Η αντιπαράθεση μεταξύ των Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και Κώστα Βαξεβάνη που σήμερα κορυφώνεται έχει παρελθόν. Εχει ξεκινήσει πριν αρκετά χρόνια και τώρα ξανάνοιξε το μέτωπο με αφορμή τον τρόπο που αντιμετώπισαν τον πλοιοκτήτη Θεόδωρο Κουντούρη και το ναυάγιο του πλοίου «Αγία Ζώνη ΙΙ» που είχε σαν συνέπεια την τεράστια οικολογική καtαστροφή στον Σαρωνικό.
Πριν εστιαστούμε σ’ αυτό το θέμα να πούμε δυο λόγια γι’ αυτούς τους δημοσιογράφους. Ο Τριανταφυλλόπουλος είναι ο καθρέφτης των εκάστοτε εργοδοτών του. Αυτοί είναι, οι εργολάβοι, οι πετρελαιάδες, οι εφοπλιστές καναλάρχες, που πρόσφεραν όλα αυτά τα χρόνια εκλεκτό ράφι στα «μαγαζιά» τους για να πουλάει ο Τριανταφυλλόπουλος την «αποκαλυπτική» προστυχιά, τις υποκλοπές περί την βουβωνική χώρα και τη χολέρα του εκφασισμού σαν «δημοσιογραφία», ανέφερε περασμένη ανάρτησή μας.
Είναι ένας δημοσιοκάφρος που έχει ειδικευτεί στον τηλεοπτικό κανιβαλισμό, και στο όνομα της αναγνωσιμότητας της ιστοσελίδας του και για τα νούμερα τηλεθέαση έχει συκοφαντήσει και εξευτελίσει δεκάδες ανθρώπους αναφερόμενος στην προσωπική ζωή τους. (Του μακαρίτη Ασλάνη, του Χάρη Τομπούρογλου του Στέφανου Κορκολή κ.α).
Ο μακαρίτης Σ. Γκιόλιας, πρώην δεξί χέρι του Τριανταφυλλόπουλου χρέωνε στον πρώην εργοδότη του ότι είναι ένας στυγνός εργοδότης, που ξεζουμίζει τους ανασφάλιστους εργαζόμενους του, (υπάρχει και η μαρτυρία πρώην εργαζόμενης στην "ζούγκλα"), μια ψυχοπαθητική προσωπικότητα και ένας εν δυνάμει δολοφόνος.
Επίσης ένα άλλο μπουμπούκι της δημοσιοκαφρικής πιάτσας ο Γ. Παπαγιάννης, έγραψε στο μπλογκ του ότι ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος «όταν ήταν φοιτητής στην Ιταλία κάρφωνε τους συμφοιτητές του στην Χούντα». Κι αυτό το κατάπιε αμάσητο ο «ζούγκλας». Δεν είναι κάπως περίεργο να σε αποκαλούν δημοσίως χαφιέ της ασφάλειας και εσύ να μην αντιδράς;
Ετσι, λοιπόν εμείς μείναμε με την απορία. Ο Τριανταφυλλόπουλος στα φοιτητικά του χρόνια ήταν χαφιές της χούντας και φοβήθηκε μήπως ο Παπαγιάννης αποδείξει τον ισχυρισμό του στις δικαστικές αίθουσες ή συνέβη παρασκηνιακά κάποια υπόγεια συμφωνία για να μην ακουστούν πράγματα στο δικαστήριο που η «πλέμπα» δεν πρέπει να μάθει σχετικά με όσα συμβαίνουν «στον όμορφο, ηθικό κόσμο» των δημοσιοκάφρων;
Και γενικά έχει το "ταλέντο" να κλείνει -προφανώς με παρασκηνιακές μεθοδεύσεις- τα μέτωπα που ανοίγει κατά καιρούς με συναδέλφους του ο Μ.Τ. Πολύ χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της αντιπαράθεσης που είχε με τον Θέμο Αναστασιάδη όταν ναυάγησε η προσπάθεια τους να συνεκδόσουν την φυλλάδα "Πρώτο Θέμα".
Αρχικά και μετά το "διαζύγιο" τους η φυλλάδα του Θέμου βάζει στο στόχαστρο της τον Τριανταφυλλόπουλο,αφήνοντας σε βάρος του φρικτά υπονοούμενα. Δημοσιεύει σε αποκλειστικότητα την κατάθεση που έχει δώσει στην «Αντιτρομοκρατική» η σύζυγος του Σ. Γκιόλια, Αδαμαντία. Σύμφωνα μ΄αυτή ο μακαρίτης σύντροφος της «Μας έλεγε ότι θα τον σκοτώσει ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και θα φανεί ότι είναι η Σέχτα».
Το ίδιο δημοσίευμα ανέφερε ότι παρόμοια κατάθεση έχει πριν 3,5 χρόνια στον τότε διευθυντή της Αντιτρομοκρατικής Αλκιβιάδη Τζοϊτη και ο αδελφός του Σωκράτη Γκιόλια, Περικλής ο οποίος μεταξύ άλλων τόνιζε: «Με το Σωκράτη είχαμε πάρα πολύ καλές σχέσεις λόγω και της ηλικίας. Από μικροί ήμαστε κάτι σαν δίδυμοι. Μετά την παραίτησή από τις εκπομπές του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου ο Σωκράτης μου εκμυστηρευόταν τον φόβο ότι ο Τριανταφυλλόπουλος θα τον σκοτώσει. Στην ερώτησή μου από που το συμπεραίνει αυτό, μου απαντούσε: "Τον ξέρω καλά πώς σκέφτεται"».
Κι ενώ θα περίμενε κανείς μετά απ' αυτό το δημοσίευμα η υπόθεση να πάρει συγκλονιστικές διαστάσεις, ξαφνικά την τρώει το σκοτάδι και κάθε αντιπαράθεση Αναστασιάδη - Τριανταφυλλόπουλου εξαφανίζεται.
Ο Τριανταφυλλόπουλος βρίσκεται εκδότης της -αποτυχημένης- εφημερίδας "VETO" την οποία κυκλοφορεί με θαλασσοδάνεια που πήρε με "ειδικές μεθοδεύσεις" και τα οποία πλήρωσε ο Ελληνικός λαός και όλα μέλι -γάλα.
Πάμε τώρα στον Κώστα Βαξεβάνη. Ξεκίνησε την επαγγελματική του διαδρομή σαν μαχητικός δημοσιογράφος του "Ριζοσπάστη" το 1985. Αργότερα σαν εκδότης του περιοδικού "Hot Doc" εξακολουθούσε να διατυπώνει ριζοσπαστικές απόψεις και να προχωράει σε αποκαλυπτικά ρεπορτάζ. Και όλα αυτά μέχρι την στιγμή που αποφάσισε να μπει στα μεγάλα σαλόνια της αστικής δημοσιογραφίας με την έκδοση της εφημερίδας "Documento¨. Και από κει και πέρα συνέβη το αναμενόμενο. Δημοσιογράφοι, λάμβαναν άνωθεν παραγγελίες για συγκεκριμένα θέματα, αποκαλύπτοντας σκάνδαλα μόνο για τους πολιτευτές της Νέας Δημοκρατίας και όσους έχει βάλει σε στόχο το μέγαρο Μαξίμου. Εφτασε, λοιπόν η εφημερίδα του Κ.Β. να είναι, με κραυγαλέο τρόπο, δεμένη στο άρμα της επικοινωνιακής διαχείρισης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Ταυτόχρονα η "μεταμόρφωση" του Κ. Βαξεβάνη, ραγδαία και αποκαλυπτική. Ενώ για τον ίδιο κάποτε οι τράπεζες εξαγόραζαν μέσω διαφημίσεων "κοστολογημένη σιωπή" από τα ΜΜΕ, σήμερα έγιναν "ευαγή ιδρύματα" και σαν τέτοια πλημμύρισαν με ολοσέλιδες διαφημίσεις τους το εκδοτικό του εγχείρημα.
Είναι φανερό ότι αυτός ο "πόλεμος" μεταξύ των καθεστωτικών δημοσιογράφων θα συνεχιστεί και θα έχει σαν αποτέλεσμα να βγαίνουν τα "άπλυτα" τους στην επιφάνεια.
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/09/blog-post_25.html
Πριν εστιαστούμε σ’ αυτό το θέμα να πούμε δυο λόγια γι’ αυτούς τους δημοσιογράφους. Ο Τριανταφυλλόπουλος είναι ο καθρέφτης των εκάστοτε εργοδοτών του. Αυτοί είναι, οι εργολάβοι, οι πετρελαιάδες, οι εφοπλιστές καναλάρχες, που πρόσφεραν όλα αυτά τα χρόνια εκλεκτό ράφι στα «μαγαζιά» τους για να πουλάει ο Τριανταφυλλόπουλος την «αποκαλυπτική» προστυχιά, τις υποκλοπές περί την βουβωνική χώρα και τη χολέρα του εκφασισμού σαν «δημοσιογραφία», ανέφερε περασμένη ανάρτησή μας.
Είναι ένας δημοσιοκάφρος που έχει ειδικευτεί στον τηλεοπτικό κανιβαλισμό, και στο όνομα της αναγνωσιμότητας της ιστοσελίδας του και για τα νούμερα τηλεθέαση έχει συκοφαντήσει και εξευτελίσει δεκάδες ανθρώπους αναφερόμενος στην προσωπική ζωή τους. (Του μακαρίτη Ασλάνη, του Χάρη Τομπούρογλου του Στέφανου Κορκολή κ.α).
Επίσης ένα άλλο μπουμπούκι της δημοσιοκαφρικής πιάτσας ο Γ. Παπαγιάννης, έγραψε στο μπλογκ του ότι ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος «όταν ήταν φοιτητής στην Ιταλία κάρφωνε τους συμφοιτητές του στην Χούντα». Κι αυτό το κατάπιε αμάσητο ο «ζούγκλας». Δεν είναι κάπως περίεργο να σε αποκαλούν δημοσίως χαφιέ της ασφάλειας και εσύ να μην αντιδράς;
Ετσι, λοιπόν εμείς μείναμε με την απορία. Ο Τριανταφυλλόπουλος στα φοιτητικά του χρόνια ήταν χαφιές της χούντας και φοβήθηκε μήπως ο Παπαγιάννης αποδείξει τον ισχυρισμό του στις δικαστικές αίθουσες ή συνέβη παρασκηνιακά κάποια υπόγεια συμφωνία για να μην ακουστούν πράγματα στο δικαστήριο που η «πλέμπα» δεν πρέπει να μάθει σχετικά με όσα συμβαίνουν «στον όμορφο, ηθικό κόσμο» των δημοσιοκάφρων;
Και γενικά έχει το "ταλέντο" να κλείνει -προφανώς με παρασκηνιακές μεθοδεύσεις- τα μέτωπα που ανοίγει κατά καιρούς με συναδέλφους του ο Μ.Τ. Πολύ χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της αντιπαράθεσης που είχε με τον Θέμο Αναστασιάδη όταν ναυάγησε η προσπάθεια τους να συνεκδόσουν την φυλλάδα "Πρώτο Θέμα".
Αρχικά και μετά το "διαζύγιο" τους η φυλλάδα του Θέμου βάζει στο στόχαστρο της τον Τριανταφυλλόπουλο,αφήνοντας σε βάρος του φρικτά υπονοούμενα. Δημοσιεύει σε αποκλειστικότητα την κατάθεση που έχει δώσει στην «Αντιτρομοκρατική» η σύζυγος του Σ. Γκιόλια, Αδαμαντία. Σύμφωνα μ΄αυτή ο μακαρίτης σύντροφος της «Μας έλεγε ότι θα τον σκοτώσει ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και θα φανεί ότι είναι η Σέχτα».
Το ίδιο δημοσίευμα ανέφερε ότι παρόμοια κατάθεση έχει πριν 3,5 χρόνια στον τότε διευθυντή της Αντιτρομοκρατικής Αλκιβιάδη Τζοϊτη και ο αδελφός του Σωκράτη Γκιόλια, Περικλής ο οποίος μεταξύ άλλων τόνιζε: «Με το Σωκράτη είχαμε πάρα πολύ καλές σχέσεις λόγω και της ηλικίας. Από μικροί ήμαστε κάτι σαν δίδυμοι. Μετά την παραίτησή από τις εκπομπές του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου ο Σωκράτης μου εκμυστηρευόταν τον φόβο ότι ο Τριανταφυλλόπουλος θα τον σκοτώσει. Στην ερώτησή μου από που το συμπεραίνει αυτό, μου απαντούσε: "Τον ξέρω καλά πώς σκέφτεται"».
Κι ενώ θα περίμενε κανείς μετά απ' αυτό το δημοσίευμα η υπόθεση να πάρει συγκλονιστικές διαστάσεις, ξαφνικά την τρώει το σκοτάδι και κάθε αντιπαράθεση Αναστασιάδη - Τριανταφυλλόπουλου εξαφανίζεται.
Ο Τριανταφυλλόπουλος βρίσκεται εκδότης της -αποτυχημένης- εφημερίδας "VETO" την οποία κυκλοφορεί με θαλασσοδάνεια που πήρε με "ειδικές μεθοδεύσεις" και τα οποία πλήρωσε ο Ελληνικός λαός και όλα μέλι -γάλα.
Πάμε τώρα στον Κώστα Βαξεβάνη. Ξεκίνησε την επαγγελματική του διαδρομή σαν μαχητικός δημοσιογράφος του "Ριζοσπάστη" το 1985. Αργότερα σαν εκδότης του περιοδικού "Hot Doc" εξακολουθούσε να διατυπώνει ριζοσπαστικές απόψεις και να προχωράει σε αποκαλυπτικά ρεπορτάζ. Και όλα αυτά μέχρι την στιγμή που αποφάσισε να μπει στα μεγάλα σαλόνια της αστικής δημοσιογραφίας με την έκδοση της εφημερίδας "Documento¨. Και από κει και πέρα συνέβη το αναμενόμενο. Δημοσιογράφοι, λάμβαναν άνωθεν παραγγελίες για συγκεκριμένα θέματα, αποκαλύπτοντας σκάνδαλα μόνο για τους πολιτευτές της Νέας Δημοκρατίας και όσους έχει βάλει σε στόχο το μέγαρο Μαξίμου. Εφτασε, λοιπόν η εφημερίδα του Κ.Β. να είναι, με κραυγαλέο τρόπο, δεμένη στο άρμα της επικοινωνιακής διαχείρισης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Ταυτόχρονα η "μεταμόρφωση" του Κ. Βαξεβάνη, ραγδαία και αποκαλυπτική. Ενώ για τον ίδιο κάποτε οι τράπεζες εξαγόραζαν μέσω διαφημίσεων "κοστολογημένη σιωπή" από τα ΜΜΕ, σήμερα έγιναν "ευαγή ιδρύματα" και σαν τέτοια πλημμύρισαν με ολοσέλιδες διαφημίσεις τους το εκδοτικό του εγχείρημα.
Ενώ κάποτε παρίστανε τον "φιλεργατικό" δημοσιογράφο έρχεται η καταγγελία των άνεργων δημοσιογράφων Μαρίας Κωνσταντοπούλου και Δημοσθένη Χριστόπουλου να κάνει σμπαράλια αυτή την εικόνα. Η εργοδοσία της ιστοσελίδα της εφημερίδας Docomento τους ζήτησε να δουλεύουν για 330 ευρώ καθαρά με μπλοκάκι, 9ωρο, συν δύο ΣΚ το μήνα, δουλειά απ’ το σπίτι
Ο "λειτουργός της ενημέρωσης" αυτός ο οποίος μας διδάσκει για το «πώς πρέπει να είναι η δημοσιογραφία», ο «δημοσιογράφος των πολλών αποκαλύψεων και των διεθνών βραβείων», έχει καταντήσει ιμάντας μεταβίβασης της επικοινωνιακής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.
Παρουσιάζεται η ιστοσελίδα "ζούγκλα" και κατηγορεί για δημοσιογραφική απάτη τον Κώστα Βαξεβάνη γιατί στην ιστοσελίδα «Κουτί της Πανδώρας», στο σχετικό ρεπορτάζ για το ναυάγιο, ανάμεσα στους εμπλεκόμενους παραλείπετε να αναφερθεί το όνομα του Μάνθου Γιουρτζόγλου "ο οποίος έχει και περίοπτη θέση στην εταιρεία του εφοπλιστή Θεόδωρου Κουντούρη αφού όπως φαίνεται σε αυτόν καταλήγουν οι παραγγελίες αλλά και από αυτόν ξεκινούν τα «μπάρκα»". Κι αυτό συμβαίνει γιατί σύμφωνα με το δημοσίευμα της "ζούγκλας", ο Γιουρτζόγλου "είναι γνωστός ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ με έντονη δράση και κυρίως με εκπομπή στην «επαναστατική» ΕRTOpen".
Μετά απ' αυτή την εξέλιξη ο Κ. Βαξεβάνης, σήκωσε το "γάντι" και απαντάει
από την ιστοσελίδα του:
Μάκη δεν είναι βρυχηθμός, είναι το εντερικό σου σύστημα
Να χτυπάς πτώματα και άνανδρο είναι και δεν έχει νόημα. Με αυτή την έννοια, το να χαραμίζεις έστω και πέντε λέξεις για το Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, μπορεί και να παρεξηγηθεί. Αλλά από την άλλη, το να ανακόπτεις τον εθνικό ηδονοβλεψία από νέα συμβόλαια , έχει μια κάποια χρησιμότητα.
Ο Τριανταφυλλόπουλος, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Άδωνη και την παρέα του, ανέβασε στο site του, πως το koutipandoras.gr (και εγώ προσωπικά) κάναμε δημοσιογραφική απάτη.
Δηλαδή κάναμε photoshop σε φωτογραφία που έδειχνε τα μέλη της εταιρείας που ρύπανε το Σαρωνικό και αντικαταστήσαμε ένα πρόσωπο με ένα άλλο. Φυσικά ο Τριανταφυλλόπουλος ήξερε την αλήθεια γιατί τη γράψαμε και την επιβεβαίωσε και το site ellinikahoaxes όπως και πολλοί άλλοι στο διαδίκτυο. Το koutipandoras.gr είχε αναρτήσει τη φωτογραφία από το site της εταιρείας παραθέτοντας μάλιστα και το link εκτός από τη φωτογραφία. Στη συνέχεια, όπως φαίνεται και από την αποθηκευμένη από τη Google σελίδα, η εταιρεία άλλαξε τα πρόσωπα στο site της. Τριανταφυλλόπουλος, Άδωνης, Βαρβιτσιώτης και ένα χρυσαυγίτικο blog με σχέσεις με τον Άδωνη, αποκάλυψαν την «απάτη Βαξεβάνη» δηλαδή την αλλαγή από εμάς της φωτογραφίας.
«Γράψτους εκεί που πρέπει να τους γράψεις και μη χαραμίζεις λέξεις» μου είπε ένας φίλος που τα παρακολούθησε όλα αυτά. Μπορεί να έχει και δίκιο, αλλά μια που ο Τριανταφυλλόπουλος, ξύνεται στη γκλίτσα του τσομπάνη έστω και για να του δώσει κάποιος σημασία ή για να τον νοικιάσει κανένας σε τιμή ευκαιρίας, είπα να γράψω.
Ο Τριανταφυλλόπουλος έχει πολλούς λόγους για να με μισεί και μένα και την ομάδα μου. Αποκαλύψαμε την μεγάλη απάτη με τα νανογιλέκα , και η αποκάλυψη, του αφαίρεσε έσοδα (σε αυτόν και τον συνεταίρο του) πάνω από 6 εκατομμύρια. Στείλαμε τα γιλεκάκια σε τρια Πανεπιστήμια που αποφάνθηκαν για την απάτη. Απευθυνθήκαμε στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και το ΕΣΡ και απαγορεύθηκε να κάνει παραπλανητικές διαφημιστικές εκπομπές εμφανίζοντας τον εαυτό του ως Ιησού του δημοσιογραφικού Βόθρου, που φορώντας γιλεκάκια σήκωνε ανάπηρους από την αναπηρική καρέκλα. Ο Τριανταφυλλόπουλος οδήγησε τον συνεταίρο του σε δικαστικές περιπέτειες μαζί μας και καταστράφηκε.
Αποκαλύψαμε ακόμη πως πήρε 11 εκατομμύρια από τον Όμιλο Λαυρεντιάδη τα οποία διοχέτευσε σε προσωπικούς λογαριασμούς κλείνοντας την εφημερίδα που είχε ανοίξει μαζί του (το δημοσίευμά μας προκάλεσε εισαγγελική έρευνα)
Το κυριότερο όμως είναι πως αποκαλύψαμε, πως η Αντιτρομοκρατική, ενώ υπήρχαν καταθέσεις που κατονόμαζαν τον Τριανταφυλλόπουλο ως εμπλεκόμενο στη δολοφονία του πρώην συνεργάτη του Σωκράτη Γκιόλια, δεν ερεύνησε ποτέ την πιθανότητα μιας τέτοιας σχέσης.
Άρα ο Τριανταφυλλόπουλος έχει τα δίκια του. Το μεγάλο του μίσος όμως δεν προέρχεται από την έκθεσή του από εμάς. Το μένος του καθοδηγείται από το φθόνο και τον χολερικό του χαρακτήρα.
Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος πλούτισε εμφανίζοντας ως ερευνητική δημοσιογραφία την κλειδαρότρυπα, την βρωμερή έκθεση απλών ανθρώπων που δεν είχαν δημόσιο ρόλο και φυσικά τα συμβόλαια.
Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος πλούτισε εμφανίζοντας ως ερευνητική δημοσιογραφία την κλειδαρότρυπα, την βρωμερή έκθεση απλών ανθρώπων που δεν είχαν δημόσιο ρόλο και φυσικά τα συμβόλαια.
Την εποχή που ήταν παντοδύναμος υπήρχαν δύο είδη τηλεοπτικής δημοσιογραφίας, αυτή της σιωπής και αυτή των «πιέσεων». Το βρώμικο νταραβέρι το οποίο μάλιστα πλαισίωναν δεκάδες επώνυμοι στα πάνελ του Τριανταφυλλόπουλλου, εμφανιζόταν ως αποκαλυπτική δημοσιογραφία.
Ο κύκλος αυτός έκλεισε, γιατί τέλειωσαν οι πελάτες του Τριανταφυλλόπουλλου. Η κρίση εξάλλου έκανε τον κόσμο πιο ώριμο περί τα τηλεοπτικά και γρήγορα όλοι κατάλαβαν πως ο Ταρζάν δεν ήταν παρά μια μαιμού που ανεβαίνοντας ψηλά απλώς είχε φανεί ο κώλος της.
Ο Τριανταφυλλόπουλος έμεινε απελπιστικά μόνος αλλά κυρίως αδύναμος σε δημόσια θέα. Κανένας δεν τον θέλει, κανένα κανάλι πια δεν τον χρειάζεται αφού δεν μπορεί να λύσει κανένα από τα προβλήματα για τα οποία τον νοίκιαζαν. Το σημαντικότερο είναι πως δεν τον φοβάται κανένας.
Καβάλα στο άλογο της αφήγησης που έχει για τον εαυτό του τρέχει προς την καταστροφή. Ο χαρακτήρας του όμως δεν του επιτρέπει ούτε αυτογνωσία, ούτε ταπεινότητα. Καταπίνει περιφρόνηση και φτύνει χολή. Δεν μπορεί να αντέξει την υγιή ισχύ που μπορεί να έχει ένα Μέσο Ενημέρωσης που δεν ανήκει σε αφεντικά την ώρα που ο ίδιος βυθίζεται στην αφάνεια. Στέλνει απευθείας μηνύματα DM, σε χρήστες του twitter για να βρίσει και να συκοφαντήσει συναδέλφους του και κατασκευάζει κάθε μέρα την προσωπική του σπουδαιότητα που διαρκεί μέχρι να του απαντήσει κάποιος.
Ο Μάκης τέλειωσε μαζί με όλο τον κύκλο της μπανιέρας και των βρομόνερων που εμφάνιζαν ως ροδοπέταλα. Ο Μάκης και ο Θέμος και όλοι αυτοί που κράτησαν την Ελλάδα στην αυταπάτη της οποίας ήταν μοναδικοί ήρωες, μπορεί να μη το γνωρίζει ο κόσμος, αλλά περνούν δύσκολες στιγμές. Απομονωμένοι, χωρίς φίλους και εκτίμηση, ζουν την τραγική πτώση τους με μοναδικό όπλο να κάνουν εμετό πάνω σε κάποιον που θεωρούν υπεύθυνο για όσα έκαναν. Στη συνέχεια δείχνουν στο μέρος του και λένε «κοίτα είναι βρώμικος και αυτός».
Παλεύει ο Τριανταφυλλόπουλος να κλείσει κανένα συμβόλαιο, δείχνοντας πρόθυμος να χτυπήσει τους κοινούς εχθρούς. Κανένας πια δεν τον παίρνει στα σοβαρά. Ούτε επενδυτές από τις ρωσικές στέπες, τους οποίους έτρεξε να συνδράμει αυτόκλητα. Αυτός ο ισοπεδωμένος Τριανταφυλλόπουλος, μπερδεύει καμιά φορά τα αέρια από το εντερικό του σύστημα και πιστεύει και ο ίδιος πως είναι βρυχηθμός λιονταριού. Φυσικά και δεν του μυρίζει τίποτα ώστε να καταλάβει. Τόσα χρόνια στο βόθρο
Είναι φανερό ότι αυτός ο "πόλεμος" μεταξύ των καθεστωτικών δημοσιογράφων θα συνεχιστεί και θα έχει σαν αποτέλεσμα να βγαίνουν τα "άπλυτα" τους στην επιφάνεια.
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/09/blog-post_25.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου