Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Πάρτο αλλιώς κύριε Σγουρέ, οι δίπλα σου σας παραπληροφορούν. Μίλησα και λάλησα και ...η αμαρτία δική σας!!!


Σχόλιο του Εκδορέα.
Η ανάρτηση αυτή έγινε σαν απάντηση ... στην απάντηση του κυρίου Σγουρού στην ΠΟΕ-ΟΤΑ(βλέπε Α).Στην απάντησή του ο κύριος Σγουρός ... λέει ότι κανείς δεν μιλούσε!!! Λάθος! Πολύ μεγάλο λάθος!! Μέγιστο θα έλεγα!!! Κάποιοι τά είχαν πει (βλέπε Β και Γ). Άκουγε ή ...άκουγαν τα αυτιά ... των αυτιών του; Στι κείμενο της απάντησης του ο κύριος Σγουρός, μετά την επικοινωνιακή γκάφα του ίδιου και του etnos gr. προσπαθεί να ανασκευάσει τις δηλώσεις του περί Μαφίας Των Σκουπιδιών!!! Δυστυχώς ... όμως ... όμως τα κείμενα για την Δικαιοσύνη υπάρχουν και τα ερωτήματα του Εκδορέα/μπαχαλάκια παραμένουν αναπάντητα(βλέπε Δ).
Και κάτι τελευταίο: για τις διώξεις των φιλοσυριζηκών από την Διοίκηση Χιωτάκη είχε κάνει σαφή ... "διατύπωση" και ο κύριος Βούτσης! Ας μην πατά στην "χαλαρή" τοποθέτηση του ευγενέστατου Κυρίου συναδέλφου του! Δεν θα κάτσουμε να αγιάσουμε, έτσι;
Δεν του φταίει του κύριου Σγουρού η συνδικαλίστρια και ο μπαχαλάκιας. Αν σε κάτι φταίει ο μπαχαλάκιας είναι που δεν τραβάει μια αγωγή στον λασπολόγο κύριο Σγουρό. Από πού κι ως πού μπαχαλάκιας ο πτωχός Εκδορεύς κύριε ... προσωπική επίθεση προς κάλυψη των ημετέρων λαμογιών ...
 Σγουρέ; Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ;
Κλείνοντας μια συμβουλή από τον πτωχό Εκδορέα στον μέγιστο κύριο Σγουρό: Έχουν φροντίσει οι δίπλα σας να σας παραπληροφορήσουν για το απύθμενο σκανδαλώδες βάθος των Διοικήσεων Μαστοράκου και Χιωτάκη. Α ν μάθει...πιό σιγά στις φωνασκίες!
Ο Εκδορέας (με περίοδο χάριτος ...προς χάριν μαθήσεως ... του κυρίου Περιφερειάρχη 5 ημερών)
Τα λαμόγια πρέπει να τιμωρηθούν...
...και αγωγές από ... κοιλιακές διαταραχές μετά ευχαριστήσεως δεχόμεθα!!!!!!!!!



Α).

Απάντηση του Περιφερειάρχη Αττικής & Προέδρου του ΕΔΣΝΑ, Γιάννη Σγουρού, στην ανακοίνωση της ΠΟΕ-ΟΤΑ: "Αυτοί που πίεζαν να μην αλλάξει τίποτε τόσα χρόνια, ας συνειδητοποιήσουν ότι οι πολίτες απαιτούν πλέον να αλλάξουν όλα"
Εκτύπωση
Το Προεδρείο της ΠΟΕ-ΟΤΑ πέρασε πλέον στην επόμενη φάση των «αγωνιστικών κινητοποιήσεων». Από την παραπληροφόρηση και τα ψεύδη πέρασε πλέον στις προσωπικές συκοφαντίες και τις απειλές. Αυτός ο δρόμος είναι κατηφορικός και επικίνδυνος. Δεν θα τους ακολουθήσω. Ένα παράδειγμα της υποκρισίας τους θα δώσω μόνο: Κατηγορούν εμένα για παράκαμψη της νομιμότητας και με «απειλούν» με προσφυγή στη Δικαιοσύνη, όταν οι ίδιοι αντέδρασαν λυσσαλέα, μόλις προσέφυγα στο Ελεγκτικό Συνέδριο, για να βρω μια νόμιμη και δικαστικά ελεγμένη διαδικασία για το πρόβλημα με τα ασυμβασιοποίητα που υπήρχε ένα χρόνο πριν αναλάβω καθήκοντα στον ΕΔΣΝΑ.
Οι αυτόκλητοι «προστάτες» του Δημοσίου Συμφέροντος ένα χρόνο πριν, που ο εργολάβος δούλευε χωρίς σύμβαση, δεν είδαν και δεν άκουσαν τίποτα….
Όταν εγώ πήγα τη σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο πριν την υπογράψω, με κατηγόρησαν ότι παραχωρώ τα σκουπίδια στους ιδιώτες. Ο φαρισαϊσμός στο μεγαλείο του. Όντως οι μάσκες έπεσαν…
Κατηγορούν εμένα για αδράνεια, που σε οχτώ μήνες έβγαλα στον αέρα τους 4 διαγωνισμούς για τα εργοστάσια διαχείρισης απορριμμάτων, που θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα, ενώ οι ίδιοι έκαναν καριέρα 30 χρόνια με τη διαρκή απειλή πάνω στο λαό της Αττικής, ότι κάθε Χριστούγεννα, Πάσχα και Δεκαπενταύγουστο θα κλείσουν τις χωματερές και θα πνίξουν την Αθήνα στα σκουπίδια. Πού ήταν αυτοί όλα αυτά τα χρόνια για να δώσουν λύση;
Αυτοί που τόσα χρόνια και για ασήμαντη αφορμή έκλειναν τη χωματερή και εκβίαζαν για να μην αλλάξει τίποτα, έφτασε πλέον ο καιρός να συνειδητοποιήσουν ότι θα αλλάξουν όλα.
Η κοινωνία αλλάζει, είναι πλέον στο πλευρό των ανοργάνωτων πλειοψηφιών και όχι στο πλευρό των οργανωμένων μειοψηφιών, που προστατεύουν με κάθε τρόπο και κάθε τίμημα τα συντεχνιακά συμφέροντα.
Τα 5 εκατομμύρια πολιτών της Αττικής δεν μπορούν να είναι όμηροι μιας μικρής ομάδας συνδικαλιστών, που με πρόσχημα το «καλό μας» θέλει να επιβάλει τη «μη λύση» του προβλήματος.
Όσο για την απειλή περί προσφυγής στη Δικαιοσύνη, θα ήμουν ευτυχής, αν η Ελληνική Δικαιοσύνη μπορούσε να καταμερίσει και να αποδώσει ακριβοδίκαια τις ευθύνες σε όλους όσοι είχαν εμπλοκή με τη διαχείριση των απορριμμάτων τα τελευταία 30 χρόνια, και το ποιοι ευθύνονται για το σημερινό αδιέξοδο, τα χρέη και το πραγματικό κόστος που επιβαρύνθηκαν οι πολίτες της Αττικής.
Η κακοπροαίρετη και υποκινούμενη κριτική από ανθρώπους που ήταν ενσωματωμένοι στο σύστημα 30 χρόνια και είναι συνυπεύθυνοι για την αποτυχία του, αφού σαμποτάριζαν την όποια λύση, έχει και τα όρια της.
Εγώ δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, μπορούν να αποδείξουν αυτοί ότι είναι άγγελοι που νοιάζονται μόνο για το Δημόσιο συμφέρον; Και αν είναι άγγελοι, γιατί φτάσαμε στο σημερινό αδιέξοδο και τα χρέη;
Εγώ ασχολήθηκα με τη διαχείριση των απορριμμάτων εξαιτίας της μεταφοράς αρμοδιότητας από τον Καλλικράτη τους τελευταίους 6 μήνες. Όλα τα προηγούμενα χρόνια η ευθύνη ήταν στους Δήμους. Ας αναλάβουν λοιπόν όλοι τις ευθύνες που τους αναλογούν. Και αυτοί που δεν έλυσαν το πρόβλημα και εκείνοι που τους εμπόδιζαν να το λύσουν…..
Υ.Σ. Η παραίτησή μου τέθηκε στη διάθεση του Πρωθυπουργού, επειδή και ο ορισμός μου ως Προέδρου του ΕΔΣΝΑ έγινε με νομοθετική επιλογή από την Εκτελεστική Εξουσία και τη Βουλή με το νόμο του Καλλικράτη. Αν θέλουν, ας αλλάξουν το νόμο λοιπόν…




ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ









Β).


νέα από την Συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής ΕΣΔΚΝΑ την Πέμπτη 28-7-2011 και όχι μόνο …

από Γεωργία Ασημακοπούλου, 1-8-11


Μετά την συμετοχή μου στην συνεδρίαση της Ε.Ε και στο ΔΣ του σωματείου, ενημερώνω τους συναδέλφους για τα παρακάτω


1. Για το θέμα των 175 ευρώ η Ε.Ε. αποφάσισε

« Εγκρίνει την παραίτηση από τα ένδικα μέσα από τις υπ’ αριθ. 19655, 19656 και 19657/2011 αποφάσεις του 28ου Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, υπό τον όρο ότι οι αντίδικοι υπάλληλοι θα παραιτηθούν από τους τόκους υπερημερίας και θα δεχθούν την καταβολή σε τρεις (3) ισόποσες δόσεις. Η πρώτη δόση θα καταβληθεί στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου του 2011, η δεύτερη στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοέμβριου του 2011 και η Τρίτη έως τις 31.12.2011».

Κατόπιν αυτού, η Απόφαση, που ήδη εκδόθηκε, στέλνεται για έγκριση στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση (προϋπόθεση για τα περαιτέρω) και ευελπιστούμε όλα να πάνε κατ΄ ευχήν, σημειώνοντας ότι τις μέρες που ζούμε δεν χωρεί εφησυχασμός.

2. Η Ε.Ε. αποφάσισε να προχωρήσει 4 διαγωνισμούς για να αναθέσει:


• Τις υπηρεσίες περιβαλλοντικού ελέγχου στον αποκατεστημένο ΧΔΑ Σχιστού, προϋπολογισμού 1.228.046,46 ευρώ (με πρόβλεψη έως το 2013)

• Τις υπηρεσίες μεταφροντίδας συντήρησης και ελέγχου στην ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής, προϋπολογισμού 1.957.710,13 ευρώ (με πρόβλεψη έως το 2013).

• Τις εργασίες συμπίεσης, στρώσης επικάλυψης απορριμμάτων, προϋπολογισμού 190.000,00 ευρώ.


• Τις εργασίες ημερήσιας κάλυψης απορριμμάτων στην ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής, προϋπολογισμού 465.100,00 ευρώ.



Από μέρους της Ανεξάρτητης Ενωτικής Κίνησης έχοντας έντονα ερωτήματα για τους όρους, το κόστος και τη σκοπιμότητα των προαναφερόμενων δύο υπηρεσιών περιβαλλοντικού ελέγχου και μεταφροντίδας, ενημέρωσα από την προηγουμένη τον Πρόεδρο του Σωματείου προκειμένου να γίνει σχετική παρέμβαση στη διάρκεια τη συζήτησης.

Τελικά, στην συνεδρίαση της ΕΕ, έθεσα , μόνη μου το ερώτημα για τους δύο διαγωνισμούς των υπηρεσιών περιβαλλοντικού ελέγχου στο ΧΔΑ Σχιστού και μεταφροντίδας στην ΟΕΔΑ. Η Διοίκηση δεν φάνηκε ιδιαίτερα πρόθυμη να συζητήσει και απάντησε ότι το ΔΣ του Σωματείου μπορεί εάν θέλει να προσβάλλει τις Αποφάσεις της ΕΕ μετά την έκδοσή τους.


Ο Πρόεδρος αλλά και ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου που παραβρίσκονταν δεν πήραν καμία θέση. Το πλέον χαρακτηριστικό όμως, όσον αφορά τη στάση τους, είναι ότι δεν πήραν καμία θέση ούτε καν ζήτησαν διευκρινίσεις, για τα άλλα δυο θέματα , δηλ. τους δύο διαγωνισμούς για την ανάθεση σε ιδιώτες εργασιών κάλυψης των απορριμμάτων, εργασίες που σχετίζονται απόλυτα με την ημερήσια λειτουργία του ΧΥΤΑ.
Αργά, αλλά σταθερά, οι εργαζόμενοι συνάδελφοι στον ΧΥΤΑ μετατρέπονται σε αργόσχολους και πλέον είναι ζήτημα χρόνου να ακούσουμε από όσους επεξεργάζονται ή προωθούν σενάρια συρρίκνωσης ή ιδιωτικοποίησης του ΕΣΔΚΝΑ, ότι η υπηρεσία δεν προσφέρει ως όφειλε.

….. τελευταία νέα από το Σωματείο

3. Την ίδια μέρα, Πέμπτη, αργά το μεσημέρι εκδόθηκε Ανακοίνωση του Σωματείου που υπογράφεται από τον Πρόεδρο και τον Γενικό Γραμματέα με αφορμή το θέμα του Περιφερειακού Συμβουλίου για την διαχείριση των απορριμμάτων μετά την απόφαση του ελεγκτικού συνεδρίου στις 26/7/2011. Μάλιστα, προηγουμένως είχε γίνει σχετική παρέμβαση του Προέδρου του σωματείου στην ΕΕ, (η οποία γενικά έτυχε θετικής αντιμετώπισης από την Διοίκηση και ο Πρόεδρος κ. Χιωτάκης είπε καλά τα λέτε βγάλτε το και σε μια ανακοίνωση).
Για την έκδοση της Ανακοίνωσης, τελικά το μόνο που δεν έγινε είναι η συζήτηση ανάμεσα στα παρόντα μέλη του ΔΣ, παρόλες τις προσπάθειες από μέρους μου. Οι δύο ΠΑΣΚΕ προχώρησαν στην έκδοση της ανακοίνωσης δίχως τη σύμφωνη γνώμη της Α.ΕΝ.Κ και, μάλλον, του ΠΑΜΕ.


Πέρα όμως από το τυπικό υπάρχει και το ουσιαστικό, επειδή η περίοδος που διανύουμε είναι κρίσιμη και τίποτα δεν πρέπει να αφήνεται στη τύχη του. Έτσι, δηλώνουμε την κάθετη διαφωνία μας με την ανακοίνωση για τους παρακάτω λόγους:

α. Κακώς αποφεύγουν οι συνάδελφοι της πλειοψηφίας του ΔΣ οποιαδήποτε αναφορά στην ανάγκη άμεσης σύστασης του Διαβαθμιδικού Συνδέσμου, όπως προβλέπεται στο νόμο.

Για τους εργαζόμενους του Συνδέσμου, το να συντηρείται ένα μεταβατικό στάδιο με την παρούσα διοίκηση χωρίς ορατό τέλος, μόνο ζημιογόνο μπορεί να είναι.
Εξ άλλου, όταν διεκδικούμε την μην εκχώρηση των αρμοδιοτήτων της τοπικής αυτοδιοίκησης, δεν μπορεί να ξεχνάμε ότι ο νόμος τις αρμοδιότητες τις δίνει στα όργανα όχι στα πρόσωπα που βρέθηκαν στις διάφορες θέσεις. Αν η τοπική αυτοδιοίκηση Α΄ και Β΄ βαθμού δεν μπορεί να συγκροτήσει τα όργανα που προβλέπονται στο νόμο και να λειτουργήσει, τότε ακριβώς στην πράξη αποστερείται των δικαιωμάτων - αρμοδιοτήτων της.

Αυτό εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να το στηρίζουμε.



β. Γι άλλη μία φορά, όπως γινόταν και στο παρελθόν, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Σωματείου ότι ο ΧΥΤΑ έχει ζωή 2 ακόμη χρόνια. Συνάδελφοι αυτό είναι πλέον το Αττικό Ανέκδοτο.

Η ερώτηση είναι: Πού το γνωρίζετε, αυτό συνάδελφοι των δύο ΠΑΣΚΕ στο ΔΣ ? Αν είναι όντως έτσι, τότε γιατί η Διοίκηση (προφανώς με τις αρμόδιες υπηρεσίες) παραχώρησε τμήμα του ΧΥΤΑ για την κατασκευή της μονάδας βιοξήρανσης? Εσείς λοιπόν, που λέτε ότι είναι έτσι, γιατί αφήνετε στο απυρόβλητο τον σχεδιασμό της Διοίκησης και δεν μιλάτε; Γιατί δεν παρεμβαίνετε και εσείς να στηρίξετε το ερώτημα που έθεσε η Α. ΕΝ.Κ. στον Πρόεδρο, στην κοινή συνάντηση που είχαμε, αν δηλαδή, προτίθεται να επανεξετάσει τα σχέδια που έχει για τις μονάδες επεξεργασίας? Θυμάστε την απάντηση του Προέδρου, κ. Χιωτάκη «Δεν έχω πολιτική εξουσιοδότηση για κάτι τέτοιο». Αυτός τουλάχιστον ήταν απόλυτα ειλικρινής.


Οι εργαζόμενοι, δεν έχουμε κανένα λόγο, να προσθέτουμε ακόμη ένα λιθαράκι στα επιχειρήματα της Κυβέρνησης (δεν υπάρχει χρόνος , χάνονται οι πόροι κλπ) ώστε να προχωρήσουν τα έργα χωρίς πολλές πολλές διαδικασίες .

γ. Αναφέρεται στην ανακοίνωση ότι “δεν υπάρχει περιθώριο για άλλους πειραματισμούς από την Κεντρική Διοίκηση ή οποία από το 2005 μέχρι σήμερα οδήγησε σε αδιέξοδο την κατάσταση των έργων διαχείρισης στην Αττική” .

Σε ποιούς πειραματισμούς αναφέρεστε, συνάδελφοι?

Συναισθάνεστε το μέγεθος των ζητημάτων και τις τεράστιες επιπτώσεις που έχουν στο εργασιακό μας μέλλον; Οι θολές, γενικόλογες διαπιστώσεις όταν δεν στηρίζονται στην απόλυτη γνώση, αν δεν υποκρύπτουν σκοπιμότητες , κάνουν μόνο κακό. Δίχως να ανοίγω προς το παρόν τη συζήτηση θα αρκεστώ να σας ρωτήσω, αν έχετε υπόψη σας τις διαχρονικές ευθύνες των Διοικήσεων του ΕΣΔΚΝΑ ;


Εμείς δεν στηρίζουμε ούτε τις πολιτικές της μνημονιακής κυβέρνησης, ούτε τις ευκαιριακές λοξοδρομήσεις της εκάστοτε εργοδοσίας και, ως εκ τούτου, δεν θα επιτρέψουμε να χρησιμοποιηθεί το Σωματείο και οι εργαζόμενοι, ως μοχλός στήριξης προειλημμένων αποφάσεων.


4. ….Τέλος, η ενημέρωση κλείνει με το Δελτίο Μετατάξεων (καθιερώνεται αντί δελτίου καιρού) :

Μετά την τελευταία Απόφαση Προέδρου, την προηγούμενη Παρασκευή, έχουμε 9 μετατάξεις υπαλλήλων ΕΣΔΚΝΑ προς άλλους ΟΤΑ-υπηρεσίες σε διάστημα 4 μηνών. Από μόνο του ως γεγονός αλλά και πολύ περισσότερο σε συνδυασμό με τις δεδομένες πλέον αναθέσεις υπηρεσιών σε ιδιώτες, ένα δείχνει: Σχέδιο συρρίκνωσης ΕΣΔΚΝΑ….

Κατά τα άλλα, η Ασημακοπούλου και ο Μπιζάς κινδυνολογούν.





Της τελευταίας στιγμής: Όπως φαίνεται οι συνάδελφοι συμβασιούχοι έχασαν το δικαστήριο της Παρασκευής για προσωρινά μέτρα.


Δημοσιεύουμε το υπόμνημα που κατέθεσε ο κ. Ν.Βούτσης, επικεφαλής του συνδυασμού “ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ”, στην 21η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (26-7-2011) για το θέμα “Διαχείριση των απορριμμάτων μετά την απόρριψη από το Ελεγκτικό Συνέδριο των προγραμματικών συμβάσεων”




Γ).


συνδυασμός «ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ –ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ»

21η Συνεδρίαση Περιφερειακού Συμβουλίου 

Θέμα 1ο Η.Δ. : Διαχείριση των απορριμμάτων μετά την απόρριψη από το Ελεγκτικό Συνέδριο των προγραμματικών συμβάσεων.


1. ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ 

1.1 Εισαγωγικό σημείωμα
Γνωρίζουμε όλοι ότι σύμφωνα με τον Καλλικράτη, αρ.186 σημείο 29 και αρ. 210, στις αρμοδιότητες της Περιφέρειας είναι η κατάρτιση και έγκριση του περιφερειακού σχεδιασμού διαχείρισης των στερεών αποβλήτων, η παρακολούθηση υλοποίησης όπως και ο έλεγχος της εφαρμογής της περιβαλλοντικής νομοθεσίας. 
Παράλληλα για την υλοποίηση του σχεδιασμού διαχείρισης απορριμμάτων ( τουλάχιστον όσον αφορά στην προσωρινή αποθήκευση, επεξεργασία, ανακύκλωση και την εν γένει αξιοποίηση και διάθεση στερεών αποβλήτων, την λειτουργία σχετικών εγκαταστάσεων, τη κατασκευή μονάδων επεξεργασίας και αξιοποίησης, καθώς και την αποκατάσταση υφιστάμενων χώρων εναπόθεσης (Χ.Α.Δ.Α.) εντός της χωρικής αρμοδιότητας της περιφέρειας Αττικής ) προβλέπεται, αρ. 211, η σύσταση ειδικού διαβαθμιδικού συνδέσμου στον οποίο μετέχουν η μητροπολιτική περιφέρεια Αττικής και υποχρεωτικά όλοι οι δήμοι του Νομού Αττικής, με σχετική απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Ο ειδικός διαβαθμιδικός σύνδεσμος καθίσταται καθολικός διάδοχος του ΕΣΔΚΝΑ .
Μέχρι σήμερα για λόγους οικονομικούς και πολιτικούς (δομημένα συμφέροντα πέραν της δεκαπενταετίας, ισχυροί όμιλοι, εργολάβοι, δημοτικοί άρχοντες που διαχειρίζονται δεκάδες εκατομμύρια αντισταθμιστικών και κομματικές σκοπιμότητες) η Πολιτεία ανέστειλε την εφαρμογή των συγκεκριμένων άρθρων του Καλλικράτη και δεν προχώρησε - η δεν επέτρεψε –στη δημιουργία του διαβαθμιδικού συνδέσμου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η ΕΕ του ΕΣΔΚΝΑ, με την απόφασή της για υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης επιχείρησε ώστε να υποκαταστήσει η κρατική Περιφέρεια (νυν Αποκεντρωμένη Διοίκηση) τα όργανα ΕΕ –ΔΣ και τις υπηρεσίες του ΕΣΔΚΝΑ στη μελέτη, επίβλεψη κατασκευής , διαχείριση 4 νέων μονάδων επεξεργασίας απορριμμάτων με ανάθεση της λειτουργίας σε ιδιώτες για 25 χρόνια. 
Από το πλήθος δεδομένων και ενεργειών που επί μακρόν έχουν καταγραφεί και οπωσδήποτε αυτά των τελευταίων δέκα μηνών μέχρι σήμερα, που δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο την επίλυση των προβλημάτων στη διαχείριση των απορριμμάτων , καταγράφουμε ειδικότερα : 

1.2 Η αποτυχία της επιχείρησης Προγραμματικής σύμβασης
Με την πρόσφατη Απόφασή του το VI Τμήμα του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου απέρριψε την προγραμματική σύμβαση μεταξύ της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής και του Ενιαίου Συνδέσμου Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Αττικής (Ε.Σ.Δ.Κ.Ν.Α.) για την κατασκευή των τεσσάρων μονάδων επεξεργασίας σύμμεικτων απορριμμάτων στην Αττική, προϋπολογισμού 365.000.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, οι σύμβουλοι του VI Τμήματος του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου έκαναν δεκτή την αίτηση της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και ανακάλεσαν την πράξη του Ε΄ Κλιμακίου λόγω πλημμελειών. 
Οι δικαστές επισημαίνουν πώς, «η μεταβίβαση της αρμοδιότητας πραγματοποίησης των διαγωνιστικών διαδικασιών από τον Ε.Σ.Δ.Κ.Ν.Α. στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση συνιστά ουσιώδη νομική πλημμέλεια του επίμαχου σχεδίου σύμβασης, καθόσον με τον τρόπο αυτό επιχειρείται ανεπίτρεπτη υποκατάσταση στην πραγματοποίηση των διαγωνισμών για την εκτέλεση των επίμαχων έργων, κατά καταστρατήγηση των διατάξεων περί αρμοδιότητας του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟ.Δ.Σ.Α.)». Σε κάθε περίπτωση - επισημαίνουν - «θα πρέπει να σημειωθεί ότι από κανένα στοιχείο δεν αιτιολογείται η αναγκαιότητα εκχώρησης της αρμοδιότητας για τη διενέργεια διαγωνισμών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής». 
Επίσης, οι δικαστές έκριναν πώς οι όροι της επίμαχης προγραμματικής σύμβασης ως προς τον προϋπολογισμό και το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσής της είναι αόριστοι και δεν εξειδικεύονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του άρθρου 100 του Νόμου 3852/2010. 
«Αναφορικά με τον προϋπολογισμό της σύμβασης, περιλαμβάνεται ένα συνολικό ποσό, πλην όμως δεν προσδιορίζεται ειδικότερα πώς κατανέμεται το ποσό αυτό για την εκτέλεση των επιμέρους έργων. Επιπλέον, δεν υπάρχει σαφής και ορισμένη πρόβλεψη για τον τρόπο διασφάλισης και εξοικονόμησης των αναγκαίων πόρων, παρά μόνο μία γενικόλογη διατύπωση ότι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση θα υποβάλει αιτήσεις στους φορείς χρηματοδότησης, οι οποίοι επίσης δεν προσδιορίζονται, ανάλογα με το χρηματοδοτικό σχήμα που θα επιλεγεί στο μέλλον, ενώ αυτό θα έπρεπε ήδη να έχει καθοριστεί»,αναφέρεται στη δικαστική απόφαση.
Επιπρόσθετα, «στην προγραμματική σύμβαση δεν υφίσταται ούτε καν ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα των αναλαμβανόμενων από τα συμβαλλόμενα μέρη δράσεων, υπό την έννοια του χρονικού προσδιορισμού της σταδιακής υλοποίησης των έργων, η κατασκευή των οποίων προβλέπεται με τη σύμβαση, έτσι ώστε να μην μπορεί να διαπιστωθεί αν η προβλεπόμενη διάρκεια της σύμβασης είναι επαρκής για την κατασκευή των έργων αυτών». Αναφέρεται μόνο, σύμφωνα με την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, «η διάρκεια της σύμβασης και ο χρόνος εκτέλεσης των έργων, ο οποίος, όμως, αφορά στη διαδικασία εκτέλεσης των μεταγενέστερων εκτελεστικών της προγραμματικής συμβάσεων, με συνέπεια να μην πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 100 Ν. 3852/2010». 
Ας σημειωθεί ότι στην προσφυγή της ΠΟΕ-ΟΤΑ αναφερόταν μεταξύ άλλων ότι η επίμαχη σύμβαση άφηνε «κερκόπορτες» για τον τριπλασιασμό του κόστους διαχείρισης των απορριμμάτων που θα κληθεί τελικά να πληρώσει ο πολίτης.
Η εξέλιξη αυτή όχι μόνο πηγαίνει πίσω ότι το σχέδιο της παρούσας διοίκησης του ΕΣΔΚΝΑ-Αποκεντρωμένης Διοίκησης στα πλαίσια υλοποίησης του ΠΕΣΔΑ αλλά αμφισβητητεί –και μάλιστα δια μέσου του πλέον αρμόδιου οργάνου του ελληνικού κράτους-τη βάση του ίδιου του σχεδίου, την ουσία του. Μπαίνει τελικά επί τάπητος η αμφισβήτηση του ΠΕΣΔΑ είτε ως σχεδιασμός είτε ως υλοποίηση και κανείς πλέον δεν μπορεί να αποκρύπτει το ζήτημα.


1.3. το ΠΕΣΔΑ υπό αμφισβήτηση
Όμως, το ΠΕΣΔΑ Αττικής (ως σχέδιο και ως υλοποίηση) έχει αμφισβητηθεί και από πολλούς άλλους όπως από μέλη της επιστημονικής κοινότητας, ειδικούς επιστήμονες στη διαχείριση απ/των, κόμματα, ΜΚΟ, συνδικαλιστικές παρατάξεις, αλλά κυρίως έχει αμφισβητηθεί εμπράκτως από την κοινωνία των πολιτών.
Έχουμε όλοι γίνει μάρτυρες διαμαρτυριών με αποκορύφωμα τα γεγονότα προ λίγων μηνών της Κερατέας .
Και εδώ απαιτείται να προσεχτούν ιδιαίτερα τρεις πτυχές:

α. Καμία λύση δεν μπορεί να υλοποιηθεί δίχως την κοινωνική αποδοχή. Η δε κοινωνική αποδοχή δεν απαιτείται απλώς λόγω των δημοκρατικών μας ευαισθησιών και της ομαλής λειτουργίας του πολιτεύματος αλλά έχει και ένα πρακτικό σκοπό, για όσους ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την μη απώλεια πόρων, ο οποίος συνίσταται στο ότι αν θέλουμε να έχουμε κοινοτικούς πόρους θα πρέπει η διαφάνεια , η διαβούλευση και η επιστημονική τεκμηρίωση να είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση. Σε διαφορετική περίπτωση αρκεί η προσφυγή ενός μόνου ατόμου στην Ε.Ε. για να μπλοκάρει την όλη διαδικασία.
Και το ΠΕΣΔΑ έχει πολλές μαύρες τρύπες, με βασικότερες την έλλειψη στρατηγικής περιβαλλοντικής εκτίμησης και την απουσία διαβούλευσης. 
Επί πλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ενώ τα σχέδια της διοίκησης του ΕΣΔΚΝΑ σε συνεργασία με την Κυβέρνηση αφορούν όλη την Αττική, δεν είναι, μέχρι σήμερα, όλοι οι ΟΤΑ της Αττικής μέλη του ΕΣΔΚΝΑ, δηλαδή έχουν αποκλειστεί από την όποια διαδικασία λήψης αποφάσεων.

β. Η αμφισβήτηση του ΠΕΣΔΑ δεν σταματά στις χωροθετήσεις, όπως κάποιοι ίσως θέλουν να προβάλλουν, αλλά προχωρά στα οικονομικά μεγέθη και στην περιβαλλοντική αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων τεχνολογιών και βέβαια επεκτείνεται στην διαπίστωση για υποτίμηση έως έμπρακτη υπόσκαψη πρακτικών και σχεδίων μείωσης των απορριμμάτων, ανάκτησης –επαναχρησιμοποίησης και όλων των δράσεων που όφειλαν να προηγούνται της επεξεργασίας. 
και 

γ) Όταν ανοίξει σοβαρά η συζήτηση θα υποχρεωθούμε να διαπιστώσουμε ότι το ισχύον ΠΕΣΔΑ δεν προβλέπει καμμία διαδικασία ελέγχου και αξιολόγισης, που θα έπρεπε να είναι βασικό εργαλείο στη λήψη αποφάσεων. Δεν περιλαμβάνει διαδικασίες διορθωτικών παρεμβάσεων μέσα από μία συνεχή διαδικασία λήψης και εκτίμησης πληροφοριών για την διαπίστωση της συνέπειας λειτουργίας του συστήματος μέσα σε προδιαγεγραμμένα επίπεδα απόδοσης. 
Και τέλος, δεν έχει καμμία πρόβλεψη για τον απαιτούμενο συντονισμό ανάμεσα στην Περιφέρεια και τον ΦοΔΣΑ και τα Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης από την άλλη. 
Με αυτά τα δεδομένα η Αναθεώρηση, επικαιροποίηση ή όπως αλλιώς θέλει καθένας να το πεί, του ΠΕΣΔΑ είναι αναντίρρητη αναγκαιότητα άλλως το ΠΕΣΔΑ δεν είναι σχέδιο διαχείρισης απορριμμάτων είναικατάλογος συγκεκριμένων έργων σε προαποφασισμένους χώρους και η χρησιμότητα τουεξαντλείται για την χρηματοδότηση των έργων. 

1.4. Οι πράξεις της παρούσας Διοίκησης ΕΣΔΚΝΑ υποθηκεύουν τον Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο ΦοΔσα (μετατάξεις, μετακινήσεις υπαλλήλων, συμβάσεις και αναθέσεις )
Η παρούσα Διοίκηση του ΕΣΔΚΝΑ έχει επιδοθεί σε μία , άνευ προηγουμένου για απερχόμενη διοίκηση, δραστηριότητα λήψης αποφάσεων που αφενός δεσμεύουν οικονομικά και όχι μόνο τον νέο Φορέα και αφετέρου συρρικνώνουν τις υπηρεσιακές δομές.
Ο καθένας σήμερα μπορεί να δει στη Διαύγεια την παραγωγή αποφάσεων της ΕΕ ΕΣΔΚΝΑ το τελευταίο διάστημα. Ενδεικτικά επικαλούμαι 4 παραδείγματα :
α.Με πρόσφατες αποφάσεις παραχωρείται η χρήση των στεγών του ΕΜΑ και των τμημάτων της ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής, του αποκατεστημένου ΧΑΔΑ και του ΧΥΤΑ Άνω Λιοσίων για εγκατάσταση φωτοβολταικών σταθμών ισχύος έως 500 KW. Η δε παραχώρηση ορίζεται για 25 χρόνια έναντι ανταλλάγματος που θα ανέρχεται σε «ποσοστό 3,5% επί των ακαθαρίστων κερδών της εταιρείας από την λειτουργία του εν λόγω σταθμού. (ΑΔΑ: 4ΑΣΦΟΡ05-3ΥΛ και ΑΔΑ: 4ΑΣΦΟΡ05-ΨΓΡ ). 
Πέραν των άλλων, γι αυτήν την πολύχρονη δέσμευση, συνεκτιμήθηκε άραγε η γνώμη των πολιτών , δεδομένου ότι  στην ίδια έκταση υπάρχει μεγάλη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με αξιοποίηση του βιοαερίου και ο χώρος της αποκαταστημένης παλαιάς χωματερής εμπίπτει στην Α΄ζώνη προστασίας της Πάρνηθας όπου προβλέπονται χρήσεις αναψυχής. 
β. Με την με Αριθμ. Απόφασης 61/2011 (ΑΔΑ: 4Α1ΥΟΡ05-1 ) Ε.Ε., ο ΕΣΔΚΝΑ έχει συνάψει με την Κοινοπραξία με την επωνυμία «LANDTEK EΠE – ENVIROPLAN OE» σύμβαση μίσθωσης χώρου εντός της ΟΕΔΑ, με αντικείμενο « Το μίσθιο θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή χώρων σχετικών με την προσωρινή αποθήκευση υλικών κατάλληλων για την χωματοκάλυψη του ΧΥΤΑ ( χώμα, άμμος κ.α. ), την παραγωγή ( με την εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού για την λειτουργία Μονάδας Εναλλακτικής Διαχείρισης Α.Ε.Κ.Κ.) ή και την εμπορία τέτοιων προϊόντων, καθώς και για άλλους περιβαλλοντικούς σκοπούς, που δεν θα παρεμποδίζουν τον ανωτέρω σκοπό».
γ. Στην ερχόμενη Συνεδρίαση της ΕΕ, Πέμπτη 28-7-11, συζητούνται θέματα διαγωνισμών για συμβάσεις υψηλότατου προϋπολογισμού και προφανώς μεγάλης χρονικής διάρκειας, αλλά και ανάθεσης σε ιδιώτες εργασιών που σαφώς εμπίπτουν στο αντικείμενο εργασίας των υπηρεσιών και του προσωπικού του ΕΣΔΚΝΑ: 
γ1) Έγκριση μελέτης και όρων διακήρυξης διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών περιβαλλοντικού ελέγχου στον αποκατεστημένο ΧΔΑ Σχιστού., προϋπολογισμού 1.228.046,46 ευρώ.
γ2). Έγκριση μελέτης και όρων διακήρυξης διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών μεταφροντίδας συντήρησης και ελέγχου στην ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής, προϋπολογισμού 1.957.710,13 ευρώ.
γ3) Έγκριση μελέτης και όρων διακήρυξης διαγωνισμού για τις «εργασίες συμπίεσης, στρώσης επικάλυψης απορριμμάτων», προϋπολογισμού 190.000,00 ευρώ. 
γ4) Έγκριση μελέτης και όρων διακήρυξης διαγωνισμού για τις «Εργασίες ημερήσιας κάλυψης απορριμμάτων στον ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής», προυπολογισμού 465.100,00 ευρώ.
δ. Οι αποφάσεις μετακινήσεων Δ/ντών –μετατάξεων προσωπικού ακόμη και εσωτερικών μετακινήσεων /ανάθεσης καθηκόντων. 

1.5 Τα σενάρια για επικείμενη νομοθετική ρύθμιση 
Οι πληροφορίες που κυκλοφορούν για επικείμενη ρύθμιση του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) με την οποία θα δοθεί η δυνατότητα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση (δηλαδή, στην ουσία στην ίδια την κυβέρνηση) να προκηρύξει Δημόσιο Διεθνή Διαγωνισμό για την εφαρμογή του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης Αποβλήτων της Αττικής (ΠΕΣΔΑ),   χωρίς προηγουμένως να έχει υπογραφεί σχετική προγραμματική σύμβαση με τον αρμόδιο φορέα της Αυτοδιοίκησης (τον ΕΣΔΚΝΑ ή το διάδοχο σχήμα που δημιουργείται με τον «Καλλικράτη», τον ΦΟΣΔΑ),επιβεβαιώνουν ακριβώς ότι για κάποιους το ζητούμενο δεν ήταν και δεν είναι η επίλυση των προβλημάτων διαχείρισης απορριμμάτων αλλά η ανάθεση των συγκεκριμένων έργων .
Με όλα αυτά, τη στιγμή που παραμένουν τα προβλήματα και οι ενστάσεις για την μη εφαρμογή διαδικασιών που η ΕΕ απαιτεί προκειμένου να εγκρίνει κοινοτικούς πόρους, .περιμένει κανείς ότι μπορεί να υπάρξει ομαλή και έγκαιρη υλοποίηση των έργων και διασφάλιση των οικονομικών πόρων που απαιτούνται?
Σε όσους ακόμη σήμερα εθελοτυφλούν και υποκριτικά, για να πραγματοποιήσουν τα σχέδια τους, επικαλούνται την κατεπείγουσα ανάγκη λύσης του προβλήματος της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων της Αττικής με δεδομένο ότι, σύμφωνα με όλους τους υπολογισμούς, ο μοναδικός εν λειτουργία ΧΥΤΑ, αυτός της Φυλής, πρόκειται να κορεσθεί το 2013, τον κίνδυνο απώλειας πόρων , κλπ η απάντηση είναι μία, και τη δίνει η ίδια η πραγματικότητα: 
Αν θέλουμε να έχουμε κοινοτικούς πόρους θα πρέπει η διαφάνεια, η διαβούλευση και η επιστημονική τεκμηρίωση να είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση. Σε διαφορετική περίπτωση αρκεί η προσφυγή ακόμη και ενός ατόμου στην Ε.Ε. για να μπλοκάρει την όλη διαδικασία.
Η ομαλή και έγκαιρη υλοποίηση έργων και η διασφάλιση των οικονομικών πόρων που απαιτούνται προϋποθέτει την τήρηση των διαδικασιών στρατηγικής περιβαλλοντικής εκτίμησης με δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο διαχείρισης απορριμμάτων που αφορά αυτά τα έργα. 


2. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο σήμερα καλείται η Περιφέρεια να δώσει απαντήσεις και λύσεις. Όμως το πλαίσιο έχει εκ των προτέρων υπονομευθεί. Έτσι ο νέος θεσμός της Περιφέρειας όσο αφορά τουλάχιστον στη διαχείριση των απορριμμάτων θα δώσει εξετάσεις κουβαλώντας όλες τις αμαρτίες του παρελθόντος. Εξετάσεις θα δώσουμε και εμείς , οι παρατάξεις και τα πρόσωπα . Σε μια σκηνή που στο πολιτικό επίπεδο λόγω της κρίσης όλα αλλάζουν ραγδαία και στο κοινωνικό επίπεδο η απαξίωση των πολιτικών δυνάμεων και των πολιτικών είναι η απτή πραγματικότητα. 
Σήμερα πλέον, μετά και από την Απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Το Περιφερειακό Συμβούλιο καλείται όχι να πάρει θέση για την μια ή την άλλη τεχνολογία αλλά αφενός για να επιβάλλει και να διασφαλίσει την τήρηση των απαιτούμενων διαδικασιών για τη λήψη αποφάσεων σε όλα τα στάδια και αφετέρου να διασφαλίσει τον ρόλο του διαβαθμιδικού συνδέσμου μη επιτρέποντας στην παρούσα διοίκηση ΕΣΔΚΝΑ να προβαίνει σε ενέργειες δεσμευτικές για τον διαβαθμιδικό σύνδεσμο. 
Πέρα από ιδεολογικές και πολιτικές διαχωριστικές γραμμές αν θέλουμε ως θεσμός και ως πρόσωπα να κερδίσουμε το ελάχιστο της εμπιστοσύνης των πολιτών θα πρέπει να προχωρήσουμε άμεσα στα εξής :

2.1 Αναλαμβάνουμε ως Περιφέρεια την αρμοδιότητα μας στον σχεδιασμό και υλοποιούμε χωρίς καθυστέρηση όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες Στρατηγικής Περιβαλλοντικής Εκτίμησης και Αναθεώρησης του ΠΕΣΔΑ, η ολοκλήρωση των οποίων είναι προϋπόθεση υλοποίησης νέων έργων. 
α. Για το σκοπό αυτό ζητάμε να κοινοποιηθούν στην Περιφέρεια όλες οι σχετικές μελέτες που εκπονούνται από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
β. Συγκροτούμε την «Περιφερειακή Επιτροπή Διαβούλευσης» κατ΄ άρθρο 186 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α/07-06-2010)
γ. Συστήνεται Ομάδα εργασίας με συμμετοχή όλων των παρατάξεων. 
δ. Διασφαλίζεται η υποστήριξη στη στελέχωση των υπηρεσιών της Περιφέρειας με αξιοποίηση των στελεχών του ΕΣΔΚΝΑ και άλλων υπηρεσιών του δημοσίου. 

2.2 Παρέμβαση του Περιφερειάρχη προς τη Διοίκηση του ΕΣΔΚΝΑ, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το Υπουργείο Εσωτερικών ώστε να σταματήσει από μέρους της Διοίκησης του ΕΣΔΚΝΑ η ανάληψη περαιτέρω δεσμεύσεων που υποθηκεύουν τον διαβαθμιδικό ΦοΔΣΑ 

2.3. Διεκδικούμε την άμεση σύσταση του Διαβαθμιδικού Φορέα.

2.4. Δεν συναινούμε να προχωρήσει οποιαδήποτε διαδικασία δημοπράτησης νέων έργων αξιοποίησης απορριμμάτων εάν προηγουμένως δεν έχουν ολοκληρωθεί από την Περιφέρεια οι διαδικασίες στρατηγικής περιβαλλοντικής εκτίμησης και σχετικής αναθεώρησης του ΠΕΣΔΑ. 

Είναι η στιγμή η Περιφέρεια να πάρει τις ευθύνες της. Εμείς, το τονίζουμε για άλλη μία φορά, δεν θα γίνουμε συνένοχοι στο νέο εγχείρημα της κυβέρνησης για τη μοιρασιά της πίτας και δεν θα χρεωθούμε σε καμία περίπτωση την αδράνεια της Περιφέρειας να παίξει το ρόλο της. 
Έχοντας κάνει αυτά τα βήματα αφενός θα γνωρίζουμε όλοι την πραγματική διάσταση των ζητημάτων και αφετέρου θα δούμε ως παρατάξεις που συναινούμε και που όχι.Με λίγα λόγια θα έχουμε το υπόβαθρο που πάνω του θα συμφωνούμε ή θα διαφωνούμε, βάσει των πραγματικών δεδομένων και όχι ιδεολογημάτων ή αγκυλώσεων ή διοχετευμένων στοιχείων και παραπληροφόρησης. 
Κάτι τελευταίο, η πλειοψηφούσα παράταξη δεν πρέπει ποτέ να ξεχνά ότι εκφράζει μια μόνο μικρή μειοψηφία του εκλογικού σώματος της Αττικής.

                                                                                                               26-7-2011





Δ).

Τα αναπάντητα ερωτήματα περιμένουν απαντήσεις από τον λαλίστατο κατά τα άλλα κύριο Σγουρό.…Ο κύριος Σγουρός γνωρίζει την μαφία των σκουπιδιών!


Σχόλιο με εύλογες απορίες και ... ερωτήσεις


Ο κύριος Σγουρός μιλάει για μαφία των σκουπιδιών (π.χ. απάντηση στο άρθρο του Άρη Χατζηγεωργίου στον Ελεύθερο τύπο στις 12-12-2012).

Γιατί δεν προσφεύγετε κύριε Σγουρέ στην Δικαιοσύνη, όπως οφείλεται από τον θεσμικό σας ρόλο (Περιφερειάρχης και Πρόεδρος του φορέα διαχείρισης απορριμμάτων ΕΔΣΝΑ);
Γιατί δεν ονομάζετε πρόσωπα, διασυνδέσεις, σχέσεις και συμφέροντα;
Η μαφία των σκουπιδιών λειτουργεί με την ανοχή σας και σήμερα; Αν λειτουργεί μέχρι σήμερα πώς την αντιμετωπίσατε; Αν λειτουργούσε κατά το παρελθόν, ποία η σχέση της με τους πρώην Προέδρους του ΕΣΔΚΝΑ (νυν ΕΔΣΝΑ) ΚYΡΙΟΥΣ Χιωτάκη και Μαστοράκο; Την αντιμετώπισαν; Πότε; Πού; Πώς;
Η μαφία των σκουπιδιών μπορούσε να υπάρξει χωρίς την διαπλοκή της με τον ΕΣΔΚΝΑ (νυν ΕΔΣΝΑ), την εκάστοτε διοίκησή του, το προσωπικό του και τους ΑΞΙOΤΙΜΟΥΣ Συμβούλους και Εξωτερικούς Συνεργάτες;
Η μαφία των σκουπιδιών μπορούσε να υπάρξει δίχως την κάλυψη Πολιτικών και Δικαστών;
Η μαφία των σκουπιδιών μπορούσε να σταθεί με έντιμους υπαλλήλους;
Οι έντιμοι υπάλληλοι υπέστησαν διώξεις εντός κι εκτός υπηρεσίας;
Οι ανέντιμοι σκαρφάλωσαν στη ιεραρχία του ΕΔΣΝΑ με παράνομες και παράτυπες μεθοδεύσεις (εύκολες υπογραφές);
Το Δημόσιο ζημιώθηκε από την δράση της και τα σκάνδαλα;
Χρεώνετε και στην μαφία των σκουπιδιών η μαύρη τρύπα στα οικονομικά του ΕΔΣΝΑ;
Έχουν απειληθεί υπάλληλοι του ΕΔΣΝΑ;
Έχουν γίνει απόπειρες δολοφονίας;
Υπάρχει μαύρο χρήμα;
Θα πέσουν στα μαλακά ... με νομικίστικες ντρίπλες ...οι μαυροχρηματαίοι;
Υπάρχουν πλαστά έγγραφα;
Έχουν καταστραφεί αρχεία;
Υπάρχει ύποπτος πλουτισμός;
Οι εργολάβοι ή κάποιοι από αυτούς ήσαν ή είναι στη μαφία;
Αν δεν συμβαίνουν όλα αυτά και άλλα πολλά, πώς η μαφία είναι
…μαφία;
Εσείς γνωρίζετε, δεν γνωρίζεται ή δεν θέλετε να γνωρίζετε τα έργα και τις ημέρες της μαφίας των σκουπιδιών;
Σε κάθε περίπτωση, επειδή είστε σοβαρός, γιατί η καταγγελία σας δεν έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης;

Αναμένονται με ενδιαφέρον οι … αναπάντητες ερωτήσεις!

Ο Εκδορεύς, πρόχειρα, πάντα σοβαρός …  μα … εν βρασμώ ψυχής... και πρόθυμος βοηθός του κυρίου Σγουρού στον αγώνα του εναντίον της μαφίας των σκουπιδιών ... όταν αυτός ... ξεκινήσει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου