Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

(Tσατσοπουλιάδα, ραψωδία... γλείφω δεξιά... και ό,τι γλείψω)! Ποιος έχασε την τσίπα για να τη βρει ο φλωρολελές;


Του Γιώργου Αλεξάτου

Ποιος έχασε την τσίπα για να τη βρει ο φλωρολελές;

Την ίδια μέρα που ξεφτιλίζεται πανελληνίως, με το ανάγνωσμά του να διατίθεται τσάμπα από την τσοντοφυλλάδα του κολλητού του, του Θέμου, μαζί με το CD της Πέγκυς Ζήνα και τα κουπόνια για τις γαλοπούλες, αντί να το βουλώσει από ντροπή, τολμάει να θίγει υπολήψεις αριστερών πολιτικών. Όποια διαφωνία κι αν έχει οποιοσδήποτε είτε με τον Κουτσούμπα είτε με τον Λαφαζάνη, μόνο ένας φασίστας θα έγραφε για "ουρλιαχτά". Μόνο ένας Τατσόπουλος!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου