“Η ήσυχη συνείδηση είναι πάντα μια ψευδής συνείδηση” Έντγκαρ Μορέν

......................................Η Αριστερά στην 3η χιλιετία μόνο ως δύναμη ηθικής ανατροπής μπορεί να υπάρξει!

- Οι τόσες και τόσες ήσυχες συνειδησούλες σφάζονταν σαν-συχνά κι ως ηρωικά-τραγιά στα πεδία παγκόσμιων πολέμων για την αναδιανομή του πλανήτη μεταξύ των αμετανόητα ήσυχων αρχι-συνειδήσεων. Και στη συνέχεια διδάχτηκαν με ευκολία το “δανεικώς & καταναλωτικώς ζειν” ως “ευ ζην”. Και πείστηκαν στην ολοένα πιο παρανοϊκή αστυνόμευση ως “δίχτυ προστασίας” κι ασφάλειάς τους. Κι εκπαίδευσαν με ζήλο τα παιδιά τους στο μηρυκασμό των δικών τους “ιδανικών” κι “αξιών”, αφρίζοντας με μίσος στη θέα του διαφορετικού κι επιρρίπτοντας όλες τις ευθύνες για την κακοτυχία τους ή την απειλή της πολύτιμης “ασφάλειάς τους” στον Άλλο.
Γιατί οι ανήσυχες συνειδήσεις ήταν ανέκαθεν οι ταραξίες που τάραζαν ενοχλητικά το λήθαργό τους! Και οι ανήσυχες φωνές ίσως και να ήταν έξω απ’το αντιληπτικό τους πλαίσιο…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου