Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

(τΣΥΡΙΖΑ είναι αυτός)! Φιάσκο: Αφού τις εγκαινίασαν, τώρα τις κλείνουν για την ολοκλήρωση των έργων

Φιάσκο: Αφού τις εγκαινίασαν, τώρα τις κλείνουν για την ολοκλήρωση των έργων

Δεν πρόλαβαν καλά- καλά να εγκαινιάσουν την Κορίνθου- Πατρών και την Ιόνια Οδό και μέσα σε λίγες μόνο ημέρες η κορδέλα της δένεται εκ νέου με την εταιρεία να ζητά «συγνώμη» από τους πολίτες για την ταλαιπωρία την οποία βίωσαν.

Στο 95% και όχι στο 100% η πρόοδος των έργων:




Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που στην ουσία επιβεβαιώνονται από την αρμόδια εταιρεία η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95% και όχι στο 100%. 

Συγκεκριμένα στην Κλόκοβα μπορεί η σήραγγα να είναι έτοιμη, αλλά δεν είναι έχει πραγματοποιηθεί σύνδεση του δρόμου με τη γέφυρα του Ρίου - Αντιρρίου και έτσι το κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείται στην κατεύθυνση προς την Αθήνα δεν είναι εφικτό να λυθεί.

Ποιο είναι το μόνο ολοκληρωμένο και έτοιμο προς παράδοση έργο;

Σημειώνεται πως ήταν αυτό της σήραγγας των Τεμπών και το τμήμα Μαλιακός το οποίο εγκαινίασε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας στις 6 Απριλίου.

Τι συμβαίνει στην Ολυμπία Οδό;

Εκεί θα πρέπει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί έως τα τέλη του Ιουνίου.

Ουρές χιλιομέτρων στην Κλόκοβα:

Το μεγαλύτερο, όμως, πρόβλημα συναντάται στην Ιόνια Οδό και συγκεκριμένα από το ύψος του Ευηνοχωρίου έως την Κλόκοβα όπου η ουρά ξεπέρασε τα οκτώ χιλιόμετρα. Πολλοί σύμφωνα με μαρτυρίες ήταν οι οδηγοί οι οποίοι για να κάνουν τη διαδρομή Μεσολόγγι - Αντίρριο που είναι 35 χιλιόμετρα χρειάστηκαν γύρω στις δύο ώρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καθυστέρηση στην κατασκευή των τμημάτων του οδικού άξονα που συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου οφείλεται στο γεγονός ότι οι απαλλοτριώσεις ολοκληρώθηκαν μόλις πριν από λίγες εβδομάδες.

Μέσω ανακοίνωσής της η εταιρεία, Ιονία Οδός, επιβεβαιώνει πως μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, οι δρόμοι θα κλείσουν εκ νέου σε πολλά σημεία προκειμένου με στόχο να ολοκληρωθούν οι εργασίες.

Η «Ιόνια Οδός» υπογραμμίζει πως μέχρι τα τέλη του Μαΐου αναμένεται να έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:


Τη Δευτέρα του Πάσχα, 17 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο της επιστροφής των εκδρομέων του Πάσχα, δημιουργήθηκε έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση στο νεοπαραδοθέν τμήμα της Ιόνιας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι εκδρομείς. Στόχος μας είναι πάντα η οδική ασφάλεια και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε οδηγού.

Όπως είχε ανακοινωθεί κατά την παράδοση της σήραγγας της Κλόκοβας, λόγω μεγάλων καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις, δεν έχουν δοθεί στην κυκλοφορία περίπου 10 χλμ αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν σε χρήση έως τα τέλη Μαΐου.

Επιπλέον, την ημέρα της επιστροφής υπήρξε ένας συνδυασμός γεγονότων (αυξημένη έξοδος και μαζική επιστροφή των εκδρομέων, κακές καιρικές συνθήκες και τροχαίο ατύχημα στο εσωτερικό της σήραγγας της Κλόκοβας) που επέτειναν τα αναμενόμενα ούτως ή άλλως λόγω μαζικής επιστροφής φαινόμενα καθυστερήσεων, που παρατηρούνται ακόμα και σε πλήρως ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους.

Υπενθυμίζουμε ότι τη Μεγάλη Τετάρτη για τη διευκόλυνση των εκδρομέων του Πάσχα, δόθηκαν σε κυκλοφορία επιπλέον 37 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνουν και τη σήραγγα της Κλόκοβας, κι έτσι δημιουργήθηκε ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 96 χλμ. Η μη παράδοσή του θα οδηγούσε σε επανάληψη της ακόμα μεγαλύτερης ταλαιπωρίας που αντιμετώπιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί που πραγματοποιούσαν αυτή τη διαδρομή μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.

Με την παρούσα κατάσταση όμως, όλοι οι εκδρομείς είτε χρησιμοποιούν την Ιόνια Οδό είτε την παλαιά Εθνική Οδό, εισέρχονταν στα 10 χλμ. της παλαιάς Εθνικής Οδού, τα οποία και διαθέτουν μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας. Με προτεραιότητα πάντα την οδική ασφάλεια, αποφασίστηκαν συνεπώς, σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν σαν στόχο την τεχνητή μείωση των υψηλών ταχυτήτων που λογικά ανέπτυσσαν οι οδηγοί εντός του νέου αυτοκινητοδρόμου πριν την είσοδό τους στα 10 χλμ της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν θα είναι πλέον απαραίτητες με την παράδοση σε κυκλοφορία και του αρχικού τμήματος της Ιόνιας Οδού έως τα τέλη Μαΐου.


http://www.zougla.gr/greece/article/afou-tis-egeniasan-ksanaklinoun-tin-korin8ou-patron-ke-ionia-odo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου