Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Δήλωση Ρωμανού: Δεν θέλω οι γονείς μου να συναντήσουν τον Σαμαρά

DHLWSH RWMANOU


Σε γραπτή δήλωση, μέσω του δικηγόρου του, ο Νίκος Ρωμανός αναφέρει τα εξής: «δηλώνω σε όλους τους τόνους ότι το αίτημα των γονιών μου να συναντήσουν τον Σαμαρά είναι κάτι που με βρίσκει κάθετα αντίθετο».

«Αγαπώ τη ζωή και θέλω να την ομορφύνω με τη μάθηση. Δεν έχουν το δικαίωμα να μου στερήσουν κανένα από τα δύο» δήλωσε επίσης στο «Βήμα της Κυριακής» ο Νίκος Ρωμανός, μέσω του συνηγόρου του, Φραγκίσκου Ραγκούση.
«Σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή, μπορεί και να το'λεγα...σώστε το παιδί μου, σώστε το παιδί μου. Μπορεί και να το'λεγα, στην πολύ κρίσιμη στιγμή όμως. Γιατί πονάω» δήλωσε σε συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής» ο Γιώργος Ρωμανός, πατέρας του απεργού πείνας.
Τα συναισθήματά του, όπως αναφέρει, είναι «αγάπη, περηφάνια και κυρίως η βεβαιότητα ότι μπορεί να αφηγηθεί και κάτι». 
Σε ερώτηση για το αν κάποια στιγμή κλονίστηκε με όλα αυτά που έχουν συμβεί, ώστε να του πει «Νίκο μου, εδώ κάνεις λάθος», απάντησε αρνητικά: «Όχι, γιατί δεν πιστεύω ότι κάνει λάθος. Καταλαβαίνω τη λογική που το λέτε και ως πατέρας δεν μου αρέσει να βασανίζεται το παιδί μου. Δεν μου αρέσει καθόλου να βασανίζεται και επιμένω από αυτό το σάπιο κράτος. Πονάω και δεν το δέχομαι αυτό, αλλά από την άλλη μεριά, αναγνωρίζω το ηθικό υπόστρωμα των κινήσεών του».

http://www.huffingtonpost.gr/2014/12/06/story_n_6281064.html?1417895318

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου