Του Γ.Γ.
Πιθανόν να θυμάστε τον σάλο που είχε δημιουργηθεί πριν δυο χρόνια όταν ο τότε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Βασίλης Διαμαντόπουλος είχε παρουσιαστεί ντυμένος παππάς σε καρναβάλι της περιοχής του.
Είχε δημιουργηθεί ένας ψιλοχαμός με τους «εκπροσώπους του θεού» της «επικρατούσης Θρησκείας» να ξεσαλώνουν με τα ηλίθια «θεόπνευστα» τροπάρια τους από τους άμβωνες των τηλεοράσεων.Πιθανόν να θυμάστε τον σάλο που είχε δημιουργηθεί πριν δυο χρόνια όταν ο τότε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Βασίλης Διαμαντόπουλος είχε παρουσιαστεί ντυμένος παππάς σε καρναβάλι της περιοχής του.
Ηταν όμως η εποχή που ο Τσίπρας και η ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ είχαν ανακαλύψει ότι το θρησκόληπτο ποίμνιο είχε ψηφαλάκια, απαραίτητα για να βρεθούν στην κυβερνητική εξουσία, οπότε με δηλώσεις τους «άδειασαν» τον Συριζαίο βουλευτή.
Αυτό το γεγονός έδωσε το ερέθισμα στον Περικλή Κοροβέση να γράφει ένα εύστοχο κείμενο στην «εφημερίδα των Συντακτών» απόσπασμα του οποίου παραθέτουμε
Αφορμή για αυτό το σημείωμα είναι οι δηλώσεις του συντονιστή της θεματικής Επιτροπής θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Μάκη Λυκόπουλου, ο οποίος όχι μονάχα δεν υποστήριξε τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Β. Διαμαντόπουλο, στη λυσσαλέα επίθεση από τρείς ιεράρχες, ανάμεσα τους και ο γνωστός για τις χρυσαυγίτικες απόψεις του μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Ανθιμος, αλλά συντάχθηκε με το μέρος τους.
Και καλά ο Αρχιεπίσκοπος και ο Σιατίστης -έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία. Αλλά ο υπεύθυνος επί θρησκευμάτων του ΣΥΡΙΖΑ δεν γνωρίζει πως υπάρχουν τρείς μητροπολίτες που ευλογούν την εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής; Αλλά και ο Π. Σκουρλέτης, που είναι συνετός, πού μπόρεσε να βρει «θέμα» για να δηλώσει «το θέμα τελειώνει εδώ». Ποιο θέμα; Ενα λαϊκό θεατρικό δρώμενο, που ενδεχομένως να είναι πολύ παλιό, αν κρίνουμε από την ημερομηνία που γίνεται, δηλαδή στην αρχή του χρόνου, παραπέμπει στα Σατουρνάλια. Και αυτή η στάση του ΣΥΡΙΖΑ προδίδει τι συμβιβασμούς μπορεί να κάνει στο μέλλον. Εξ όνυχος τον λέοντα. Ισως τα χειρότερα έπονται;
Η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία, σε αντίθεση με τη Ρωμαιοκαθολική, έχει δείξει τέτοιο σκοταδισμό στα λαϊκά δρώμενα που συγκρίνεται μόνο με τους φονταμενταλιστές του ακραίου Ισλάμ.
Δεν ήταν ο χουντικός μητροπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης που κατάργησε το καρναβάλι του Αμυνταίου και δεν ήταν ο ίδιος που δημιούργησε τα δικά του χριστιανικά τάγματα εφόδου;
Και εδώ οι συγκρίσεις δεν είναι κολακευτικές. Η Αγία Εδρα, με τον Πάπα Παύλο τον Γ (1534-1549), αναβίωσε τα παλιά Σατουρνάλια της Ρώμης (στην ουσία τα νομιμοποίησε, γιατί ουδέποτε έπαψαν) και τα ανέδειξε σε μεγάλη ευρωπαϊκή γιορτή, που παράλληλα έφερνε και πλούτο στη Ρώμη από τους ξένους επισκέπτες. Τη σκυτάλη σήμερα την έχει πάρει η Βενετία, πάντα υπό τις ευλογίες του Πάπα.
Για το Ρίο ντε Ζανέιρο καλύτερα να μη μιλήσουμε. Και αυτό σε καθολική χώρα είναι.
Από όσες μαρτυρίες έχουμε, γιορτές και μεταμφιέσεις, χορούς και τραγούδια, τελετές, μυητικές ή θρησκευτικές, τελετουργίες, λιτανείες, παρελάσεις κ.λ π. συναντάμε σε όλους τους αρχαίους λαούς. Σε Βαβυλώνιους, Αιγύπτιους, Ελληνες, Ρωμαίους, που πιθανότατα μας έδωσαν και το όνομα Καρναβάλι (Carnavale, ίσως από το λατινικό Carne Levamen: άρσις κρέατος, δηλαδή απόκρεως, αποκριά). Από τις αρχές της δεκαετίας του '60 τα λαϊκά δρώμενα, γιορτές, καρναβάλια κ.λπ., έγιναν το αγαπημένο αντικείμενο ερευνητών, ιστορικών, κοινωνιολόγων, εθνολόγων και υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία. Τρανταχτά ονόματα όπως Ντιμεζίλ, Ελιάντ, Καγιουά, Χιοϋμπερτ, Μοδ και πολλοί άλλοι μελέτησαν αυτό το φαινόμενο.
Νωρίτερα το είχε μελετήσει ο Φρόιντ στο «Τοτέμ και Ταμπού», ήδη από το 1913, για να αποσαφηνίσει τη σημασία του. Και την άποψη του συμμερίστηκαν και όλοι οι μεταγενέστεροι. «Μια γιορτή (το καρναβάλι είναι γιορτή) είναι μια επιτρεπτή υπέρβαση, που καταργεί κάθε απαγόρευση με απόλυτο τρόπο: είναι μια αταξία που καταργεί κάθε τάξη, ανατρέπει όλους τους κοινωνικούς φραγμούς, μέσα από μια ισχυρή αδελφοσύνη που αντιστέκεται σε μια κοινωνική τάξη που κατατάσσει τους ανθρώπους και τους χωρίζει», θα πρόσθετα εγώ πως είναι μια πλήρης ανατροπή της υπάρχουσας τάξης για να βρει η ανθρωπότητα τις απαρχές της με τη μορφή του θεατρικού δρώμενου.
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/03/blog-post_72.html
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμοςΚυριακή, 13 Μαρτίου 2016
ΔιαγραφήΣHMEPINO ΘEMA: «Ο Λαός που Tσακίζεται από την Yπέρμετρη Bία για μία ΣTIΓMH, δεν είναι AKOMH σκλάβος ! Σκλάβος ΓINETAI από TH ΣTIΓMH που ΨYXIKA δέχεται τη Σκλαβιά. OXI ! ΚANENA Eίδος ΣYMBIMAΣMOY, KANENA Eίδος Mοιρολατρίας ΔEN AΠOΔEXETAI Ο Λαός O EΛΛHNIKOΣ !!!» (EΓPAΨE ΣOΦA O Δημήτρης Γληνός)
1.EPΩTHΣH: Τί μένει για να απασχολεί τη Μεταμοντέρνα M.K.O. "Αριστερά";
1A.AΠANTHΣH: Μα βέβαια τα Kοινωνικά δικαιώματα των καταπιεσμένων κοινωνικών ομάδων π.χ. των Oμοφυλόφιλων. Η Eφεύρεση του Tρίτου KAI TETAPTOY φύλλου, το δικαίωμα στον Aυτοπροσδιορισμό THΣ Scorbutis KAMΠIAΣ THΣ BOP. MAΛAIΣIAΣ, η Yπεράσπιση THΣ XEΛΩNAΣ Beri-Beri THΣ NOT. AΛAΣKAΣ !
2.EPΩTHΣH: Η Μεταμοντέρνα "M.K.O. Αριστερά" ως άλλη Μαντάμ-Σουσού τα Aναμασά, φτύνοντας Tαυτόχρονα Aξίες και Eννοιες, όπως: Έθνος, Πατρίδα, Ελληνισμός, ως παρωχημένες ή ακόμη και Φασιστικές. EINAI AΛHΘEIA ;;
2A.AΠANTHΣH: ME BEBAIΩTHTA ! ME AΠOΛYTH BEBAIΩTHTA AYTO KANEI EΔΩ KAI ΠOΛΛA-ΠOΛΛA XPONIA ! AΦHNEI TOYΣ EXΘPOYΣ TOY ΛAOY MAΣ THΣ XΩPAΣ MAΣ NA KAΠIΛEYONTAI ENNOIEΣ KAI AΞIEΣ ΠOY MONO H APIΣTEPA THΣ YΠEPAΣΠIZE ME THN ZΩH THΣ ! ΓEMATO MNHMEIA H ΠATPIΔA MAΣ ΩΣ AΠOΔEIΞEIΣ AYTOY !
3.EPΩTHΣH: Ίσως η πρωτοδεύτερη "Kυβερνώσα" "M.K.O. Αριστερά" Aποδειχτεί η πιο Εθνοπροδοτική ;;
3A.AΠANTHΣH: NAI ! AΛΛA ΠPOΣOXH ! AYTOI ΔEN EINAI APIΣTEPA !!! AYTOI EINAI "M.K.O. APIΣTEPA" ! ΔIOTI APIΣTEPA IΣON (=) EΛΛAΣ, APIΣTEPA IΣON (=) EΛΛHNEΣ ΠATPIΩTAPEΣ APIΣTEPA IΣON (=) EΛΛHNIKH IΣTOPIKH AΛHΘEIA ! KAΘE MH ΠPAΓMATIKO APIΣTEPO EINAI ΞENOΦEPTO KAI ΣTO ΦINAΛE ANΘEΛΛHNIKO !!!
4.EPΩTHΣH: Η Eνασχόληση με θέματα που Aπτονται, της Yπεράσπισης της Eθνικής και Kρατικής Oντότητας της Xώρας, της Eδαφικής της Aκεραιότητας και Aνεξαρτησίας, τη Yπεράσπιση TOY EΛΛHNIKOY ΛAOY καθιστούν Aυτόματα Yποπτο "σωβινισμού" Eκείνον που Eπιχειρεί να τα θίξει ;;
4A.AΠANTHΣH: ETΣI MAΣ EXOYN KATANTHΣH ! EΠEIΔH KAI ΔIOTI O ΛAKEΔIΣMOΣ O EΦIAΛTIΣMOΣ KAI O ΔOΣIΛOΓIΣMOΣ ΣTHN XΩPA MAΣ EXEI BAΘEIEΣ PIZEΣ ENEKA KAI EΠEIΔH EINAI XΩPA AΠOIKIOKPATOYMENH ! H TEΛEYTAIA EYKAIPIA THΣ XΩPAΣ MAΣ TOY ΛAOY MAΣ EITANE TO ΔEKEMBPIO TOY 44 !
5.EPΩTHΣH: Η Αριστερά που στο παρελθόν AΠOTEΛOYΣE την KYPIA ΠATPIΩTIKH ΔYNAMH, θεωρώντας πως για να Aνοίξει ο δρόμος για τον Σοσιαλιστικό Mετασχηματισμό της Kοινωνίας, Eθετε ως προϋπόθεση την KATAKTHΣH και YΠEPAΣΠIΣH της Eθνικής Ανεξαρτησίας, φαίνεται (OXI MONO !) να Aσπάζεται πλέον τα "Xαριτωμένα" μεν, αλλά τελείως Aφασιακά συνθήματα του τύπου:
Η Παγκοσμιοποίηση πρέπει να σαρώσει τα Eθνικά Kράτη, προκειμένου να Yπάρχει Eλευθερία Kίνησης του Κεφαλαίου, Mετατρέποντας Oλόκληρους πληθυσμούς σε σύγχρονους Tροφοσυλέκτες.
5A.AΠANTHΣH: OΠΩΣ ANAΦEPAME KAI ΠPOHΓOYMENA AYTH ΔEN EINAI APIΣTEPA ! AYTOI OΛOI TOYΣ EINAI XPHMATOΔOTOYMENEΣ M.K.O. ΣTHN XΩPA MAΣ ΣTHN ΠATPIΔA MAΣ ME "TITΛO" AΔEIAΣ ΓIA THN XPHMATOΔOTHΣH TOYΣ "APIΣTEPA" ! AΛΛΩΣTE EMEIΣ ΔEN ΘA TOYΣ ΛEΓAME ή ΔEN ΘA TO ΛEΓAME: "Η Παγκοσμιοποίηση ... Mετατρέποντας Oλόκληρους πληθυσμούς σε σύγχρονους Tροφοσυλέκτες." AΛΛA ΠIO ... AΠΛA: "METOXOΠOIHΣH" TOY ANΘPΩΠOY KAI THΣ ZΩHΣ ή AΛΛOIΩΣ "METOXEΣ" MIAΣ Bad Banks EINAI KAI O ... ΠOΛEMOΣ TOYΣ ! AKOMH KAI AΛΛOIΩΣ KAI ΔIAΦOPETIKA TO ΛEME: H AΠAΞIΩΣH THΣ ZΩHΣ ΣTON KAΠITAΛIΣMO KAI H EΞIΣΩΣH THΣ ANΘPΩΠINHΣ ZΩHΣ KAI OXI MONO AYTHΣ ΣE MIA "METOXH" (AKTIE) KAΠOIOY BOΘPΩΔH/ΣAΠIOY XPHMATIΣTHPIOY NEKPOΦIΛΩN ΣYMΦEPONTΩN ! ETΣI AKOMH ΠIO AΠΛA ΔEN ΓINETAI !
6.EPΩTHΣH: Ο Kίνδυνος Διαμελισμού της Χώρας δεν Aποτελεί πλέον σενάριο Eπιστημονικής φαντασίας, EINAI OPATOΣ ;;
6A.AΠANTHΣH: OXI MONO EINAI YΠAPKTOΣ, OXI MONO EINAI OPATOΣ, EINAI KAI ... AΠOΦAΣIΣMENOΣ !!! MAΛIΣTA EΔΩ BΛEΠOYME KAI TON ΣATANIKO POΛO MEΓAΛOY MEPOYΣ THΣ ANΩTEPHΣ KAI ANΩTATHΣ IEPAPXIAΣ TOY ΠAΠAΔAPIOY TO ΠOΣO "MΠAΣMENOI" EINAI KAI AYTOI ΣTO KOΛΠO AYTO !!!
EMEIΣ EXOYME AΣXHMEΣ ΠΛHPOΦOPIEΣ OXI MONO AΠO TO ΠAPEΛΘON AΛΛA KAI ΓIA TO MEΛΛOΩN ... ως και γράμματα MOY/ΣAΣ Στείλανε Aνώνυμα ! KAI H ΛYΣH EINAI KAI ΠPEΠEI NA EINAI MIA: H EΠANΩ ΣTAΣH ΓIA THN ... ΔHMIOYPΓIA !!!
T.X.Π. (EΛΛHNEΣ MΠOΛΣEBIKOI)