Του Γ. Γ.
Όχι δεν είναι τρολιά, είναι μια κατάφωρη προσβολή της ιστορικής μας μνήμης. Κι αυτή την φορά δεν προέρχεται από τις γνωστές έντυπες πατσαβούρες -βλέπε "Μακελειό", "Ελεύθερη Ωρα", "Δημοκρατία".
Η προέλευση της πρόσκλησης στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι από την φυλλάδα της "κλειδαρότρυπας" «Espresso». Μας γράφει λοιπόν ότι το Σάββατο, μέρα της θλιβερής επετείου της επικράτησης της Απριλιανής χούντας του '67 "παρουσιάζει: Ένα πρωινό του Απρίλη • Ένα συλλεκτικό ηχητικό ντοκουμέντο με κλαρίνα, εμβατήρια και επίκαιρα της επταετίας, σε μία διπλή συλλογή • Σε πρώτη κυκλοφορία!".
Προφανώς το αναγνωστικό κοινό αυτής της πατσαβούρας δεν ψυχαγωγείται αρκούντως από τα μυθεύματα της ότι μας έμειναν ελάχιστες μέρες μέχρι να σκάσει .. ουρά ο Αντίχριστος και να ξεσπάσει ο Γ' παγκόσμιος πόλεμος.
Ισως το "δημοσιογραφικό" επιτελείο αυτής της φυλλάδας εκτίμησε ότι δεν φτάνει η "διασκέδαση" που προσφέρει στο πόπολο που την αγοράζει με τις σεξουαλικές ιστορίες αρχιρασοφόρων.Όχι δεν είναι τρολιά, είναι μια κατάφωρη προσβολή της ιστορικής μας μνήμης. Κι αυτή την φορά δεν προέρχεται από τις γνωστές έντυπες πατσαβούρες -βλέπε "Μακελειό", "Ελεύθερη Ωρα", "Δημοκρατία".
Η προέλευση της πρόσκλησης στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι από την φυλλάδα της "κλειδαρότρυπας" «Espresso». Μας γράφει λοιπόν ότι το Σάββατο, μέρα της θλιβερής επετείου της επικράτησης της Απριλιανής χούντας του '67 "παρουσιάζει: Ένα πρωινό του Απρίλη • Ένα συλλεκτικό ηχητικό ντοκουμέντο με κλαρίνα, εμβατήρια και επίκαιρα της επταετίας, σε μία διπλή συλλογή • Σε πρώτη κυκλοφορία!".
Προφανώς το αναγνωστικό κοινό αυτής της πατσαβούρας δεν ψυχαγωγείται αρκούντως από τα μυθεύματα της ότι μας έμειναν ελάχιστες μέρες μέχρι να σκάσει .. ουρά ο Αντίχριστος και να ξεσπάσει ο Γ' παγκόσμιος πόλεμος.
Πιθανόν, πάλι, να μην έχει "διαθέσιμο" κανέναν καλόγερο να της γράψει κανένα βιβλίο που θα μας λέει ότι ο αντίχριστος έχει γεννηθεί και όπου νάνε σκάει κέρατα στη γη και την κάνει λαμπόγιαλο, όπως μας έλεγε το "πόνημα" που πρόσφερε στο παρελθόν η "Esspreso" στους αναγνώστες της.
Εχει καιρό, επίσης να ξεσπάσει σε κλάματα καμιά εικόνα της Παναγιάς, ενώ εξαντλήθηκαν οι "προσφορές" με τα "θαύματα" Παϊσιου και Εφραίμ, οπότε η φυλλάδα απ' τα τροπάρια το γύρισε και "χαρίζει" στους αναγνώστες της χουντικά άσματα με κλαρίνο.
Πέρα απ' την πλάκα τώρα. Στις μέρες μας ζούμε ένα φαινόμενο που μπορεί να αποκρυσταλλωθεί στη γνωστή ρήση του Hegel «Η λογική γίνεται παραλογισμός». Βλέπουμε εφημερίδες, σαν την "Espressο" π.χ., που η μόνη χρησιμότητα της θα ήταν να τυλίγουμε ψάρια, να έχει μια κυκλοφορία που θα την ζήλευαν πολλά κατεστημένα έντυπα. Παρακολουθούμε ιστότοπους σαν το "Μακελειό", του σαλταρισμένου Στέφανου Χίου, να έχει αναγνωσιμότητα πολύ μεγαλύτερη από καθιερωμένες ενημερωτικές ιστοσελίδες. Και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να το παραβλέψουμε. Φυσικά είναι γνωστό ότι σήμερα η χριστεμπορία και η πατριδοκαπηλία χαρμάνι με το "σπέρμα και αίμα" πουλάει. (Οπως ακριβώς και το "ΚΛΙΚ" του πουλ-μουρ και της βλαχομπαρόκ γκλαμουριάς, του Πέτρου Κωστόπουλου είχε 120.000 αναγνώστες την δεκαετία του '80).
Αυτή όμως είναι η μια όψη του νομίσματος. Η άλλη και η πιο σοβαρή είναι ότι αυτά τα ΜΜΕ όχι απλώς διαμορφώνουν και καθορίζουν συνειδήσεις, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις παίζουν ξεκάθαρα αντιδραστικό και προβοκατόρικο ρόλο. Και εδώ θα αναφέρουμε δυο πολύ χαρακτηριστικές περιπτώσεις για την φυλλάδα που αποτέλεσε το ερέθισμα αυτής της ανάρτησης.
Ηταν το 1998 όταν ο Παναγιώτης Βήχος ένας αγωνιστής που για δεκαετίες δεν είχε λείψει από το μετερίζι του εργατικού και επαναστατικού κινήματος, μέσα από τις στήλες της εφημερίδας "Νέα Προοπτική" του Επαναστατικού Εργατικού Κόμματος, στο οποίο άνηκε, κατήγγειλε κύκλωμα σωματεμπορίας στη Σαντορίνη στο οποίο εμπλέκονταν μεταξύ άλλων και ο αστυνομικός διοικητής του νησιού.
Από τότε μπαίνει στα σκαριά μια μπατσάδικη σκευωρία κατασκευάζοντας μια κατηγορία περί μαστροπείας σε βάρος του κομμουνιστή Π. Βήχου.
Και εδώ έρχεται η τσοντοφυλλάδα να συμβάλει τα μέγιστα στο να στηθεί το κατηγορητήριο σε βάρος του μουσικού - κομμουνιστή και να αθωωθούν οι σωματέμποροι μπάτσοι. Διαβάζουμε σε σχετικό ρεπορτάζ: Στις 23 Φεβρουαρίου 2003, η εφημερίδα Espresso, δημοσιεύει ένα άρθρο για υπόθεση σωματεμπορίας. Το δημοσίευμα έφερε τίτλο «ένα δίκτυο οργανώνει όργια – σύλληψη γνωστού μουσικού που φωνάζει την αθωότητα του». Μέσα σε αυτό υπήρχαν φωτογραφίες του κ. Βήχου καθώς επίσης και αναλυτικό ρεπορτάζ για την επιχείρηση της Αστυνομίας. Ο κ. Βήχος βρέθηκε να εμπλέκεται σε μια υπόθεση ανάλογη με αυτή που είχε καταγγείλει, φωνάζοντας από την πρώτη στιγμή ότι ήταν αθώος.
Στο δικαστήριο το δημοσίευμα της Espresso έγινε «σημαία» από τους δικηγόρους του διοικητή. Κρατώντας το δημοσίευμα έλεγαν δεξιά και αριστερά «Να, ποιος είναι ο Βήχος», σε μια προσπάθεια απαξίωσης του καταγγέλλοντα. Τελικά, ο διοικητής αθωώθηκε. Παρά το γεγονός ότι εναντίον του είχε καταθέσει και υφισταμένός του αστυνομικός.
Και αφού επιτέλεσε αυτόν τον βρόμικο ρόλο που της είχε ανατεθεί, η φυλλάδα προχωράει σε μια άλλη άθλια προβοκάτσια.
Ηταν μέσα Οκτώβρη του 2009 όταν ήταν σε εξέλιξη ένα σίριαλ τρομοϋστερίας αυτή την φορά με την σύλληψη των νεολαίων που φερόταν να συμμετέχουν στους «Πυρήνες της φωτιάς». H "Espresso" ήταν η πρώτη φυλλάδα που δημοσίευσε φωτογραφίες και ονόματα των παιδιών που οι μπάτσοι τα παρουσιάζουν εμπλεκόμενα μ' αυτή την οργάνωση, διανθίζοντας τα ρυπαρογραφήματα της με φανταστικές «πιπεράτες» ιστορίες, εύπεπτες για το αναγνωστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Γράφαμε εμείς τότε: Είναι γνωστό ότι σ’ αυτή την πατσαβούρα σταυλίζονται έμμισθα παπαγαλάκια της ΕΥΠ-ΚΥΠ, αστυνομικοί συντάκτες που ξεσάλωσαν στην πρόσφατη τρομοϋστερία που επιχείρησε προεκλογικά η Ν.Δ, κραγμένα φερέφωνα των μπάτσων που αναπαράγουν τις αθλιότητες των κατασταλτικών μηχανισμών.
Η χυδαία προβοκάτσια, τότε, δεν έμεινε αναπάντητη. Υπήρξε εισβολή νεολαίων στα γραφεία της φυλλάδας και τα έκαναν καλοκαιρινά.
Φυσικά είναι "πολλά τα λεφτά" και η έντυπη πατσαβούρα συνεχίζει να επιτελεί την διατεταγμένη υπηρεσία της, αυτή την φορά "υμνώντας" την αιματοβαμμένη δικτατορία των Συνταγματαρχών.
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2018/04/espresso.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου