Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Το πιο συγκλονιστικό σχόλιο που έχουν κάνει ποτέ στο Οδόφραγμα!

(Πάντα με την επιφύλαξη του αδιασταύρωτου)!
Οδόφραγμα

Ο/Η Κώστας Βέρμπης άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "(Ανεπανάληπτο)! O «μονόδρομος» του Μπογιόπουλου: Ε...": 

Στον καιρό της αθωότητας, που όλο το πολιτικό σύστημα προετοίμαζε την τελική του μάχη για πλήρη υποταγή των λαών και ένδυση αυτών με τα ριγωτά ρούχα των σκλάβων, από ένστικτο και όχι από γνώση, είχα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα , με το άρθρο, γιατί είχα δει την πρακτική και συμπεριφορά απέναντι στους αγώνες του ΚΚΕ και γενικότερα της αριστεράς.
Και σας περιγράφω το προσωπικό μου παράδειγμα.
Δεν υπήρξα μέλος του ΚΚΕ ποτέ και δεν ήμουν κομουνιστής. Το ψήφιζα όμως από συναισθηματική σπόντα.
Το 1986, εκλέχτηκα πρόεδρος της κοινότητας Πέρδικας Θεσπρωτίας.


Στην 4/ετία 87-90, υπήρξε μια πρωτοφανή δραστηριότητα της εν λόγω κοινότητας με έργο και προσφορά σημαντικά και ασυνήθιστα για την διεφθαρμένη Τ.Α. της πατρίδας μας.
Όταν στην Ελλάδα παράγεις έργο και αποδεικνύεις ότι το πρόβλημα δεν ήταν και δεν είναι μόνο οικονομικής φύσης αλλά ήθους και διαχείρισης ,τότε γίνεσαι ο πραγματικός εχθρός του σάπιου πολιτικού συστήματος.
Με λίγα λόγια, λόγω της δραστηριότητάς μου, βρέθηκα κατηγορούμενος περισσότερες από 50 (πενήντα ) φορές, και κατά τύχη δεν με έκλεισαν φυλακή, γιατί έπεσα σε έντιμους δικαστές. Σε μια μόνο δίκη με τιμώρησαν με 5 ημέρες φυλακή με αναστολή, για το παράπτωμα της συκοφαντικής δυσφήμησης πολίτου, γιατί του έλεγξα μια καταπατημένη από τον ίδιο έκταση, την οποία είχε πουλήσει σε κάποιον ξένο.
Οι δικαστικές αυτές διώξεις εναντίον μου, μου έφεραν πολλά προβλήματα. Οικονομικά κατά πρώτον γιατί ουδέποτε ζήτησα από το συμβούλιο να αναλάβει η κοινότητα τα δικαστικά κοστολόγια, και έντονα συναισθηματικά και συνειδησιακά κατά δεύτερον λόγο.
Αιτία για το δεύτερο, ήταν η στάση του ΚΚΕ απέναντι στα προβλήματά μου, το οποίο με αντιμετώπισε με τον εξής τρόπο.
1) Με κατηγόρησε, επειδή είχα μεγάλη παραγωγή έργου, ότι δούλευα για το σύστημα το οποίο με τον τρόπο μου ξελάσπωνα από την δυσχερή του θέση στην οποία το είχε φέρει το ΚΚΕ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ .
2) Ουδέποτε μου συμπαραστάθηκε σε οποιαδήποτε άδικη δικαστική δίωξη, που είχαν ασκήσει τα καθάρματα του συστήματος εναντίον μου.
3) Δεν με βοήθησαν ποτέ να αντιμετωπίσω την λάσπη με τον τόνο που μου έριχναν τα συστημικά κόμματα και την συκοφαντία που οργάνωναν εναντίον μου, και όχι μόνο δεν έκαναν τίποτε, αλλά πολλές φορές έπαιρναν μέρος στην εκστρατεία αυτή. 
4) Σαν κόμμα της βουλής των Ρωμιών, δεν έπραξαν το αυτονόητο σε αυτές της περιπτώσεις, να ζητήσουν από την βουλή να ερευνήσει τα πεπραγμένα μου, και να μου ασκηθεί δίωξη για τα εγκλήματά μου?, και έτσι θα ξεσκέπαζαν όλη την σκευωρία εναντίον μου, για τις δήθεν τόσες παράνομες ενέργειες που είχα κάνει? τις οποίες χρησιμοποιούσαν και προσπαθούσαν να απομακρύνουν τους πολίτες από κοντά μου, τα συστημικά κόμματα, που σημειωτέων είχαν την εξουσία και δεν χρειάζονταν κουβέντες αλλά απλή κινητοποίηση των κατασταλτικών μηχανισμών, εναντίον μου ώστε να με κλείσουν στα σίδερα και να γλιτώσουν από έναν ακόμη επίορκο.
5) Τέλος, επειδή ο κατάλογος είναι μακρύς, ξεσκεπάστηκε ο ρόλος τους και η συμμετοχή τους στις σκευωρίες, στις επερχόμενες εκλογές, στις οποίες κατέβασαν κοινό ψηφοδέλτιο με πασοκ - νδ και όποιο άλλο κόμμα βρήκαν, και στέρησαν από το χωριό μου μια αληθινή λαϊκή Τ..Α.
6) Και για την ιστορία, όλη αυτή η εκστρατεία, και μεθόδευση, τους έδωσε μια νίκη στις εκλογές απέναντί μου με το πενιχρό ποσοστό 52 %, και αναφέρω αυτό το γεγονός γιατί αποδεικνύει ότι ο λαός δεν είναι κουτός όπως λένε, και πάντα ένα μεγάλο ποσοστό αντιστέκεται και αντέχει όλες τις πιέσεις. 

Πέρδικα 15 – Ιουλίου 2013 Κώστας Βέρμπης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου