Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Ένας τεχνικός της ΕΘΝΙΚΗΣ ΛΥΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ


Καλησπέρα σας 



Παίρνω τη ευκαιρία να γράψω αυτό το κείμενο μετά από διάφορα δημοσιεύματα που διαβάζω στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, καθώς και αρκετά σχόλια πολιτών οι οποίοι το τελευταίο διάστημα σχολιάζουν με πολύ αρνητικό τρόπο της κινητοποίησεις που πραγματοποιεί το σωματείο τεχνικού προσωπικού ΕΛΣ.
Εργάζομαι καθημερινά σε ένα χώρο που είναι μοναδικός στο είδος του, (κάτι που εσύ που δε έχεις παρακολουθήσει όπερα δε μπορείς να καταλάβεις)σε μια ειδικότητα που απαιτεί υψηλή εξειδίκευση, αυταπάρνηση, πολύ κόπο, κάτω από άσχημες συνθήκες,και αρκετές φορές με άγνοια κινδύνου έτσι ώστε όλοι μαζί μουσικοί, μονωδοί, τεχνικοί άλλα και όλοι οι εργαζόμενοι αυτού του φορέα να παρουσιάσουμε ένα θέαμα αντάξιο του ονόματος της ΕΘΝΙΚΗΣ ΛΥΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ.

Αποτέλεσμα αυτού (θέλω να πιστεύω) είναι η αναγνώριση της προσπάθειας μας από μεγάλο μέρος του τυπού, αλλά κυρίως το αγκάλιασμα του κόσμου σε αυτή τη προσπάθεια που κάνουμε όλοι μαζί, κάτω από δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, έτσι ώστε η ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ να ξεπεράσει τον οικονομικό σκόπελο που περιήλθε από την κακοδιαχείριση προηγούμενων διορισμένων διοικήσεων.
Ποτέ μου δε θέλησα να εξισωθώ με τον συνάδελφο που παίζει όμποε,τραγουδάει,χορεύει, ουτε έχω έρθει σε αντιπαράθεση μαζί του, γιατι γνωρίζω ότι είμαι μέρος του συνόλου του καλλιτεχνικού έργου που παράγουμε.Αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός μας να παράγουμε καλλιτεχνικό έργο και πολιτισμό ανεξάρτητα την ειδικότητα μας και αυτό κάνουμε.Γνωρίζω με λίγα λόγια ότι όταν έρθεις εσύ ο απλός θεατής εκτός από τη καλοπαιγμένη και καλοτραγουδισμενη άρια, θα εντυπωσιαστείς από τα επιβλητικά σκηνικά,θα μεταφερθείς στην ατμόσφαιρα του έργου από τους φωτισμούς,θα θαυμάσεις τα γλυπτά,τα ζωγραφικά, τα κουστούμια,το μακιγιάζ και όλοι μαζί σαν ένα καλοκαρδισμένο ρολόι, αρμονικά θα προσπαθήσουμε να λειτουργήσουμε έτσι ώστε για δυο-τρεις ώρες να καταφέρουμε να σε ταξιδεύσουμε στο μαγευτικό κόσμο της όπερας.
Δεν ανήκω σε κανένα “πολιτικό στρατόπεδο”, δεν είμαι καρεκλοκένταυρος,δουλεύω αργίες, Κυριάκες, σε εξωτερικούς χώρους με αφόρητη ζέστη,με βροχή,με κρύο,ξενυχτάμε για να ετοιμάζουμε τα έργα έτσι ώστε να έρθεις να τα απολαύσεις. Καθημερινά αλλαζουμε τα σκηνικά, φώτα, κουστούμια και συνάδελφοι μου προετοιμάζουν τις επόμενες παραγωγές.Δεν μπορώ λοιπόν να δεχτώ την αλλοτρίωση και τη περιθωριοποίηση που μου επιβάλλεται.
Εχω επίγνωση της κατάστασης που βρίσκονται οι συνάνθρωποι μας, άνεργοι,συνταξιούχοι,εργαζόμενοι,τις μειώσεις που δέχονται στα εισοδήματα τους καθημερινά, όπως τα έχω δεχτεί και γω τα τελευταία χρονια. Διεκδικώ όμως καθημερινά σαν μια σκεπτόμενη προσωπικότητα αλλά και συλλογικά το συνταγματικό μου δικαίωμα να ελπίζω και να αγωνίζομαι για αξιοπρεπή διαβίωση για μένα και την οικογένεια μου όπως πρέπει να κάνει ο καθένας μας χωρίς αφορισμούς.


Φιλικά
Ένας τεχνικός της
ΕΘΝΙΚΗΣ ΛΥΡΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου