Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Το κείμενο του αδελφού του Παύλου Φύσσα για τον Ρωμανό

F8F4075AF0B74BAEE0F1463053D6FA32
Ο αδερφός του Παύλου Φύσσα συνάντησε για λίγα λεπτά το Νίκο Ρωμανό στο νοσοκομείο Γεννηματάς, όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος, κατά την 27η πλέον μέρα απεργίας πείνας, ζητώντας εκπαιδευτική άδεια. Μετά τη συνάντησή τους, δημοδίευσε το παρακάτω κείμενο στην σελίδα της πρωτοβουλίας «Δεν ξεχνάμε» στο facebook. Ακολουθεί το κείμενο του αυτούσιο:

«Σήμερα είχα την τιμή να γνωρίσω τον Νίκο. Με το που έμπαινες στο νοσοκομείο καταλάβαινες κατευθείαν γιατί η Αθήνα έχει γίνει φρούριο εδώ και μέρες και βρωμάει πόλεμο. Αφού ξεγλίστρησα από τους μπάτσους (και αυτούς με τα μπλε και αυτούς με τα άσπρα) έφτασα στην υποδοχή όπου ρώτησα που τον έχουν. Ύστερα από την προσπάθεια της προισταμένης να μην πάω γιατί δεν θα με άφηναν και την λανθασμένη οδηγία για το που είναι το δωμάτιο (με έστειλε σε άλλο κτίριο) ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ είδα τον πατέρα του οπού του εξήγησα γιατί έφτασα μέχρι εκεί και του έσφιξα το χέρι για δύναμη.
Ένιωσα ότι κάτι πήρε από μένα, αλλά αυτό που πήρα εγώ από αυτόν ήταν πολύ πιο μεγάλο. Είναι πολύ σπουδαίο να έχεις τέτοιους γονείς. Αφού μου είπε που είναι το δωμάτιο έφτασα μέχρι εκεί. Πρώτη φορά είδα από τόσο κοντά τόσους μπάτσους να χλωμιάζουν από φόβο όταν τους είπα ποιος είμαι και ότι ήθελα να τον δω. Δεν με άφηναν, αλλά ευτυχώς ήταν εκεί και ο δικηγόρος του που απλά με πήρε από το χέρι.
Μιλήσαμε περίπου 3 λεπτά, αλλά αυτά που είπαμε με τα ματιά ήταν πολύ περισσότερα. Τον ρώτησα τι λένε οι γιατροί και μου είπε πως «τον περιμένουν» με μια απίστευτη γαλήνη στο πρόσωπο. Φοβούνται για την καρδιά του (οξύμωρο). Εχθές λιποθύμησε όταν έμαθε για την κρατική απόφαση που τον δολοφονεί. Με ρώτησε αν θα κατεβούμε αύριο στο δρόμο, σχεδόν με το ύφος κάποιου που ρωτάει αν έχω να του δώσω τίποτα να φάει.Του είπα, πως εννοείτε και ένα φαρδύ χαμόγελο έκλεισε λίγο αυτά τα μεγάλα μάτια.
Καθώς έφευγα δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Ξαναβρήκα μετά κάτω τον πατέρα του που τα είπαμε πιο ήρεμα. Τον ρώτησα πως μπορούμε να βοηθήσουμε και μου είπε πως ο μόνος τρόπος είναι να μεταφέρουμε το μήνυμα. ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ. Εγώ συμπληρώνω ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ.
Μόλις βγήκα από το νοσοκομείο είχα την αίσθηση ότι πήγα να δω ένα φίλο. Έτσι με έκανε να νιώσω. Και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να βρεί το δίκιο του ο φίλος μου. Ο ίδιος, για αυτό το δίκιο, έχει βάλει το σώμα του μπροστά. ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. Και όταν «νικάνε» τους λένε ήρωες. Δεν είναι ήρωες. ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ.
“»Μάζεψε όλους τους δικούς σου αύριο και κατεβείτε», μου είπε. Εγώ θα είμαι εκεί.
Δεν υπάρχει πλέον άλλος δρόμος. Μόνο ο δρόμος.
Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ.
ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ.»
http://eagainst.com/articles/keimenoadelfoufyssa/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου