Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

«Ελάτε για κατάσχεση …σας περιμένω»


Ξεκίνησαν πάλι οι απειλές για κατασχέσεις από χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία. Υπέρογκες ασφαλιστικές οφειλές, 26% φόρος από το πρώτο ευρώ, αναδουλειά, χιλιάδες οι κατεστραμμένοι αυτοαπασχολούμενοι επαγγελματίες. Τι κάνουμε αναρωτιούνται; Η παρακάτω οργισμένη και απόλυτα τεκμηριωμένη επιστολή – ασφαλισμένου στον ΟΑΕΕ απαντάει επί της ουσίας … 


Η απαντητική επιστολή ενός αυτοαπασχολούμενου στις απειλές του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών 


Ο Γιώργος Ζαχάρος είναι αυτοαπασχολούμενος, «τεντάς» στο επάγγελμα. Στις 29 Αυγούστου πήρε από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών «ατομική ειδοποίηση» ότι από τα τέλη του 2011 μέχρι και τον Ιούλη του 2014 χρωστάει στον ΟΑΕΕ 14.724,82 ευρώ. Με τα πρόσθετα τέλη, το τελικό ποσό της οφειλής αυξήθηκε στα 14.823,47 ευρώ. Να πώς περιγράφει ο ίδιος την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, σε απαντητική επιστολή – ένσταση, την οποία ετοιμάζεται να καταθέσει στο ΚΕΑΟ: 

«Στις 29/8/2014 έλαβα από το ΚΕΑΟ μια συστημένη επιστολή στην οποία με απειλείτε στην ουσία, ότι αν δεν ρυθμίσω εντός 20ημέρου τις κατ” εσάς οφειλές μου προς τον ΟΑΕΕ θα «αναγκαστείτε» να προβείτε σε κατάσχεση, πλειστηριασμό και άλλα μέτρα. Δηλαδή, στην ουσία μου λέτε ότι θα μου πάρετε τα εργαλεία της δουλειάς μου, με τα οποία προσπαθώ να συντηρήσω τις ανάγκες της οικογένειάς μου, μιας και δεν έχω άλλο περιουσιακό στοιχείο. 

Από την άλλη, αμφισβητώ κατ” αρχήν το ύψος του ποσού που λέτε ότι οφείλω. Με χρεώνετε με οφειλές στον τομέα της ιατροφαρμακευτικής και νοσοκομειακής περίθαλψης, τις οποίες εδώ και δυο χρόνια αυθαίρετα δεν μου παρέχετε, μη σφραγίζοντας το βιβλιάριο Υγείας, με αποτέλεσμα να επιβαρύνομαι και άλλο οικονομικά από διάφορες δαπάνες σε φάρμακα κ.ά. 

Σας καθιστώ επίσης υπεύθυνους αν έχω οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας τώρα ή στο μέλλον, που θα είναι αποτέλεσμα της ενέργειάς σας αυτής, που στερώντας μου το δικαίωμα στην υγεία δεν μπόρεσα να κάνω διάφορες εξετάσεις που απαιτούνται στην ηλικία μου. 

Δουλεύω από 17 χρονώ και έχω πληρώσει «τα μαλλιά της κεφαλής μου», που λέει ο λαός μας, στους ασφαλιστικούς φορείς που ανήκα ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΟΑΕΕ, με πολύ υψηλές ασφαλιστικές κρατήσεις, ιδιαίτερα όταν ήμουν οικοδόμος που πλήρωνα κρατήσεις για βαρέα οικοδομικά. Και τώρα, μετά την οικονομική κρίση, που πολύ καλά ξέρετε ότι υπάρχει και δεν ευθύνομαι γι” αυτήν, μου ζητάτε να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου προς τον ασφαλιστικό μου οργανισμό, γιατί θα έχω κυρώσεις. 

Εσείς τι κυρώσεις είχατε και ποιον ρωτήσατε όταν τζογάρατε τα λεφτά του Ταμείου μας στο χρηματιστήριο, όταν κάνατε το «κούρεμα» των αποθεματικών του Ταμείου, όταν τα παρείχατε χρόνια άτοκα στις τράπεζες που και αυτές μας απειλούν με κατασχέσεις για τα κόκκινα δάνεια που δώσανε και ήταν λεφτά δικά μας; Τέλος πάντων, τα λεφτά που ζητάτε, δεν έχω τη δυνατότητα με τις «ρυθμίσεις» που εξαγγείλατε κατά καιρούς να τα δώσω. Ζητώ: 
Πρώτο, να αφαιρέσετε από το ποσόν που μου έχετε χρεώσει, τον κλάδο της ασθένειας για όσο χρονικό διάστημα μου το έχετε στερήσει. 
Δεύτερο, να εξοφλώ το υπόλοιπο που θα προκύψει με ποσόν που θα αντιστοιχεί στο 10% του εισοδήματός μου. 
Τρίτο, να μειωθούν σημαντικά οι εισφορές προς το Ταμείο. 
Τέταρτο, να αφαιρεθούν όλα τα πρόστιμα που έχετε επιβάλει. 

Τέλος, αν νομίζετε ότι όλα αυτά που σας έγραψα παραπάνω δεν σας αγγίζουν είναι δικαίωμά σας. Σας δηλώνω όμως ότι και εγώ δεν είμαι απ’ αυτούς που θα κάτσω μοιρολατρικά με σταυρωμένα τα χέρια, ούτε θα γίνω αυτόχειρας. Μαζί με τους γείτονές μου, που και αυτοί έχουν τα ίδια προβλήματα, μέσα από τις Λαϊκές Επιτροπές, μαζί με τα σωματεία μας, θα σας περιμένουμε να έρθετε να μου κατάσχετε τα εργαλεία». 

http://www.serresnews.net / μέσω: https://denplirono.wordpress.com
  


http://gregordergrieche.blogspot.gr/2015/09/blog-post_484.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου