Πριν λίγο στο πεζόδρομο της πόλης έφτασε ο υπουργός. Ο κόσμος άρχισε να τον γιουχάρει και να του φωνάζει εξαγριωμένος.
Όλο το Ληξούρι είναι ανάστατο αφού βλέπει τις περιουσίες του να καταστρέφονται. Πριν λίγο στο πεζόδρομο της πόλης έφτασε ο υπουργός. Ο κόσμος άρχισε να τον γιουχάρει και...
Αυτή τη στιγμή επιθεωρεί κάποια κτίρια στο Ληξούρι.
Αξίζει: Υπάρχει ενόχληση, σύμφωνας με πληροφορίες, από το Δήμο Κεφαλλονιάς ότι δεν ενημέρωσε το συντονιστικό στο Αργοστόλι και προτίμησε να πάει μόνος του στο Ληξούρι σαν …τουρίστας!
Από e-kefalonia
http://greki-gr.blogspot.gr/2014/02/blog-post_600.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου