Ο κ. Υπουργός ΠΕΚΑ, διάδοχος του κ. Πάγκαλου στο υπόλοιπο Αττικής (βλέπε σκουπίδια) ξεκίνησε τον προεκλογικό του αγώνα, από το δήμο Παλλήνης. Ο Δήμαρχος , μόνο που δεν τον ευχαρίστησε που έσωσε τη χώρα " Πρέπει να το λέμε από όταν φύγατε από το Υπουργείο Οικονομικών, έγιναν πιο άσχημα τα πράγματα ". Τέτοια κατάντια !
Βρήκε τοίχο όμως από τους εργαζόμενους του δήμου:
ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΚΥΡΙΕ!
Βρήκε τοίχο όμως από τους εργαζόμενους του δήμου:
ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΚΥΡΙΕ!
πηγή: http://kinisi-esdkna.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου