Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Κατερίνα Γκαράνη : Αληθώς μάς τα πρήξατε


Της Κατερίνας Γκαράνη
Το γλεντήσατε και φέτος. Μια περιήγηση 5 λεπτών στις ηλεκτρονικές σελίδες έφτανε να καταλάβει και ο πιο Γερμανός ότι εδώ στο Νότο έχουμε σοβαρό θέμα. Πολύ σοβαρό θέμα που δεν λύνεται ούτε με 500 Μνημόνια αλλά ούτε με διαπραγματεύσεις περηφάνιας. Πασαρέλα σφαγείων σε σούβλες με χορούς και γλέντια και με λεζάντες του είδους "Δεν μάς πτοεί η κρίση και η φτώχεια". Πτοεί όμως το ηθικό όσων δεν μπορούν να κατεβάσουν την πραγματικότητα με τόνους τζατζίκι και λίτρα φτηνού κρασιού και μπύρας από τα Lidl.




Οι άντρακλες πήραν τα όπλα να δείξουν ότι εδώ είναι Ελλάδα ρε, δε μασάμε! Πόλεμος και μαγκιές για πολλά Βαρουφαϊκά ουάου. Βάραγαν δυναμίτες και επαναληπτικές καραμπίνες σε σημείο που νόμιζες ότι μπήκε ο ISIS στην χώρα και βγήκαν τα παλικάρια μας να υπερασπιστούν γυναίκες και τέκνα. Τίγκα ο αέρας από τσίκνα, μπαρούτι και σκυλοδημοτικά άσματα. Τίγκα ο αέρας από γραψι@ρχιδι@. 

Κάτι πάει στραβά με τούτο τον όχλο που όλο λέει ότι δεν αντέχει και όλο χορεύει τσάμικα με τρία αρνιά στην σούβλα και πέντε κοκορέτσια για να φάει μια 4μελής οικογένεια. Και το ερώτημα είναι τι βρίσκουν και γλεντάν. Το κακό τους το χάλι; Τα δάνεια στην τράπεζα; Τα χρέη στο δημόσιο; Το δίχως αύριο της χώρας; Πάντως σίγουρο δεν χαίρονται για την Ανάσταση κανενός. 

5 λεπτά περιήγησης έφθασαν να χορτάσει το μάτι από το τι σημαίνει να είσαι υπό ευρωπαϊκή επιτήρηση Έλληνας. Το παράδειγμα το δίνει πάντα το κεφάλι και ο συγκυβερνήτης Καμένος έβαλε 200 αρνιά στο Γουδί να δείξει πόσο Χριστιανός είναι! Ένα κοπάδι αθώα ζώα να φέρνουν γύρω στην σούβλα για την χριστιανοσύνη του κυβερνήτη που καλούσε σαν Φρειδερίκη τον λαό να πάει να γλύψει κανένα κοκκαλάκι, να γλύψει την εξουσία και να πάρει πακέτο στο σπίτι κοκορέτσι στην λαδόκολλα. Ένας λαός που θέλει αξιοπρέπεια δεν γλύφει την λαδόκολλα. Τρώει την λαδόκολλα σκέτη μέχρι να σκάσει αξιοπρεπώς. 

Δύο πράγματα δεν σηκώνει ένας αξιοπρεπής άνθρωπος. Την απάντηση του δημοσίου υπαλλήλου "αυτό λέει ο νόμος" και την απάντηση του ελληνοφερόμενου "και τι έγινε;". Έγινε ρε! Έγιναν πολλά και γίνονται περισσότερα την ώρα που θεωρείς ότι με το να γλεντάς και να βγάζεις selfie με την παρεούλα σου μέσα σε χάχανα και δήθεν παραδοσιακό έθιμο ξορκίζεις το κακό. Κάνεις περισσότερο κακό κι από τον φυλετικό εχθρό των Ελλήνων. Δικαιώνεις την κάθε εξουσία που σε χαρακτηρίζει "λαμόγιο" και τον κάθε ξένο που σε χαρακτηρίζει "ζώον". Για να μην σου πω ότι σε χαρακτηρίζουν "Γύφτο" και αυτό θα σε στεναχωρήσει τόσο που θα φας ακόμα και τις ψησταριές από την στενοχώρια σου.
Έλειψαν τα γλέντια των Ελλήνων και οι φωταψίες; Έλειψε τόσο πολύ το κομμωτήριο και το πρώτο τραπέζι σε σκυλάδικο; Δεν μπορείς να κάνεις ό,τι σου γουστάρει από την στιγμή που η δική σου πράξη χαρακτηρίζει και τον διπλανό που κρατάει τουλάχιστον τα προσχήματα. Που σκέφτεται ότι με 100 ευρώ που εσύ αγόρασες το αρνί για να κάνεις φιγούρα βγάζει δύο μήνες για φαγητό μία 4μελης οικογένεια.Ναι, ρε μάγκα σε αυτή την χώρα υπάρχουν Έλληνες που την βγάζουν με μακαρόνι και ρύζι για να έχεις εσύ την αυταρέσκεια να λέγεσαι ευρωπαίος πολίτης. Την ώρα που ανοίγει η κλήρωση για το φθηνό ρεύμα και το επίδομα σίτισσης εσύ που κλαίγεσαι καθημερινώς βρήκες αφορμή το Πάσχα για να δείξεις ποιος είσαι. Τέτοιος είσαι, μην κομπάζεις ότι είσαι κάτι παραπάνω από το αρνί που του πέρασες με πάθος την σούβλα στο κρανίο και το έραψες με χοντρό σπάγκο για να μη σου "στεγνώσει". Αν και το αρνί αποδεδειγμένα κατά το σπάσιμο του κρανίου του βλέπουμε ότι έχει εγκέφαλο. 

Οι Έλληνες έπρεπε να έχουν ως επίσημη εορτή τη Μεγάλη Παρασκευή και όχι την Ανάσταση. Σε μάρανε η Ανάσταση την ώρα που έξω στον δρόμο πέφτουν άστεγοι από ασιτία και εξάντληση. Σε μάραναν οι εκκλησιαστικές δοξασίες μία ολόκληρη εβδομάδα να κρέμεσαι στα στασίδια σαν τον κακομοίρη όταν η μόνη προσευχή σου κατέληγε αυθόρμητα από μέσα σου "Και σώσον, Κύριε, τον μισθό μου". Στα τέσσερα να προσεύχεσαι μη και η Λαγκάρντ σου κόψει την σύνταξη και τότε πώς θα αγοράσεις ολόκληρο αρνί, τρεις κούτες φυσίγγια και πέντε κιλά δυναμιτάκια για το τέκνο σου;
Εκεί που λες ότι υπάρχει λαός και θέλεις να γίνεις ένα μαζί του έρχεται ο ίδιος ο λαός και αποδεικνύει ότι δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας όχλος που κάνει φασαρία μόνο για να κλαφτεί και όταν θέλει να κάνει ντόρο ότι δήθεν γλεντάει. Ακόμα όμως και για να γλεντήσει δεν έχει ως αφορμή το δικό του επικείμενο φινάλε αλλά τον θάνατο του Θεού του, διότι ο νεοέλλληνας είναι αθάνατος! Αθάνατος, εφόσον μπορεί να φάει ένα 12κιλο αρνί, 50 αυγά κόκκινα, τρία κιλά κοκορέτσι, να πιει 1 κιλό τσίπουρο. Όλα αυτά μετά από 3 πιάτα μαγειρίτσας μεταμεσονυχτίως. 

Όσο για εκείνους που έχουν βάλει μπροστά τα κινήματα αλληλεγγύης, τα κοινωνικά μπακάλικα και την ανθρωπιστική τους "ευαισθησία" σε καθημερινή βάση (ούτε μεροκάματο να έβγαζαν) όταν αυτοθαυμάζονται μέσω κοινωνικών δικτύων για το πόσα κοκορέτσια έψησαν και το πόσο έφαγαν μέχρι σκασμού ένα "Άει στο διάολο" είναι επιεικές. 

Καμία συνοχή σε αυτό που υποστηρίζει ο όχλος ότι περνά κάθε ημέρα τα τελευταία χρόνια με αυτό που πράττει κατά τις ημέρες των εορτασμών των εθίμων του. Τα έθιμα είναι ανάλογα των κοινωνικών καταστάσεων που περνά κατά την καθημερινότητά του. Προσαρμόζονται πάντα με το τι είσαι κάθε ημέρα. Έτσι είναι η παράδοση που ο όχλος λέει ότι τιμά. Κλάψα καθημερινώς και υπερκαταναλωτισμός με φανφάρες, δυναμίτες, κομμωτήρια, λούσα, σφαγή χιλιάδων αμνοεριφίων (που πάνε στο τέλος στα σκουπίδια), βουτιές σε πισίνες και SUV να αλωνίζουν τις εθνικές οδούς είναι η απόδειξη ότι μάς κοροϊδεύετε. Όχι τους Εταίρους, όχι τους εχθρούς σας, όχι τους Αποικιοκράτες σας, αλλά εμάς τους απέναντι, της διπλανής πόρτας. 

Έτσι αναρωτιέσαι όταν τα αναστάσιμα βεγγαλικά παίρνουν φωτιά αν και τούτη η χώρα έσκασε σαν βεγγαλικό στα χέρια ενός δήθεν γλεντοπαθιασμένου όχλου που δυστυχώς όμως δεν τον ακρωτηρίασε.



http://tokoutsavaki.blogspot.gr/2015/04/blog-post_90.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/bAVdB+(%CE%A4%CE%9F+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A4%CE%A3%CE%91%CE%92%CE%91%CE%9A%CE%99)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου