Ήταν το 2000, όταν το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω διαφημιστικού σποτ μας ενημέρωνε για το νέο μας νόμισμα, που θα κυκλοφορούσε δύο χρόνια αργότερα.
Η διαφήμιση μας διαβεβαίωνε για τον μακροχρόνιο σχεδιασμό της νομισματικής ένωσης, ενώ μας υποσχόταν ανάπτυξη και σταθερότητα...
Σήμερα, 15 ολόκληρα χρόνια μετά, η πραγματικότητα καθιστά τη διαφήμιση ως παραπλανητική, καθώς το... «σίγουρο μέλλον» που ευαγγελίζεται απέχει έτη φωτός από την καθημερινότητα των πολιτών...
http://www.zougla.gr/perierga/article/diafimisi-tou-2000-gia-to-evro-anaptiksi-sta8erotita-ke-sigouro-melon
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου