Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

"ΠΑΜΕ: Συσπείρωση ή Απομόνωση;"

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΡΙΚΑΣ  

Αγαπητοί συναγωνιστές

Με το σημείωμά μου αυτό ήθελα να σας πληροφορήσω για το βιβλίο μου «ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ : ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ Ή ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ;» που ήδη κυκλοφορεί στα κεντρικά βιβλιοπωλεία της Αθήνας.

Το βιβλίο αυτό είναι ένα βιωματικό σύγγραμμα, στο οποίο προσπάθησα να αποδώσω με αυθεντικό τρόπο γεγονότα και καταστάσεις, που έζησα ο ίδιος, αφού όλον τον χρόνο μου, όλα αυτά τα χρόνια  στα οποία αναφέρομαι, τον αφιέρωσα στην υπηρεσία του κεντρικού μηχανισμού του ΠΑΜΕ.
Συμμετείχα στην ομάδα που είχε την ευθύνη της Ιδρυτικής Συνδιάσκεψης του Π.Α.ΜΕ. και στη συνέχεια διατέλεσα μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας.



Καταγράφω με αληθινό και αντικειμενικό τρόπο τα γεγονότα της ίδρυσης και της πορείας του Π.Α.ΜΕ. από τα πρώτα χρόνια.

Η περιγραφή γίνεται με βάση τα προσωπικά μου βιώματα και εμπειρίες.

Το ίδιο επιχειρώ να κάνω και κατά την άσκηση της κριτικής μου τόσο απέναντι σε στελέχη του Π.Α.ΜΕ. και του ΚΚΕ όσο και απέναντι στις ηγεσίες τους, αναδεικνύοντας τα λάθη και τα φαινόμενα «σεχταρισμού» και «απομονωτισμού».

Βασικός μου στόχος μου είναι να συμβάλλω σ’ έναν αληθινό διάλογο που θα βοηθήσει στην αναζωογόνηση του εργατικού κινήματος και την αγωνιστική ενότητα των εργαζομένων.

Η ενέργειά μου αυτή, όπως ήταν αναμενόμενο, αντιμετωπίζεται από το ΚΚΕ ως εχθρική και «χαφιεδίστικη» πράξη.

Περισσότερα στοιχεία μπορείτε να διαβάσετε εδώ 

Θα σας ήμουν ευγνώμων για τη στήριξη αυτής της προσπάθειάς μου.

Σας ευχαριστώ

Γεώργιος Κρίκας


http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/05/blog-post_3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου