδαρμός του γαλάζιου βουλευτή τούς αφορά όλους και ότι αποτελεί το ΠΡΟΑΝΑΚΡΟΥΣΜΑ μεγάλων και ανεξέλεγκτων εκρήξεων της λαϊκής οργής: της διογκωμένης και συμπιεσμένης…
Αρχίζει πλέον ο κόσμος των ανδρεικέλων και της δημοσιογραφικής πορνείας να συνειδητοποιεί, με τρόμο, ότι ο ξυλοδαρμός του Κουμουτσάκου σηματοδοτεί τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΣΗ και ΖΥΜΩΣΗ μέσα λαό: Αυτό που θα επακολουθήσει αύριο, αυτό που νομοτελειακά προστάζουν τα πράγματα, αυτό που θα δώσει οργανωτική έκφραση στα πυρωμένα αισθήματα της λαϊκής αγανάκτησης και εκδίκησης…
Ο λαός έχει και αυτός δικαίωμα στα αισθήματα της οργής και της εκδίκησης.
Ό,τι και να λένε οι ευνούχοι της εξουσίας και οι φαρισαίοι της ηθικολογίας το αίσθημα της εκδίκησης έχει τα δικαιώματά του. Αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι ο λαός δεν αντιμετωπίζει με ψυχρή αδιαφορία αυτά που συμβαίνουν γύρω του.
Είναι ουτοπικό και δόλια υποκριτικό να πιστεύει κανείς ότι ένας λαός που υποφέρει αγρίως από την καταλήστευσή του, τη βία και την αυθάδεια της καθεστωτικής τυραννίας, δεν συσσωρεύει αισθήματα οργής και εκδίκησης.
Αυτήν τη «νομοτέλεια» της οργισμένης λαϊκής γροθιάς, όλες οι «σειρήνες» των πολιτικών και δημοσιογραφικών ιερατείων επιχειρούν να τη «φορτώσουν» στη Χρυσή Αυγή…
Τους βολεύει. Με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια:
α). Επικαλύπτουν και αποκρύπτουν τη ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΟΡΓΗ της κοινωνίας η οποία αποτελεί τον πυροδότη τέτοιων κρουσμάτων σαν και αυτό του Κουμουτσάκου, κρούσματα τα οποία αποτελούν το «παράδειγμα» ΓΕΝΙΚΕΥΣΗΣ…
β). Μεταθέτουν τη νομοτελειακή ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΣΗ της λαϊκής γροθιάς στην ακροδεξιά και φασιστική πρακτική, στη Χρυσή Αυγή: Κολλάνε ένσημα επαναστατικότητας στη Χρυσή Αυγή!!!
Η Χρυσή Αυγή καταδικάζει τον ξυλοδαρμό, αλλά οι δημοκράτες Φιλισταίοι επιμένουν να τη διαφημίζουν και να την αναγάγουν σε «μπροστάρη» της λαϊκής οργής…
Αλήθεια έχουν ποτέ ρωτήσει τα κατεστραμμένα, εξαθλιωμένα και λεηλατημένα λαϊκά στρώματα ποια γνώμη έχουν για τους πολιτικούς και αν νιώθουν τη διάθεση να τους ξυλοφορτώσουν; Ας κάνουν ένα τέτοιο γκάλοπ και θα τα χάσουν: Να τους λιντσάρουν θέλουν τα λαϊκά στρώματα τους θύτες τους και τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια τους…
γ). Υπάρχει, βεβαίως και μια τρίτη διάσταση: Με το να «φορτώνουν» τη διαλεκτική της «λαϊκής γροθιάς» στη Χρυσή Αυγή ενοχοποιούν την επαναστατική λαϊκή βία, εμφανίζοντάς την ως φασιστική και ταυτόχρονα ξεπλένουν την δική τους βία, τη σύγχρονη φασιστική βία του 4ου Ράιχ, εμφανίζοντάς την ως «δημοκρατική νομιμότητα»!!!
Το παρακρατικό, φασιστικό, γρανάζι τους, η Χρυσή Αυγή, έχει και αυτήν τη χρησιμότητα: Να παρέχει το άλλοθι της «δημοκρατικής νομιμότητας» στο νέο φασισμό του 4ου Ράιχ και τα δωσίλογα ανδρείκελά τους…
Τόσο η Χρυσή Αυγή, όσο και οι κουκουλοφόροι, το παρακρατικό αυτό δίπολο του δωσίλογου καθεστώτος, χρησιμοποιούνται, ανάλογα με την πολιτική συγκυρία, για την ενοχοποίηση των εκδηλώσεων της λαϊκής ΟΡΓΗΣ.
Παλιότερα όταν στη θέση του Κουμουτσάκου ήταν ο Χατζηδάκης «φορτώσανε» τον ξυλοδαρμό στους Κουκουλοφόρους (στο άλλο παρακρατικό τους γρανάζι): Τότε αυτό τους βόλευε…
Διαβάστε σχετικά κείμενα εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5215
Και εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5208
Και τότε όλη η πολιτική αλητεία είχε συνασπιστεί και φώναζε για «κατάλυση της δημοκρατίας».
Τα ίδια λένε και σήμερα, διαφημίζοντας τη Χρυσή Αυγή, που αρνείται και καταδικάζει το γεγονός!!!
Η διαφορά του χθες με το σήμερα είναι σημαντική: Σήμερα η λαϊκή ΟΡΓΗ είναι εκρηκτικά συσσωρευμένη, ξεχειλισμένη και συμπιεσμένη, αλλά και «προδομένη» από τη βαρβαρότητα και τον εμπαιγμό της «αριστερής» κυβέρνησης και ΟΛΩΝ των συμμάχων της που ψήφισαν το τρίτο Μνημόνιο: Τη ληξιαρχική πράξη θανάτου της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της…
Γι αυτό τρέμουν τα ανδρείκελα…
http://resaltomag.blogspot.gr/2015/11/blog-post_6.html#more
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή