Η απόφαση βγήκε αλλά, δυστυχώς για τους εργαζόμενους στον ΕΣΔΚΝΑ, ήταν πολύ ωραία! Έτσι, οι αποφασίζοντες την έβγαλαν στην πιάτσα των … πεζοδρομίων! Να μην βγάλουν οι άνθρωποι το κάτι τι τους;
Κατά τ' άλλα; Καλά ΠΑΜΕ Πετρούπολη υποδέλοιπα κοροϊδάκια;
Κατά τ' άλλα; Καλά ΠΑΜΕ Πετρούπολη υποδέλοιπα κοροϊδάκια;
Μαύρο σχόλιο από τον …Εκδορέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου