
Δ.Κ.
Στους διαδρόμους του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής πήρε την εκδίκησή του από τον γ.γ. του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα…
Ο λόγος για τον πρόεδρο της Λαϊκής Ενότητας, Παναγιώτη Λαφαζάνη ο οποίος απευθυνόμενος στον κ. Κουτσούμπα (σ.σ. με αφορμή δηλώσεις του τελευταίου) είπε: Κάνεις… λαφαζανιές!
http://www.zougla.gr/parapolitiki/article/h-ekdikisi-tou-lafazani
Παραδεχόμενος ουσιαστικά πως οι "λαφαζανιές" δεν είναι και ό,τι καλύτερο έ; Μωρέ μπράβο, τέτοια ειλικρίνεια από οπορτουνιστή δεν τη περίμενα. Έστω και λόγο της καλπάζουσας βλακείας του… Σίγουρα δεν είναι τρολλιά έ;
ΑπάντησηΔιαγραφήγκαουρ