Έρευνα - Ρεπορτάζ: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Δεν χωρά αμφισβήτηση ότι το ράλι Ακρόπολις δεν είναι ένας απλός αγώνας. Η ιστορία γράφεται και έπειτα από έξι σχεδόν δεκαετίες (ξεκίνησε το 1953) έχει καταφέρει να γίνει θεσμός και να τοποθετήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Θεωρείται ως ένας από τους κορυφαίους και μαζί με άλλα ράλι, όπως αυτό του Μόντε Κάρλο, αποτελούν το ξεχωριστό, το μοναδικό, αυτό που θα ήθελαν να τρέξουν όσοι θέλουν να πετύχουν κάτι ξεχωριστό στην αγωνιστική τους καριέρα. Ακόμα και η απλή συμμετοχή στο «Ακρόπολις» θεωρείται επίτευγμα ενώ ο τερματισμός σε αυτό είναι ένα συναίσθημα που μπορούν να περιγράψουν μόνο όσοι καταφέρνουν να ανέβουν τη ράμπα του τερματισμού.
Με τόσο μεγάλη ιστορία και με απήχηση που ελάχιστοι αγώνες διαθέτουν, δεν είναι υπερβολή που
χαρακτηρίζεται εθνικός αγώνας. Τις ημέρες που διεξάγεται χιλιάδες θεατές ακολουθούν πιστά τους κορυφαίους οδηγούς του πλανήτη, κατασκηνώνουν και απολαμβάνουν ένα συνδυασμό θεάματος τεχνολογίας και φύσης, καθώς οι ειδικές διαδρομές αποτελούν ξεχωριστό κομμάτι της εθνικής μας κληρονομιάς. Τουρίστες από όλο τον κόσμο επισκέπτονται τη χώρα μας, ενώ η τηλεοπτική εικόνα μαζί με τις φωτογραφίες ταξιδεύουν παντού, για να παρακολουθήσουν εκατομμύρια φίλαθλοι, το τι γίνεται στην Ελλάδα.
Στην κορυφή του κόσμου...
Πολλές χώρες θα ήθελαν να έχουν ένα αγώνα επιπέδου «Ακρόπολις» όμως δεν τα έχουν καταφέρει. Αναμφισβήτητα το αποκορύφωμα ήταν το 2005. Ήταν η χρονιά που διεξήχθη η περίφημη σούπερ ειδική διαδρομή στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας. Πάνω από 60.000 θεατές δημιούργησαν αυτό που δεν είχε ζήσει ποτέ στο παρελθόν αγώνας του WRC, και «ανάγκασε» τους πάντες να ψηφίσουν το «Ακρόπολις» ως το κορυφαίο αθλητικό γεγονός του κόσμου (το κύπελλο της πρώτη θέσης είναι αυτό στην δεξιά φωτογραφία), όσον αφορά το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Κουβαλώντας έναν τόσο σημαντικό τίτλο και με την προβολή να έχει... ξεφύγει (τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνα, περιοδικά, διαδίκτυο κ.ά.), ήταν εύκολο ο Εθνικός μας αγώνας να παραμείνει στην κορυφή και με τεράστια απόσταση από τον δεύτερο.
Πήρε την κάτω βόλτα
Ως δια... μαγείας όμως ο αγώνας άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα παρασκηνιακά, καθώς από την άλλη πλευρά (του θεάματος) οι θεατές έβλεπαν πάντα τους καλύτερους με τα πιο εξελιγμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα και φυσικά το απολάμβανα. Όπως ο αγώνας έδειξε να επηρεάζεται οικονομικά σε μεγάλο βαθμό και σιγά, σιγά τα πρώτα σημάδια... χαλάρωσης άρχισαν να εμφανίζονται. Με την εικόνα που παρουσιαζόταν και τα οικονομικά να μην βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση η απόφαση για αλλαγή ήταν μονόδρομος.
Ως δια... μαγείας όμως ο αγώνας άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα παρασκηνιακά, καθώς από την άλλη πλευρά (του θεάματος) οι θεατές έβλεπαν πάντα τους καλύτερους με τα πιο εξελιγμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα και φυσικά το απολάμβανα. Όπως ο αγώνας έδειξε να επηρεάζεται οικονομικά σε μεγάλο βαθμό και σιγά, σιγά τα πρώτα σημάδια... χαλάρωσης άρχισαν να εμφανίζονται. Με την εικόνα που παρουσιαζόταν και τα οικονομικά να μην βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση η απόφαση για αλλαγή ήταν μονόδρομος.
Promoter από το πουθενά...Έβαλαν.. μπροστάρη τον επιχειρηματία Άρη Βωβό για να αφήσει θετικές εντυπώσειςΞαφνικά, το 2010, η ΕΛΠΑ αποφάσισε χωρίς διαγωνισμό να παραχωρήσει τα δικαιώματα της προώθησης σε μία εταιρεία με την ονομασία Celeritas. Μέχρι την ημέρα της συνέντευξης Τύπου που έγινε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκίνητου (τέλη Δεκεμβρίου), κανείς δεν γνώριζε ποια ήταν αυτή η εταιρεία που εμφανίστηκε από το πουθενά και ανέλαβε την οργάνωση.
Ο γνωστός επιχειρηματίας Άρης Βωβός που έτρεχε σε αγώνες ράλι (και φυσικά στο Ακρόπολις) μαζί με τον επιχειρηματία Παύλο Αθανασούλα (ιδιοκτήτη του καφέ-μπαρ Waves στο Λουτράκι) εμφανίστηκαν πίσω από την Celeritas. H κίνηση δεν σχολιάστηκε αρνητικά καθώς η παρουσία του Άρη Βωβού ενέπνεε εμπιστοσύνη και σιγουριά, τουλάχιστον στο οικονομικό κομμάτι. Όπως αποκαλύπτει σήμερα το zougla.gr, ουδέποτε ο Άρης Βωβός συμμετείχε στην εν λόγω εταιρεία γεγονός που δημιουργεί ερωτηματικά. Στην τότε, πάντως, συνέντευξη Τύπου δεν έγινε γνωστό πως μία... Celeritas απέκτησε τα δικαιώματα αλλά έγινε γνωστό πως η συμφωνία έγινε χωρίς κέρδη για την ΕΛΠΑ. Τότε ακούστηκε και η περίφημη πρόταση πως αν βγουν χρήματα από το Ακρόπολις θα επενδυθούν στους αγώνες και κυρίως σε νέους οδηγούς. Στα τέσσερα χρόνια που έχει αναλάβει τον θεσμό η Celeritas δεν έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ για την στήριξη κανενός αθλητή...
Ο γνωστός επιχειρηματίας Άρης Βωβός που έτρεχε σε αγώνες ράλι (και φυσικά στο Ακρόπολις) μαζί με τον επιχειρηματία Παύλο Αθανασούλα (ιδιοκτήτη του καφέ-μπαρ Waves στο Λουτράκι) εμφανίστηκαν πίσω από την Celeritas. H κίνηση δεν σχολιάστηκε αρνητικά καθώς η παρουσία του Άρη Βωβού ενέπνεε εμπιστοσύνη και σιγουριά, τουλάχιστον στο οικονομικό κομμάτι. Όπως αποκαλύπτει σήμερα το zougla.gr, ουδέποτε ο Άρης Βωβός συμμετείχε στην εν λόγω εταιρεία γεγονός που δημιουργεί ερωτηματικά. Στην τότε, πάντως, συνέντευξη Τύπου δεν έγινε γνωστό πως μία... Celeritas απέκτησε τα δικαιώματα αλλά έγινε γνωστό πως η συμφωνία έγινε χωρίς κέρδη για την ΕΛΠΑ. Τότε ακούστηκε και η περίφημη πρόταση πως αν βγουν χρήματα από το Ακρόπολις θα επενδυθούν στους αγώνες και κυρίως σε νέους οδηγούς. Στα τέσσερα χρόνια που έχει αναλάβει τον θεσμό η Celeritas δεν έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ για την στήριξη κανενός αθλητή...
Παρακολουθήστε την συνέντευξη του πρώην Προέδρου της ΕΛΠΑ, Βασίλη Δεσποτόπουλου
Δεν ικανοποίησε η αλλαγή...
Η κίνηση αυτή συνοδεύτηκε και με την μεγάλη αλλαγή του Εθνικού μας αγώνα ο οποίος μετακόμισε από τη Λαμία στο Λουτράκι. Αρχικά υπήρξαν αντιδράσεις αλλά γρήγορα ξεχάστηκαν καθώς το «σύγχρονο» Λουτράκι έδειχνε ότι μπορεί να διαθέσει τα πάντα συγκριτικά με την «γερασμένη» Λαμία. Οι πρώτες κριτικές σχετικά με τον αγώνα ήταν θετικές, εν αντιθέσει με μεγάλη μερίδα θεατών που έδειξε να μην το απολαμβάνει όπως είχε συνηθίσει για πολλά χρόνια. Η 3ημερη ή ακόμα και 4ημερη εκδρομή στην Φθιώτιδα και τις γύρω περιοχές σταμάτησε να υπάρχει και τη θέση της πήραν οι μονοήμερες ή διήμερες εξορμήσεις στην περιοχή γύρω από το Λουτράκι. Η Βόρεια Ελλάδα άρχισε να παραπονιέται αλλά όπως φάνηκε κανείς και πάλι δεν έδινε σημασία.
Η κρίση ήταν αυτή που είχε αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της στην Ελλάδα και ταυτόχρονα να δημιουργεί προβλήματα στην οργάνωση. Ο αγώνας άρχισε να «μπαίνει μέσα», ωστόσο οι υποσχέσεις από κρατικής πλευράς ήταν αυτές που καθησύχαζαν τον επικεφαλής της εταιρείας Celeritas Παύλο Αθανασούλα αλλά και όλους τους εμπλεκομένους. Μάλιστα και παρά το γεγονός ότι το Ακρόπολις είχε αρνητικό ισολογισμό (83.370 ευρώ το 2011), ο κ. Αθανασούλας συνέχισε να αναλαμβάνει την διοργάνωση και να δείχνει πως δεν επηρεάζεται από τέτοιες καταστάσεις.
Εκτός WRC...
Τα δεδομένα άλλαξαν το 2013, όταν και ανακοινώθηκε το αγωνιστικό ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (WRC). Η Ελλάδα δεν βρισκόταν στην σχετική λίστα καθώς τη θέση της πήρε η
Τα δεδομένα άλλαξαν το 2013, όταν και ανακοινώθηκε το αγωνιστικό ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (WRC). Η Ελλάδα δεν βρισκόταν στην σχετική λίστα καθώς τη θέση της πήρε η
Γιατί το Ακρόπολις μπήκε στο ERC αντί του WRC;Με υποσχέσεις διατηρούσαν ζωντανό το ράλι Ακρόπολις στον πρέοδρο της FIA Ζαν ΤοντΈνα ερώτημα που παραμένει αναπάντητο στους φιλάθλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ο λόγος που το Ακρόπολις υποβαθμίστηκε από WRC σε ERC. Το zougla.gr απαντά και σε αυτό το ερώτημα. Όλα ξεκίνησαν το 2013 και αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Ακρόπολις εκείνης της χρονιάς. Ο αγώνας τότε μετρούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC) και ως όφειλε η οργάνωση (Celeritas) έπρεπε να πληρώσει (κανονικά πριν την διεξαγωγή του αγώνα) το σχετικό παράβολο στη FIA αξίας 200.000 ευρώ. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και όπως ήταν φυσικό η FIA πίεζε για την εξόφληση. Ο Βασίλης Δεσποτόπουλος ήταν αυτός που «κρατούσε» τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ (τους συνδέει μακροχρόνια φιλία) και με ψέματα διατηρούσε την εκκρεμότητα με προσωπικές του εγγυήσεις. Μετά.. κόπων και βασάνων πληρώθηκε στη FIA ένα ποσό της τάξης των 75.000 ευρώ αλλά δεν ήταν αρκετό για να καθησυχάσει την παγκόσμια ομοσπονδία. Μάλιστα (τον Σεπτέμβριο του 2013) η FIA και μετά από πολλές συζητήσεις πρότεινε να δοθεί μία εγγυητική δύο ετών προκειμένου το ράλι Ακρόπολις να έμπαινε στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2014 ως WRC.
Ο πρώην Πρόεδρος της ΟΜΑΕ, Μανώλης Χαλιβελάκης εξηγεί γιατί το Ακρόπολις έγινε από WRC... ERC
Σύμφωνα με μαρτυρία του τότε προέδρου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Μανώλη Χαλιβελάκη, η πρόταση ήταν να δοθούν από την ΟΜΑΕ τα 100.000 ευρώ και τα υπόλοιπα 100.000 από τον promoter. Ο κ. Αθανασούλας (Celeritas) δεν συμφώνησε και τόσο απλά για... 100.000 ευρώ το Ακρόπολις από το WRC μετατράπηκε σε αγώνα του ERC.
Παγκόσμια προβολή σε 135 χώρες...
Το αποκορύφωμα για τον Εθνικό μας αγώνα είναι η χρονιά που διανύουμε. Το ράλι Ακρόπολις συμπεριλήφθηκε στο ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) αλλάζοντας όλα όσα ξέραμε. Το τριήμερο ράλι έγινε διήμερο, τα αυτοκίνητα αν και εντυπωσιακά δεν ήταν σαν αυτά του WRC, οι οδηγοί δεν ήταν αυτοί που ήξερε και περίμενε ο κόσμος ενώ ο αγώνας διεξήχθη τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Επιπλέον, η χρονική περίοδος που όλοι γνώριζαν, δηλαδή κοντά στο καλοκαίρι άλλαξε και αυτή και ο φετινός αγώνας διεξήχθη στα τέλη Μαρτίου. Το αποτέλεσμα
Το αποκορύφωμα για τον Εθνικό μας αγώνα είναι η χρονιά που διανύουμε. Το ράλι Ακρόπολις συμπεριλήφθηκε στο ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) αλλάζοντας όλα όσα ξέραμε. Το τριήμερο ράλι έγινε διήμερο, τα αυτοκίνητα αν και εντυπωσιακά δεν ήταν σαν αυτά του WRC, οι οδηγοί δεν ήταν αυτοί που ήξερε και περίμενε ο κόσμος ενώ ο αγώνας διεξήχθη τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Επιπλέον, η χρονική περίοδος που όλοι γνώριζαν, δηλαδή κοντά στο καλοκαίρι άλλαξε και αυτή και ο φετινός αγώνας διεξήχθη στα τέλη Μαρτίου. Το αποτέλεσμα
Έντονο παρασκήνιο
Μας έκαναν... έκπτωση αλλά και πάλι δεν πληρώσαμεΗ αλλαγή του Ακρόπολις είχε και έντονο παρασκήνιο που αποκαλύπτει σήμερα το zougla.gr και για δικούς τους λόγους οι υπεύθυνοι προσπαθούν απεγνωσμένα να το κρατούν κρυφό. Για όσους δεν το γνωρίζουν ή δεν το άκουσαν, ο φετινός αγώνας που ήταν προγραμματισμένος για το διάστημα 30-31 Μαρτίου παραλίγο να τιναχτεί στον αέρα. Αιτία, η οικονομική αδυναμία της εταιρείας Celeritas να πληρώσει το μειωμένο παράβολο των 170.000 ευρώ (αντί για 300.000 ευρώ) στο Eurosport Events (που τα χρειάζεται για να καλύψει τα έξοδα της τηλεοπτικής παραγωγής) κάτι που δεν είχε πράξει ως όφειλε σύμφωνα με το συμβόλαιο που είχε υπογράψει. Γι' αυτό το λόγο ο επικεφαλής του Eurosport Francois Ribeiro, ζήτησε έκτακτη συνέντευξη Τύπου για την Παρασκευή 29 Μαρτίου προκειμένου να ανακοινώσει ότι αυτό είναι και το τελευταίο ράλι Ακρόπολις που θα γίνει στην Ελλάδα.
Μας έκαναν... έκπτωση αλλά και πάλι δεν πληρώσαμεΗ αλλαγή του Ακρόπολις είχε και έντονο παρασκήνιο που αποκαλύπτει σήμερα το zougla.gr και για δικούς τους λόγους οι υπεύθυνοι προσπαθούν απεγνωσμένα να το κρατούν κρυφό. Για όσους δεν το γνωρίζουν ή δεν το άκουσαν, ο φετινός αγώνας που ήταν προγραμματισμένος για το διάστημα 30-31 Μαρτίου παραλίγο να τιναχτεί στον αέρα. Αιτία, η οικονομική αδυναμία της εταιρείας Celeritas να πληρώσει το μειωμένο παράβολο των 170.000 ευρώ (αντί για 300.000 ευρώ) στο Eurosport Events (που τα χρειάζεται για να καλύψει τα έξοδα της τηλεοπτικής παραγωγής) κάτι που δεν είχε πράξει ως όφειλε σύμφωνα με το συμβόλαιο που είχε υπογράψει. Γι' αυτό το λόγο ο επικεφαλής του Eurosport Francois Ribeiro, ζήτησε έκτακτη συνέντευξη Τύπου για την Παρασκευή 29 Μαρτίου προκειμένου να ανακοινώσει ότι αυτό είναι και το τελευταίο ράλι Ακρόπολις που θα γίνει στην Ελλάδα.
Το συμφωνητικό της τελευταίας στιγμής..
Όπως ήταν φυσικό ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου για να μην διεξαχθεί η συνέντευξη Τύπου ενώ εμπλεκόμενοι με το ράλι προσπαθούσαν να μεταπείσουν τον Francois Ribeiro προκειμένου να αλλάξει την αρχική του απόφαση. Σε μία συνάντηση που έγινε ανάμεσα σε στελέχη των, Eurosport events, OMAE και Celeritas αποφασίστηκε και υπεγράφη ένα συμφωνητικό που ανέφερε ότι, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αναλαμβάνει την υποχρέωση εφόσον τα χρήματα δοθούν από την ΓΓΑ και αφορούν το παράβολο του Ακρόπολις να τα δώσει στον promoter που ήταν και παραμένει η εταιρεία Celeritas. Μέσα σε όλο αυτό τον πανικό ο Παύλος Αθανασούλας, επικεφαλής της Celeritas και όπως ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξη του, παρέδωσε επιταγή ΧΩΡΙΣ αντίκρισμα και έτσι ο αγώνας έγινε.
Όπως ήταν φυσικό ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου για να μην διεξαχθεί η συνέντευξη Τύπου ενώ εμπλεκόμενοι με το ράλι προσπαθούσαν να μεταπείσουν τον Francois Ribeiro προκειμένου να αλλάξει την αρχική του απόφαση. Σε μία συνάντηση που έγινε ανάμεσα σε στελέχη των, Eurosport events, OMAE και Celeritas αποφασίστηκε και υπεγράφη ένα συμφωνητικό που ανέφερε ότι, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αναλαμβάνει την υποχρέωση εφόσον τα χρήματα δοθούν από την ΓΓΑ και αφορούν το παράβολο του Ακρόπολις να τα δώσει στον promoter που ήταν και παραμένει η εταιρεία Celeritas. Μέσα σε όλο αυτό τον πανικό ο Παύλος Αθανασούλας, επικεφαλής της Celeritas και όπως ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξη του, παρέδωσε επιταγή ΧΩΡΙΣ αντίκρισμα και έτσι ο αγώνας έγινε.
Ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στη FIA
Τελικά τα χρήματα δεν πληρώθηκαν ποτέ ενώ ακόμα και σήμερα δεν έχουν εκταμιευθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού καθώς δεν έχει υπογράψει ο Υφυπουργός, κ. Ανδριανός. Από την άλλη
πλευρά, η αλλαγή του άρθρου 49 άφησε ελπίδες στην διαδικασία πληρωμής του παραβόλου από την
Τελικά τα χρήματα δεν πληρώθηκαν ποτέ ενώ ακόμα και σήμερα δεν έχουν εκταμιευθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού καθώς δεν έχει υπογράψει ο Υφυπουργός, κ. Ανδριανός. Από την άλλη
πλευρά, η αλλαγή του άρθρου 49 άφησε ελπίδες στην διαδικασία πληρωμής του παραβόλου από την
Παρακολουθήστε την συνέντευξη του Προέδρου της ΕΛΠΑ, Θεόδωρου Κόκκινου που μιλά για την ΕΛΠΑ και τον Εθνικό μας αγώνα
Οι υποχρεώσεις και αυτοί που δεν μίλησαν
Το θέμα είναι ιδιαίτερα περίπλοκο αλλά ταυτόχρονα και απλό. Να σημειώσουμε δε, πως η εταιρεία Celeritas βάσει του συμβολαίου της είναι υποχρεωμένη να παραδίδει αναλυτικά έσοδα - έξοδα στην ΕΛΠΑ που της έχει παραχωρήσει το δικαίωμα της διοργάνωσης κάτι που έχει κάνει χωρίς παραστατικά και μόνο γενικά. Ένα άλλο σημαντικό θέμα έχει να κάνει με την ενημέρωση προς τον φίλαθλο κόσμο από την Celeritas καθώς όλοι θέλουν να μάθουν για, το τι μέλλει γενέσθαι, σχετικά με τον αγώνα. Μέσα σε όλα αυτά αίσθηση προκαλούν τα γραφόμενα του Παύλου Αθανασούλα στην προσωπική του σελίδα στο Facebook: «Διαβάζω και ακούω πράματα και θάματα! Οι μοναδικοί που δεν έχουν μιλήσει είναι αυτοί που πραγματικά εργάζονται για αυτό και ξέρουν τι μέλλει γενέσθαι. Λίγη υπομονή...»
Το εξώδικο της ΕΛΠΑ
Επειδή έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες από την διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί ότι η υπομονή έχει εξαντληθεί. Αυτό που θέλει είναι να μάθει το λόγο της κατάρρευσης του αγώνα που λάτρεψε και συνεχίζει να λατρεύει... Από την πλευρά της η ΕΛΠΑ και σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του zougla.gr, έχει στείλει εξώδικο στην Celeritas από τον περασμένο Ιούλιο και αναμένουμε να μάθουμε τη συνέχεια.
Ακούστε τις δηλώσεις του σημερινού Προέδρου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Δημήτρη Μιχελακάκη σχετικά με το μέλλον του ράλι Ακρόπολις
Για να δείτε όλη την επιστολή της ΟΜΑΕ (αυτή που αναφέρει ο κ. Μιχελακάκης στην συνέντευξή του πατήστε ΕΔΩ
Τι δήλωσε ο επικεφαλής της Celeritas
Μιλώντας στο zougla.gr ο επικεφαλής της Celritas, Παύλος Αθανασούλας τόνισε χαρακτηριστικά: «Όλα
Μιλώντας στο zougla.gr ο επικεφαλής της Celritas, Παύλος Αθανασούλας τόνισε χαρακτηριστικά: «Όλα
Ποιοι φοβούνται την αλήθεια;
Τα ερωτηματικά είναι πάρα πολλά ενώ οι απαντήσεις δεν έρχονται γιατί κάποιοι φοβούνται όπως φαίνεται την αλήθεια. Ωστόσο και δεδομένου ότι ο αγώνας είναι Εθνικός οι υπεύθυνοι είναι υποχρεωμένοι να δώσουν άμεσα απαντήσεις. Η μυστικοπάθεια και η τακτική του... παίζω κρυφτό, δεν έχει θέση σε ένα τόσο μεγάλο αθλητικό γεγονός με τεράστια απήχηση. Η αλήθεια πρέπει να λάμψει και το ράλι Ακρόπολις να χτιστεί από την αρχή προκειμένου να βρεθεί και πάλι στη θέση που του αξίζει. Αυτά που έχουν συμβεί μέχρι σήμερα αποκαλύπτονται μόνο από το zougla.gr και βλέπουν το φως της δημοσιότητας ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι υπεύθυνοι της κατάντιας πρέπει κάποτε να μάθουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.
Εθνικό θέμα η διοργάνωση του Ακρόπολις
Προς το παρόν το πιο σημαντικό θέμα που προέχει είναι αν θα υπάρχει το ράλι Ακρόπολις και στο μέλλον. Τις επόμενες ημέρες η FIA θα αποφασίσει (κάτι που έπρεπε να είχε κάνει πριν από εβδομάδες) λόγω της καλής προθέσεως της, να βοηθήσει τη χώρα μας και το ράλι Ακρόπολις. Σημαντικό ρόλο στο μέλλον του Εθνικού αγώνα θα παίξει η κίνηση του Υφυπουργού κ. Ανδριανού ο οποίος θα πρέπει άμεσα να αποφασίσει αν θα δοθούν τα χρήματα ή όχι. Είναι δεδομένο πως αν δεν εκταμιευτούν τις επόμενες ημέρες τα 170.000 ευρώ για να δοθούν στο Eurosport events η Ελλάδα θα διασυρθεί παγκοσμίως. Και όλα αυτά για ένα ποσό που για μια παγκόσμια προβολή και ένα τόσο μεγάλο γεγονός θεωρείται αστεία υπόθεση...
Προς το παρόν το πιο σημαντικό θέμα που προέχει είναι αν θα υπάρχει το ράλι Ακρόπολις και στο μέλλον. Τις επόμενες ημέρες η FIA θα αποφασίσει (κάτι που έπρεπε να είχε κάνει πριν από εβδομάδες) λόγω της καλής προθέσεως της, να βοηθήσει τη χώρα μας και το ράλι Ακρόπολις. Σημαντικό ρόλο στο μέλλον του Εθνικού αγώνα θα παίξει η κίνηση του Υφυπουργού κ. Ανδριανού ο οποίος θα πρέπει άμεσα να αποφασίσει αν θα δοθούν τα χρήματα ή όχι. Είναι δεδομένο πως αν δεν εκταμιευτούν τις επόμενες ημέρες τα 170.000 ευρώ για να δοθούν στο Eurosport events η Ελλάδα θα διασυρθεί παγκοσμίως. Και όλα αυτά για ένα ποσό που για μια παγκόσμια προβολή και ένα τόσο μεγάλο γεγονός θεωρείται αστεία υπόθεση...
Τι έδειξε το γκάλοπ του zougla.gr για το Ακρόπολις
Αίσθηση προκαλούν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για το ράλι Ακρόπολις που είχε διεξάγει το zougla.gr πριν από λίγες εβδομάδες. Όπως θα δείτε από τα σχετικά γραφήματα, το φετινό Ακρόπολις δεν ικανοποίησε τους θεατές, οι οποίοι θα ήθελαν να επιστρέψει ο αγώνας στη Λαμία και να διεξάγεται μόνο σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές.
Για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία και το τι είναι το ράλι Ακρόπολις ας παρακολουθήσουν το ντοκιμαντέρ ποθυ φτιάχτηκε πριν από δύο χρόνια και δόθηκε μόνο σε συγκεκριμένο Μέσο το οποίο δεν γνωρίζουμε να πλήρωσε δικαιώμτα ή όχι...
http://www.zougla.gr/automoto/article/apokalipsi-gia-to-rali-akropolis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου