Συνάντηση του υπουργού Εσωτερικών Τάσου Γιαννίτση με τον επικεφαλής της Ομάδας Δράσης Horst Reichenbach το μεσημέρι, όπου και συζητήθηκαν τα πεδία συνεργασίας, που βάσει της ευρωπαϊκής εμπειρίας θα μπορέσουν να συμβάλουν στον τομέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Συμφωνήθηκε να γίνει εναρκτήρια συνάντηση με την Ομάδα Δράσης μέσα στον Ιανουάριο και να τεθεί εκεί το πλάνο εργασίας για την υλοποίηση των δράσεων για τις οποίες απαιτείται τεχνική υποστήριξη.Από ελληνικής πλευράς προτάθηκε να εξεταστούν ειδικότερα ζητήματα, όπως, το Πρόγραμμα «ΑΚΣΙΑ» (Αυτοδιοίκηση-Κοινωνική Συνοχή-Ισόρροπη Ανάπτυξη) για την προώθηση της Τοπικής Ανάπτυξης στους δήμους, η υλοποίηση του Προγράμματος «Καλλικράτης» για τη βελτίωση της διοικητικής ικανότητας σε θέματα οικονομικής διαχείρισης των δήμων, τα ζητήματα μεταφοράς αρμοδιοτήτων στους «καλλικράτειους» δήμους για τομείς όπως ο γεωργικός, καθώς και αυτά της πολεοδομίας, τα κέντρα εξυπηρέτησης μεταναστών και η αξιολόγηση φορέων και δομών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η Ομάδα Δράσης ανέδειξε το ζήτημα της ενίσχυσης της εφαρμογής των δράσεων των διαρθρωτικών ταμείων.
Ο υπουργός Εσωτερικών τόνισε την ανάγκη, να καταβληθεί προσπάθεια για ουσιαστικά και γρήγορα αποτελέσματα, καθώς σήμερα η ελληνική κοινωνία δοκιμάζεται από πολλαπλούς δημοσιονομικούς περιορισμούς. Στόχος πρέπει να είναι μια αποτελεσματικότερη Τοπική Αυτοδιοίκηση, η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και πρωτοβουλίες που θα συμβάλουν στην τοπική ανάπτυξη.
Συμφωνήθηκε να γίνει εναρκτήρια συνάντηση με την Ομάδα Δράσης μέσα στον Ιανουάριο και να τεθεί εκεί το πλάνο εργασίας για την υλοποίηση των δράσεων για τις οποίες απαιτείται τεχνική υποστήριξη.
πηγή.aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου