Ακόμη μια καταγγελία σε βάρος του ΙΚΑ κάνει αναγνώστρια του enikos.gr από τον Πειραιά.
Συγκεκριμένα, η αναγνώστρια επισκέφθηκε σήμερα το υποκατάστημα του ΙΚΑ στην Αγ. Σοφία Πειραιά προκειμένου να κλείσει ένα ραντεβού με γιατρό.
Η αναγνώστρια βρέθηκε μπροστά σε μια τεράστια ουρά ασφαλισμένων, για την εξυπηρέτηση των οποίων υπήρχε ένας μόνο υπάλληλος, ο οποίος προσπαθούσε να βοηθήσει τον κόσμο και να κλείσει τα ραντεβού.
Αφού η αναγνώστριά μας διαμαρτυρήθηκε για την κατάσταση αυτή, έπιασε κουβέντα με τον μοναδικό υπάλληλο που βρισκόταν πίσω από το γκισέ, και της είπε ότι η εταιρεία που έχει αναλάβει να κλείνει τα ραντεβού, τους μείωσε τις ώρες απασχόλησης από 35 σε 20, με αποτέλεσμα να δουλεύει μόνο ένα άτομο ανά βάρδια προκειμένου να βγουν οι βάρδιες.
Ο συγκεκριμένος υπάλληλος πρόσθεσε δε, ότι περιμένουν από μέρα σε μέρα να τους διώξουν και να καταργηθεί εντελώς η υπηρεσία αυτή –για το κλείσιμο των ραντεβού από τα υποκαταστήματα και να γίνεται μόνο τηλεφωνικά.
«Υποχρεωτικά δηλαδή να πληρώνουμε για ένα ραντεβού -μετά από την αναμονή στο τηλέφωνο- 5 ή 6 ευρώ. Αίσχος» καταλήγει η αναγνώστρια.
http://www.enikos.gr/society/74111,Oyres_sto_IKA_gia_ena_rantevoy.html
http://www.enikos.gr/society/74111,Oyres_sto_IKA_gia_ena_rantevoy.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου