Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

H… εκδίκηση του Λαφαζάνη

H… εκδίκηση του Λαφαζάνη

Δ.Κ.

Στους διαδρόμους του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής πήρε την εκδίκησή του από τον γ.γ. του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα…



Ο λόγος για τον πρόεδρο της Λαϊκής Ενότητας, Παναγιώτη Λαφαζάνη ο οποίος απευθυνόμενος στον κ. Κουτσούμπα (σ.σ. με αφορμή δηλώσεις του τελευταίου) είπε: Κάνεις… λαφαζανιές!


http://www.zougla.gr/parapolitiki/article/h-ekdikisi-tou-lafazani

1 σχόλιο:

  1. Παραδεχόμενος ουσιαστικά πως οι "λαφαζανιές" δεν είναι και ό,τι καλύτερο έ; Μωρέ μπράβο, τέτοια ειλικρίνεια από οπορτουνιστή δεν τη περίμενα. Έστω και λόγο της καλπάζουσας βλακείας του… Σίγουρα δεν είναι τρολλιά έ;

    γκαουρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή