Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Δίκη ΧΑ. Δήμαρχος Νεμέας: 'Ο Μπούκουρας μου είπε ότι θα γίνει η σκιά μου'

Adtech Ad
Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων κάθισε ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής και κατηγορούμενος για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, Ευστάθιος Μπούκουρας, προκειμένου να ακούσει το δεύτερο μέρος της κατάθεσης του δημάρχου Κορίνθου, Αλέξανδρου Πνευματικού.
AdTech Ad
Ο μάρτυρας απάντησε σε σειρά ερωτήσεων της υπεράσπισης Μπούκουρα γύρω από τα όσα είχαν διαδραματιστεί το καλοκαίρι του 2012. Συγκεκριμένα, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση είχε καταθέσει ότι σε εκδήλωση για την επέτειο για τη μάχη των Δερβενακίων μετά τη φραστική επίθεση σε βάρος του βουλευτή της ΝΔ, Θ. Ταγαρά, από χρυσαυγίτες, ο ίδιος ανέβηκε στο βήμα από όπου τους χαρακτήρισε "φοβισμένα ανθρωπάκια με ένα δειλό βουλευτή", εννοώντας τον Ευστ. Μπούκουρα που ήταν παρών. Αποτέλεσμα ήταν λίγες ημέρες μετά ο τότε βουλευτής να ζητήσει το λόγο και να χτυπήσει το δήμαρχο Κορίνθου.
Σήμερα, εξεταζόμενος από τη συνήγορο υπεράσπισης, Βάσω Πανταζή, ο Αλ. Πνευματικός ανέφερε πως ήταν υποχρέωσή του να αντιδράσει στα συνθήματα χρυσαυγιτών σε βάρος του βουλευτή Ταγαρά, τονίζοντας αναφορικά με τη στάση του Ευστ. Μπούκουρα ότι "είναι δειλία να εκμεταλλεύεσαι τον κόσμο που έχεις φέρει μπροστά σε κάποιον, ο οποίος δεν έχει προκαλέσει ποτέ και κανέναν και που είναι μόνος του, χωρίς ασφάλεια". Παράλληλα, ερωτηθείς από τη δικηγόρο διευκρίνισε ότι δεν έχει κάτι να καταθέσει σχετικά με την κατηγορία της διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης, που έχει αποδοθεί στον πρώην βουλευτή.
Συνήγορος: Ο λεκτικός προπηλακισμός ήταν "αλήτες, προδότες, πολιτικοί". Ήταν η πρώτη φορά που το ακούτε;
Μάρτυρας: Το έχω ξανακούσει το 2011 - 2012 από διάφορους πολιτικούς χώρους
Συνήγορος: Σκεφτήκατε ποτέ πως αν δεν απαντούσατε όπως απαντήσατε, σήμερα δεν θα ήμασταν εδώ;
Πρόεδρος: Άκρως υποθετική υπόθεση. Παρακάτω...
Μάρτυρας: Πίστευα ότι θα σταματούσαν, αλλά δεν σταμάτησαν και το είπα.
Συνήγορος: Δεν θεωρείται προσβλητικό το να λες κάποιο δειλό από το μικρόφωνο μπροστά σε τόσο κόσμο;
Μάρτυρας: Είναι δειλία να εκμεταλλεύεσαι τον κόσμος που έχεις φέρει μπροστά σε κάποιον, ο οποίος δεν έχει προκαλέσει ποτέ και κανέναν και που είναι μόνος του, χωρίς ασφάλεια.
Συνήγορος: Δεν είναι λογικό να θυμώσει;
Πρόεδρος: Άλλη ερώτηση.
Συνήγορος: Σας είπε "έλα να πλακωθούμε". Αυτό είναι η αντίδραση ενός λαϊκού παιδιού;
Μάρτυρας: Στο δήμαρχο;
Συνήγορος: Φάνηκε να κατανοεί ότι είναι βουλευτής;
Πρόεδρος: Δεν απαντάτε...
Συνήγορος: Έχετε ακούσει το συγκεκριμένο άνθρωπο να εξυμνεί το ναζισμό;
Μάρτυρας: Όχι

Δήμαρχος Νεμέας: "Μου είπε ότι θα γίνει η σκιά μου"

Στις ημέρες του Ευστ. Μπούκουρα αναφέρθηκε και ο πρώην δήμαρχος Νεμέας, Βαγγ. Ανδριανάκος, ο οποίος κατέθεσε στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Ο μάρτυρας αναφέρθηκε σε περιστατικό λίγες ώρες μετά την εκλογή Μπούκουρα στη Βουλή, από το οποίο καταδεικνύεται η αίσθηση υπεροχής που υπήρχε τότε στην οργάνωση.
"Ήμουν με κάτι φίλους και αναμέναμε τα αποτελέσματα. Ήταν βράδυ και είχαν βγει τα αποτελέσματα των εκλογών. Χτύπησε το τηλέφωνο και απάντησα και μου συστήθηκε ο κ. Μπούκουρας. Του είπα συγχαρητήρια. Τότε μου είπε ότι είμαι πλέον υφιστάμενός του. Του είπα ότι δεν του τα είπαν καλά, ότι μικρός είναι και θα μάθει. Τότε μου είπε ότι θα γίνει στο εξής η σκιά μου και θα τον βλέπω στον ύπνο μου. Του είπα -με συγχωρείτε για την έκφραση- ότι θα μου κλ... τα αρχ...." περιέγραψε, εξηγώντας στη συνέχεια ότι ήταν μία κίνησε που τον τρομοκράτησε. Αργότερα και αφού το συμβουλεύθηκε τους συνεργάτες του, κατέθεσε αίτημα στις εισαγγελικές αρχές να γίνουν συστάσεις προς τον τότε βουλευτή.
Πρόεδρος: Με το έγγραφό σας στην εισαγγελία τί ζητούσατε;
Μάρτυρας: Να του γίνουν συστάσεις και να μη με ενοχλεί και αν συνέβαινε κάτι τον καθιστούσα υπεύθυνο για ό,τι τυχόν συνέβαινε σε εμένα και την οικογένειά μου. Δεν έλεγξα την πορεία της, δεν ξέρω αν τελικά πήγε.
Πολ. Αγωγή: Τί δείχνει το ότι σας κατονόμαζε υφιστάμενό του;
Μάρτυρας: Μπορεί να ήθελε να περάσει τέτοιο μήνυμα, μπορεί να ήταν και ο ενθουσιασμός του....
Νωρίτερα, στο δικαστήριο βρέθηκε ο αστυνομικός Αθαν. Ράδης, φίλος του πρώην στελέχους της Χρυσής Αυγής Ηλία Σταύρου (αποχώρησε το 2013), η κατάθεση του οποίου αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τα όσα ανέφερε στη δίκη της Χρυσής Αυγής δεν οδήγησαν σε κάποιο συμπέρασμα, αφού ο μάρτυρας δεν ήταν σε θέση να αναφέρει σχεδόν τίποτα σχετικό με την υπόθεση. Δεν είναι τυχαία δε η αντίδραση της προέδρου Μαρίας Λεπενιώτη, η οποία αναρωτήθηκε: "Πολλά δεν ξέρετε, πολλά δεν θυμάστε, πολλά δεν μας λέτε. Ειίτε και αστυνομικός και έχετε τέτοια μνήμη;"
Συγκεκριμένα, ο αστυνομικός υποστήριξε στην κατάθεσή του πως κλήθηκε από την ελληνική Δικαιοσύνη γιατί ο Ηλίας Σταύρου είχε αναφέρει στις αρχές ότι είχε ενημερώσει τον Αθ. Ράδη για τις απειλές που είχε δεχθεί από τους πρώην ομοϊδεάτες του. Σύμφωνα όμως με το μάρτυρα, ο ίδιος δεν γνώριζε πολλά: "Μου είπε ότι δεχόταν απειλές αλλά δεν ήθελε να μου πει από ποιούς, γιατί φοβόταν μην γίνω κι εγώ στόχος της Χρυσής Αυγής".
Όταν πάλι ρωτήθηκε γιατί ο φίλος του να τον εμπλέξει στην υπόθεση αν δεν γνώριζε κάτι, ο αστυνομικός απάντησε ότι "ήθελε να ταλαιπωρηθώ για κάποιους μήνες, γιατί δεν του συμπαραστάθηκα. Γι' αυτό με ανέφερε". Μεταξύ άλλων, ο μάρτυρας κατέθεσε ότι όσο καιρό ο Ηλ. Σταύρου ήταν στη Χρυσή Αυγή, είδε μια αλλαγή στο χαρακτήρα του. "Ήταν αγχώδης και έμπλεκε σε καυγάδες" είπε και πρόσθεσε πως πλέον δεν διατηρούν επαφές  για λόγους άσχετους με την υπόθεση.
Πολ. Αγωγή: Γιατί τον προτρέψατε να φύγει από τη Χρυσή Αυγή;
Μάρτυρας: Πιστεύω ότι τα άτομα που συναναστρεφόταν δεν ήταν τα καλύτερα...
Πρόεδρος: Ναι αλλά πρέπει να μας πείτε συγκεκριμένα πρόσωπα
Μάρτυρας: Δεν ξέρω να σας πω... απλά όλο τσακωνόταν και αιτία ήταν ο χώρος αυτός.
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/eglima/dikh-xa-dhmarxos-nemeas-o-mpoukoyras-moy-eipe-oti-tha-ginei-h-skia-moy.4833001.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου