Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Το "αριστερό" ήθος της Ραχήλ Μακρή της επιτρέπει να λέει: Άντε γαμήσου αχάριστε λαέ. Εγώ έχω λύσεις και... καταδύσεις!

 

Ραχήλ Μακρή: Τελείωσε η πολιτική για εμένα

"Τελείωσε η πολιτική για εμένα" σημείωσε η πρώην βουλευτής Ραχήλ Μακρή σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Freddo τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «η επόμενη μέρα των εκλογών με βρήκε λυτρωμένη». 

Όσο για τα επόμενα σχέδιά της, η Ραχήλ Μακρή σχολίασε: «Ήδη έχω κάνει τις απαραίτητες κινήσεις επαναφοράς για να επανακτήσω τη θέση μου στο ΥΠΕΚΑ, όπου μάλλον θα επιστρέψω ως διευθύντρια» και συμπλήρωσε: «Θα μπω ξανά στους πρότερους κανονικούς μου ρυθμούς. Θα ξυπνάω νωρίς, θα πηγαίνω στο γραφείο μου και μετά θα ασχολούμαι με την οικογένειά μου».

«Σκοπεύω να ασχοληθώ με ένα μεταπτυχιακό σχετικό με την ενέργεια, τη στρατηγική και την οικονομία. Είναι πολύ καλό. Στον ελεύθερο χρόνο μου σκοπεύω να κάνω μαθήματα καταδύσεων, τα οποία έχω αφήσει πίσω. Έχω φίλους που γνωρίζουν από καταδύσεις, αφού υπηρέτησαν στα ΟΥΚ και έτσι μου δείχνουν. Τώρα σκεφτόμαστε να εξερευνήσουμε ένα ναυάγιο και πρέπει να παρακολουθήσω συγκεκριμένα μαθήματα. Συνήθως κάνουμε μαθήματα στην Αγία Μαρίνα» σημείωσε η Ραχήλ Μακρή.

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=450525&catID=77






















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου