Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Χαμός στο Ληξούρι: Γιούχαραν τον "τουρίστα" Δένδια

Πριν λίγο στο πεζόδρομο της πόλης έφτασε ο υπουργός. Ο κόσμος άρχισε να τον γιουχάρει και να του φωνάζει εξαγριωμένος.

Όλο το Ληξούρι είναι ανάστατο αφού βλέπει τις περιουσίες του να καταστρέφονται. Πριν λίγο στο πεζόδρομο της πόλης έφτασε ο υπουργός. Ο κόσμος άρχισε να τον γιουχάρει και...
να του φωνάζει εξαγριωμένος.

Αυτή τη στιγμή επιθεωρεί κάποια κτίρια στο Ληξούρι.


Αξίζει: Υπάρχει ενόχληση, σύμφωνας με πληροφορίες, από το Δήμο Κεφαλλονιάς ότι δεν ενημέρωσε το συντονιστικό στο Αργοστόλι και προτίμησε να πάει μόνος του στο Ληξούρι σαν …τουρίστας!

Από e-kefalonia

http://greki-gr.blogspot.gr/2014/02/blog-post_600.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου