ΕΚΤΑΚΤΟ !!! Και αλλη πολιτικη δολοφονια δασκαλου !!!
από @ 22:00, Σάββατο 21 Απριλίου
2012
| ||
Ηταν δασκαλος στην Αθηνα και ειχε παει στο μερος της καταγωγης του για τις ημερες του Πασχα ! Βαζω αρθο απο site της περιοχης για επιβεβαιωση μιας και οι συντρογοι το μαθαμε απο τηλεφωνο πολυ νωρις το απογευμα.....!! Σοκ προκαλεί η είδηση ότι ένας 55χρονος δάσκαλος αυτοκτόνησε στη Σταυρούπολη το απόγευμα του Σαββάτου σε ένδειξη πολιτικής διαμαρτυρίας Πρόκειται για ένα δάσκαλο, ο οποίος υπηρετεί στην Αθήνα και βρέθηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του για τις ημέρες του Πασχα. Ο αυτόχειρας Μ.Σ. απαγχονίστηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα σε αποθήκη της πατρικής κατοικίας του στη Σταυρούπολη. Άφησε πολυσέλιδο σημείωμα στο οποίο εξηγεί ότι οι λόγοι της αυτοκτονίας του είναι ξεκάθαρα πολιτικοί και ότι διαμαρτύρεται για το μνημόνιο και την οικονομική κατάσταση της χώρας. Aποτελεί ένα μανιφέστο ενάντια στην μνημόνιο και τις επιπτώσεις στην ελληνική κοινωνία. Είναι η δεύτερη αυτοκτονία Έλληνα που έχει ξακάθαρο χαρακτήρα πολιτικής διαμαρτυρίας για την κατάσταση στη χώρα και την οικονομική κρίση και συμβαίνει 2 εβδομάδες πριν τις κρίσιμες εθνικές εκλογές. Η είδηση έχει προκαλέσει σοκ στην κοινωνία της Σταυρούπολης και της γύρω περιοχής. Το κλίμα είναι βαρύ αλλά ο πολιτικός χαρακτήρας της πράξης έχει προκαλέσει πανελλαδικό ενδιαφέρον. | ||
| Προσθέστε περισσότερες
πληροφορίες συζήτηση πάνω σε αυτό το αρθρο | ||
| 1394019 | ||
| δυστυχως ειναι η τριτη
αυτοκτονια
από (Α) 22:13, Σάββατο 21 Απριλίου
2012
| ||
| οπου ο δολοφονημενος στη πραγματικοτητα απο τη κυριαρχια αφηνει σημειωμα με
πολτικο περιεχομενο. χθες τα ξημερωματα κρεμαστηκε κι ενας 57χρονος λογιστης στο
Ηρακλειο Κρητης αφηνοντας αναλογο σημειωμα. Να σημειωσω οτι ο ανθρωπος δεν ειχε
οικονομικα προβληματα. Το σημειωμα μεταξυ αλλων εγραφε: "Δε μου
αρέσει η ζωή που μας αναγκάζουν να ζούμε. Συγνώμη αν προκάλεσα
αναστάτωση." Σημερα ενας ακομη 60χρονος αυτοκτονησε παλι στο Ηρακλειο κοβωντας τις φλεβες του για τους ιδιους λογους. | ||
| 1394024 | ||
| Πολιτικοποιημένος και εξαιρετικός
χαρακτήρας
από @ 22:26, Σάββατο 21 Απριλίου
2012
| ||
Επρόκειτο για εξαιρετικό χαρακτήρα ανθρώπου, απόλυτα πολιτικοποιημένο, η πράξη του οποίου αντανακλά την πρόθεσή του να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον και να στείλει ένα πολιτικό μήνυμα στη χώρα και την Ευρώπη με το θανατο του. Σε λιγο νεοτερα | ||
| 1394025 | ||
| Ο ΣΑΒΒΑΣ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΑΓΩΝΙΣΤΗ
από (Α) 22:34, Σάββατο 21 Απριλίου
2012
| ||
| Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΜΕΤΟΙΚΙΔΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ. ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ! | ||
| 1394032 | ||
| ο Σάββας
από αν 23:10, Σάββατο 21 Απριλίου
2012
| ||
| 1394036 | ||
| ΝΑ ΜΗ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ
!!!!!!
από Καλο ταξιδι συντροφε 23:27, Σάββατο 21 Απριλίου
2012
| ||
“Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος επιβίωσής μου. Δεν μπορώ να βρω άλλο τρόπο αντίδρασης, εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος, πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για να επιβιώσω και γίνω βάρος στο παιδί μου.” Αυτά τα λόγια άφησε παρακαταθήκη ο Δημήτρης Χριστούλας εκεί …στο δέντρο του Συντάγματος. Ο καθένας έχει μερικά λόγια…. Ο δικός μας ” Καπετάν Νέστος” είχε τα δικά του λόγια… Tόλεγε από τότε, στις διαδηλώσεις του Δεκέμβρη του 2008…κυκλωμένος από τα ΜΑΤ ,μαζί με άλλους, στην πολυκατοικία της Ασκληπιού βγήκε μπροστά : “πόσους σας είπαν να πιάσετε σήμερα…εγώ είμαι δάσκαλος…θάρθω εγώ…σας φτάνουν δέκα ;” …και πήγε ( στο 3:50 λεπτό) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1qgMGdEEBqQ Πάντα τα δώσει τα πάντα…στους μαθητές του… στο κίνημα… Κρεμμάστηκε στο χωριό του, όπου είχε πάει για τις διακοπές του Πάσχα, την Σταυρούπολη Ξάνθης σήμερα. Σάββας Μετοικίδης, δάσκαλος… Δεν μπορούμε πια να τους κοιτάμε να μας δολοφονούν καθημερινά. ΔΙΩΧΤΕ ΤΟΥΣ | ||
| 1394037 | ||
| Καλό ταξίδι
από Τάσος (ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ) 23:30, Σάββατο 21 Απριλίου
2012
| ||
| Σύντροφε, συνάδελφε, φίλε, υπάρχουν πολλά ταξικά μονοπάτια που έπρεπε να
βαδίσουμε... Καλό σου ταξίδι... | ||
| 1394039 | ||
| Από την κινητοποίηση ενάντια στο
κλείσιμο του ειδικού σχολείου κωφών στις 5-4-2011
από από παρεμβάσεις-κινήσεις -συσπειρώσεις 23:33,
Σάββατο 21 Απριλίου 2012
| ||
|
Ο αγώνας συνεχίζεται ενάντια στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, ενάντια στην εξουσία ανθρώπου πάνω σε άνθρωπο |
......................................Η Αριστερά στην 3η χιλιετία μόνο ως δύναμη ηθικής ανατροπής μπορεί να υπάρξει!
Κυριακή 22 Απριλίου 2012
ΕΚΤΑΚΤΟ !!! Και αλλη πολιτικη δολοφονια δασκαλου !!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου