![]() |
φωτ. Οδοφρ. |
Θα θα θα θα... αλλά αν δεν πάρω αυτοδυναμία δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα! Αυτό είπε κατάμουτρα ο Σαμαράς στο πανελλήνιο! Θα κάνω εξεταστικές, θα εμποδίσω μειώσεις μισθών και συντάξεων, θα μειώσω φόρους, θα κάνω ανάπτυξη και χιλιάδες άλλα ΘΑ, αλλά στο τέλος έριξε την βόμβα...
Εαν δεν έχω αυτοδυναμία (κάτι που είναι βέβαιο) δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα απο όλα όσα υπόσχομαι, ενώ άφησε να εννοηθεί οτι θα προχωρήσουνε σε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ και οτι αυτό θα εμποδίσει τις υποσχέσεις του!
Μιλάμε για την απόλυτη προεκλογική κοροιδία!
Μέχρι και τα κομματικά στελέχη στο Ζάππειο απορούσαν με τα όσα έλεγε!
Νύχτα θα φύγεις Αντωνάκη το βράδυ των εκλογών...νύχτα!
Και ανάμεσα στο πλήθος και η Τετάρα η δυναμική πεθερά του Αντώνη που σιγοψυθίριζε στους αυλικούς της όλη τη διάρκεια της ομιλίας για τους Μητσοτάκηδες και για τα αμύθητα ποσά που έχουν φάει όλα αυτά τα χρόνια
η Τέτη μέσα σε όλα
η συνέχεια στο Μαρούσι σε λίγες ώρες με πλούσιο φωτορεπορτάζ...
Εαν δεν έχω αυτοδυναμία (κάτι που είναι βέβαιο) δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα απο όλα όσα υπόσχομαι, ενώ άφησε να εννοηθεί οτι θα προχωρήσουνε σε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ και οτι αυτό θα εμποδίσει τις υποσχέσεις του!
Μιλάμε για την απόλυτη προεκλογική κοροιδία!
Μέχρι και τα κομματικά στελέχη στο Ζάππειο απορούσαν με τα όσα έλεγε!
Νύχτα θα φύγεις Αντωνάκη το βράδυ των εκλογών...νύχτα!
Και ανάμεσα στο πλήθος και η Τετάρα η δυναμική πεθερά του Αντώνη που σιγοψυθίριζε στους αυλικούς της όλη τη διάρκεια της ομιλίας για τους Μητσοτάκηδες και για τα αμύθητα ποσά που έχουν φάει όλα αυτά τα χρόνια
η Τέτη μέσα σε όλα
η συνέχεια στο Μαρούσι σε λίγες ώρες με πλούσιο φωτορεπορτάζ...
http://www.zougla.gr/blog/article/515686

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου