Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Στη δουλειά, στη ζωή και στην πρώτη γραμμή του αγώνα ο εργαζόμενος με σκλήρυνση κατά πλάκας που απέλυσε η «Παπαστράτος»


Ο εργαζόμενος με σκλήρυνση κατά πλάκας που απολύθηκε από την «Παπαστράτος» μίλησε στην εκπομπή «Στη δουλειά & στον αγώνα» που μεταδίδεται από το ραδιόφωνο της ΕΡΤopen για την περιπέτεια στην οποία μπήκε εξαιτίας της υγείας του.

Από τη στιγμή που έμαθαν στη δουλειά του το σοβαρό πρόβλημα με την υγεία του, λέει μεταξύ άλλων ο εργαζόμενος, ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την απόλυσή του: Η εργοδοσία «δρομολόγησε μεθοδικά το πώς θα μπορώ να φανώ ανεπαρκής. Άρχισαν να με απομονώνουν, να μην παίρνω επιπλέον καθήκοντα, να εμποδίζονται οι συνάδελφοι που ήθελαν να συνεργαστούν μαζί μου, να εμποδίζεται η ανάδειξη της δουλειάς μου»…
Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει και ως μια απόδειξη κατάρριψης του επιχειρήματος της «ανεπάρκειας» από την εργοδοσία της «Παπαστράτος», η εταιρεία δύο ημέρες πριν από την απόλυσή του: «είχε χρησιμοποιήσει δικιά μου δουλειά, που την είχα στηρίξει σε ιδιωτικό σεμινάριο που πήγα με δικό μου κόστος και δική μου πρωτοβουλία. Το υλικό το χρησιμοποίησε η εταιρεία και το εφάρμοσε στο εργοστάσιο».
Αναφορικά με την καταγγελία της σύμβασής του και την αιτιολογία «λόγω ανεπιτυχούς δοκιμής», σημειώνει χαρακτηριστικά: «αυτό για εμένα είναι πολύ πιο βαρύ από την ασθένειά μου. Το να μου πει κάποιος ότι είμαι ανεπαρκής, με βάση τις σπουδές μου και την πορεία μου στη δουλειά όλα αυτά τα χρόνια, είναι δεκαπλάσιο χτύπημα. Είναι βάναυση προσβολή της προσωπικότητάς μου. Και ο λόγος που έχω φθάσει το θέμα μέχρι εδώ είναι καθαρά λόγω αξιοπρέπειας».
«Θέλω», επισημαίνει, «με τον αγώνα μου να ανοίξω δρόμο για άλλους: το ρατσισμό που υπάρχει για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τους χρόνια πάσχοντες, που οι περισσότεροι, είτε είναι αποκλεισμένοι από την αγορά εργασίας, είτε οι τυχεροί που έχουν ενταχθεί στον αγορά εργασίας αναγκάζονται και κρύβουν το πρόβλημα τους -και πιθανώς δεν έχουν ούτε τις παροχές που έχουν βάσει της διεθνούς νομοθεσίας και την ελληνικής, ούτε την εξέλιξη που θα είχαν στην εργασία τους, εάν δεν υπήρχε προκατάληψη από τους εργοδότες». Παράλληλα, προσθέτει, «θεωρώ ότι εκπροσωπώ τους έλληνες επιστήμονες που αναγκάστηκαν και μετανάστευσαν λόγω της αναξιοκρατίας της Ελλάδας», για να αναρωτηθεί: «Και όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα, πώς είναι δυνατόν να θέλει να γυρίσει ο άλλος πίσω;»
Ακούστε το απόσπασμα από την εκπομπή «Στη δουλειά & στον αγώνα» (17-12-16).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου